Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et eller annet sted at alle gutter fantaserer om kjærestens veninner og familie en gang i blandt og at alt annet er løyn.

Jeg konfronterte kjæresten min for å få dette avvist men neeeeei.

Han har flere ganger sagt hvor stygge han synest mine to beste veninner er, men jeg har to yngre søstre på 19 og 14 år, jeg spurte om de hadde vært i hans fantasier og han aviste det ikke blankt, men sa at han ike husket helt hvem og når!!!

Yak, er ikke dette bare ekkelt? Stemmer det at gutter har seksuelle fantasier om kjærestens vennner og familie, er det normalt?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

19

• favn

5

• Babette

4

• Clue1365380406

3

Skrevet

hehe, pass på så han ikke forfører søsteren din på 19

Skrevet

Det kan jeg ikke i min villeste fantasi innbilde meg at stemmer!

Gjest MrPimmel
Skrevet

Våre utspill er mat for bladet Vi Menn sine sex-spalter på trykk, og vi må regne med at slike "katalyseinnlegg" dukker opp.

Hva du svarer kan altså dukke opp i bladet.

Altså utspill som skal skaffe spaltestoff.

Se betingelser for Doktoronline. At betingelser på en internettside skal være juridisk bindende er meget tvilsomt, da de kan forandres fra dag til dag. At du kan bevise at stoffet er ditt er like tvilsomt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det stemmer. Alle menn fantaserer om sine kvinners søsken - gutter som jenter, mødre, tanter, venninner, venninnenes venninner og deres mødre, og ikke minst sine kvinners tidligere avkom dersom de har fylt 16 og ikke er av eget blod.

Selvfølgelig er det sånn hvis du har lest det i et blad.

Skrevet

Jeg hadde selv et forhold en gang med en som var litt for glad i å fortelle om de fantasier han hadde da han onanerte. De handlet både om sin søster, mor, min mor, søster og venniner osv.

Mitt fornuftige hode fortalte meg at dette ikke var riktig og at den mannen ikke var god i toppen..

Jeg har aldri møtt noen lignende han ettepå..

Hadde jeg gjort det, hadde jeg løpt like fort vekk som jeg gjorde den gangen....

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg hadde selv et forhold en gang med en som var litt for glad i å fortelle om de fantasier han hadde da han onanerte. De handlet både om sin søster, mor, min mor, søster og venniner osv.

Mitt fornuftige hode fortalte meg at dette ikke var riktig og at den mannen ikke var god i toppen..

Jeg har aldri møtt noen lignende han ettepå..

Hadde jeg gjort det, hadde jeg løpt like fort vekk som jeg gjorde den gangen....

Og bestemora mi er julenissen.

Skrevet

Og bestemora mi er julenissen.

Hei MrPimmel

Det er faktisk menn som onanerer mens de lager sine små søte drømmer om barn...

Så om du fantaserer om julenissen, så tror jeg faktisk på deg ...

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hei MrPimmel

Det er faktisk menn som onanerer mens de lager sine små søte drømmer om barn...

Så om du fantaserer om julenissen, så tror jeg faktisk på deg ...

Jeg skjønner du prøver å initiere noe, men dessverre, jeg er ikke pedofil.

Er du?

Skrevet

Jeg skjønner du prøver å initiere noe, men dessverre, jeg er ikke pedofil.

Er du?

MrPimmel

Tror vi skal prøve å holde oss til temaet her, så kansje hun kan få noen seriøse svar på sitt innlegg.

(Vi kan ta temaet om din bestemor julenisse i desember vi to:-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Fantasier om noen på 14? Tror ikke det.

Skrevet

Det kommer sjelden noe godt ut av å fortelle om ens seksuelle fantasier til partneren.

Dette er av de ting som etter mitt syn bør være absolutt privat. Folk bør få slippe å stå til ansvar for fantasiene sine.

Skrevet

Det kommer sjelden noe godt ut av å fortelle om ens seksuelle fantasier til partneren.

Dette er av de ting som etter mitt syn bør være absolutt privat. Folk bør få slippe å stå til ansvar for fantasiene sine.

Er det en god ting eller en dårlig ting at jeg stadig er mer og mer enig med deg?

Mine seksuelle fantasier er ikke noe jeg umiddelbart vil dele med noen nei. I alle fall ikke med en partner!

Skrevet

Er det en god ting eller en dårlig ting at jeg stadig er mer og mer enig med deg?

Mine seksuelle fantasier er ikke noe jeg umiddelbart vil dele med noen nei. I alle fall ikke med en partner!

Hehe, det er et ytterst tvilsomt tegn, Lillemus. Du er i ferd med å bli både gammel og spenna gær`n.

Call 911 !

Skrevet

Nja, si ikke det, det kan jo være opphissende å høre hva den andre fantaserer om også da.

Men for de som er sjalue så er kanskje ikke det noe sjakktrekk.

Skrevet

Jeg er enig med mrxx, for meg er det ekstra kick å vite hva partneren fantaserer om. Man selekterer jo hva man forteller og noen ganger er det jo kult å prøve ut hverandres fantasier også. For meg har det iallefall vært utelukkende positiv, og meget spennende.

Skrevet

Nja, si ikke det, det kan jo være opphissende å høre hva den andre fantaserer om også da.

Men for de som er sjalue så er kanskje ikke det noe sjakktrekk.

Hvis jeg skulle fortelle om fantasiene mine, måtte de i så fall sensureres og redigeres kraftig først.

Uansett kan jeg si det jeg mener på en annen måte:

Det er OK å fortelle frivillig om fantasier, men ikke prøv å hale ut av en partner hva han eller hun fantaserer om.

Og vis aldri en negativ reaksjon overfor det han eller hun forteller eller konfronter med det seinere.

Tanker er tollfrie, heter det seg.

Gjest cramcar
Skrevet

De fleste av menns seksuelle fantasier er om de kvinner han omgås med, og kjenner, og som ikke er hans søster eller mor. Helt normalt det.

Skrevet

Hvis jeg skulle fortelle om fantasiene mine, måtte de i så fall sensureres og redigeres kraftig først.

Uansett kan jeg si det jeg mener på en annen måte:

Det er OK å fortelle frivillig om fantasier, men ikke prøv å hale ut av en partner hva han eller hun fantaserer om.

Og vis aldri en negativ reaksjon overfor det han eller hun forteller eller konfronter med det seinere.

Tanker er tollfrie, heter det seg.

Hehe er fantasiene dine så kinky?

Selvsagt skal dette fortelles frivillig og ikke minst, selvsagt skal det ikke brukes mot partneren i etter tid.

Nå får det være nok for i dag, nå stikker jeg til tannlegen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...