Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler vel ikke akkurat behov for å _påstå_ noe som helst om meg selv, mine evt fantasier eller annet som angår meg..

Jeg falsifiserer _din_ påstand om 'alle' ved å henvise til meg selv.

Er det ikke slik at det i begrepet fantasi ligger elementer av noe "fjernt" eller "uoppnåelig".

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

19

• favn

5

• Babette

4

• Clue1365380406

3

Og jeg står fremdeles ved min påstand om at ALLE (med eventuelt noen svært få unntak, men de hører i så fall til de ytterst sjeldne) har fantasier fra tid til annen som ikke egner seg for utlevelse (og ei heller å dele med din nærmeste).

Kall det gjerne generalisering over en lav rang, men her tror jeg at jeg har rett.

Men kan du vise til noe som klart viser at jeg tar feil, så hadde det vært ytterst interessant.

Du kommer med en påstand og bør da begrunne påstanden dersom den ikke skal være tom. Bevisbyrden ligger på deg, er jeg redd.

Men fordi jeg er en generøs person, falsifiserer jeg enkelt påstanden ved å

vise til egen erfaring.

Du kommer med en påstand og bør da begrunne påstanden dersom den ikke skal være tom. Bevisbyrden ligger på deg, er jeg redd.

Men fordi jeg er en generøs person, falsifiserer jeg enkelt påstanden ved å

vise til egen erfaring.

Og da svarer jeg som tidligere:

Så du påstår at du aldri har noen fantasier som det er uproblematisk å leve ut i virkeligheten?

ja-ja...slike finnes vel også....

Men jeg blir mildt sagt skeptisk til de som påstår noe slikt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...