Gå til innhold

Har dere fått merkene for årsavgiften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er merkelig at de begynner med trusler i media, før de har fått sendt de ut.

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Fikk de for et par uker siden, men fikk somla meg til å få de på bilen idag:0)

Skrevet

De kom i forrige uke, men har ikke limt dem på ennå ...

Gjest bare ta det med ro
Skrevet

Snakket med vegvesenet i dag - pga alle disse truslene i media - de fortalte da at ingen begynner å klippe av nummerskilt før 15.august, for de har blitt forsinket i å sende ut oblatene, og må vente til alle har fått dem!

thuva1365380402
Skrevet

Fikk de for ca 14 dager siden tror jeg. Og satte de på dagen etter.

Gjest trultemor25
Skrevet

Vi fikk til den ene bilen i forrige uke. De til den andre bilen har ikke kommet ennå, men på den betalte vi for sent.

Skrevet

Holdt på å svare nei, men sambo forteller at de er både mottatt og påklistret.

Gjest glaice
Skrevet

Fikk våre tirsdag 21. juni.

Et år fikk mannen min, men ikke jeg. Ringte for å høre hvorfor ikke mine kom, og tro det eller ei, men svaret jeg fikk, var at jeg ikke hadde betalt forsikringen... viste ikke at dette hang sammen jeg da... MEN jeg hadde faktisk betalt både forsikring og veiavgift, men forsikringsselskapet hadde glemt å melde fra at forsikringen var betalt! (hadde betalt før forfallet) så det kan skje menneskelig svikt, også i dette systemet. Ring og sjekk for sikkerhets skyld, hvis ikke de dukker opp de nærmeste dagene.

Mista nikket
Skrevet

Fikk de for litt over en uke siden. De har lagt på salongbordet helt til i dag. Nå ligger de i forsetet på bilen min.

Jeg er kanskje litt treg, men skal prøve å få satt de på denne uka.

Skrevet

Fikk de i forrige uke (Oslo). Gikk rett fra postkassa til bilen og satte de på. Det tar mindre enn 1 minutt å lime de på, så det er like greit å gjøre det når man husker det:-)

mariaflyfly
Skrevet

Har ikke fått de ennå, men glemte å sjekke posten i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...