Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maja1

Jeg og min mann har prøvd i to år, uten hell, har vært til utredning uten at de fant så mye galt, det har bare ikke gått vår vei, hadde sist mensen 1. mai, snart 60 dager siden, men har ikke ventet på mensen siden jeg var inne til kikkhullsoperasjon ca. rundt eggløsning... men forsikkerthetsskyld tok jeg en gravivitetstest på lørdag, for å være sikker på hva jeg skulle si når jeg skulle til legen i morgen... Jeg så TO streker, noe jeg aldri har sett før!!!!Å det vil jo si positiv...Fantastisk gøy, visste ikke om jeg skulle le eller gråte! Skal bare få legen til å bekrefte det så, men er vel temmlig sikker!! Har selv brukt disse sidene masse, å blitt lettere fortvilet over alt snakke om at "det helt sikkert ordner seg" Men jeg er et bevis på at det går!Har de siste årene kjent å følt alle mulige symptomer på kroppen, denne måneden er det eneste litt ømme pupper så hadde ikke så mye håp...Da får iallefall en annen plassen min i køen til prøverør! Jippi!Lykke til alle!

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...