Gjest naeb Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg er jente og 35 år. Mitt problem er at jeg Ejakulerer alt for lett. Spruter opptil 1-3 dl. Dette er vanskelig og knipe igjen, og de gangene jeg har klart det er det vondt når jeg er på do etterpå. Urinen er tykkere enn vanlig og den er varmere enn vanlig. Er det noe en kan gjøre for å stoppe dette? Dette har ikke vært noe problem tidligere da jeg var gift i 12 år med en som kjente til dette og viste hva det var. Nå har jeg truffet en ny og synes dette er ekkelt. Jeg ønsker ikke å snakke med han om dette, jeg ønsker å få en stopper for det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 3 dl??? Har du målt? 3 dl er _mye_! Jeg har aldri målt hvor mye jeg ejakulerer, men det blir skikkelig søkkvått innimellom ja... ) Kjæresten synes det bare er deilig han. Men hvordan i all verden er det mulig å holde igjen??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neab Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 3 dl??? Har du målt? 3 dl er _mye_! Jeg har aldri målt hvor mye jeg ejakulerer, men det blir skikkelig søkkvått innimellom ja... ) Kjæresten synes det bare er deilig han. Men hvordan i all verden er det mulig å holde igjen??? Har ikke målt ) Men er nok riktig med 1-3 dl. Kniper igjen på samme måten som når jeg må på toa eller på samme måten som knipe-øvelser, vanskelig å forklare da jeg har orgasme samtidig... Er det noen måte å stoppe denne ejakulasjonen på tro? Jeg synes dette er en plage ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har ikke målt ) Men er nok riktig med 1-3 dl. Kniper igjen på samme måten som når jeg må på toa eller på samme måten som knipe-øvelser, vanskelig å forklare da jeg har orgasme samtidig... Er det noen måte å stoppe denne ejakulasjonen på tro? Jeg synes dette er en plage ( Ikke knip igjen du! Skjønner ikke partneren din at dette skjer fordi du har det utrolig deilig så fortell ham det! Skryt av ham og si at det er hans fortjeneste at du har det så deilig. ) Men jeg tviler nå fremdeles på at du spruter 3 dl... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naeb Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ikke knip igjen du! Skjønner ikke partneren din at dette skjer fordi du har det utrolig deilig så fortell ham det! Skryt av ham og si at det er hans fortjeneste at du har det så deilig. ) Men jeg tviler nå fremdeles på at du spruter 3 dl... ;o) Du har misforstått noe her... Det er ikke mengden som er problemet her... Jeg har ny partner nå og ønsker hverken å prate eller dele dette med han ... "Jeg synes selv dette er en plage, og håper på svar om noen vet om noen råd som kan stoppe det å Ejakulere." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du har misforstått noe her... Det er ikke mengden som er problemet her... Jeg har ny partner nå og ønsker hverken å prate eller dele dette med han ... "Jeg synes selv dette er en plage, og håper på svar om noen vet om noen råd som kan stoppe det å Ejakulere." Hvorfor i all verden ønsker du hverken å prate eller dele det med ham? "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beann Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor i all verden ønsker du hverken å prate eller dele det med ham? "......................................" Jeg synes det er en plage og synes det er ekkelt. Orgasmen er like god de gangene jeg karer å knipe,men urin er tykk og varm etterpå. Det er ubehagelig/vondt. Jeg ser ingen mening i denne ejakulasjonen, og ønsker å bli kvitt den! "Noen som har neoen råd om å bli kvitt ejakulering?" (klarer ikke å spørre min lege om dette.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg synes det er en plage og synes det er ekkelt. Orgasmen er like god de gangene jeg karer å knipe,men urin er tykk og varm etterpå. Det er ubehagelig/vondt. Jeg ser ingen mening i denne ejakulasjonen, og ønsker å bli kvitt den! "Noen som har neoen råd om å bli kvitt ejakulering?" (klarer ikke å spørre min lege om dette.) Uten at jeg skal komme med noen medisinsk uttalelse, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre for å bli kvitt det når du ejakulerer så kraftig som det du beskriver. Det eneste jeg kan råde deg til er å være fornøyd med at du har noe som mange andre kvinner misunner deg. Og det er helt vanvittig sexy. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uten at jeg skal komme med noen medisinsk uttalelse, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre for å bli kvitt det når du ejakulerer så kraftig som det du beskriver. Det eneste jeg kan råde deg til er å være fornøyd med at du har noe som mange andre kvinner misunner deg. Og det er helt vanvittig sexy. ".................................." Fint svart av deg ) men jeg klarer ikke å se noe sexy med dette... det gjør nok ikke min kjærste heller... Ikke be meg om å spørre han om det ) leste litt om ejakulasjon under Emneoversikt nå. Der stod det at de ikke viste hva ejakulasjonen til jenta bestod av... men jeg leste engang en plass at 50% bestod av urin? Det var da jeg begynte å knipe igjen.. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uten at jeg skal komme med noen medisinsk uttalelse, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre for å bli kvitt det når du ejakulerer så kraftig som det du beskriver. Det eneste jeg kan råde deg til er å være fornøyd med at du har noe som mange andre kvinner misunner deg. Og det er helt vanvittig sexy. ".................................." Fortsettelse.. Første gang jeg ejakulerte var jeg 18 år.. Jeg trodde at det kom urin, at det kom støtvis fordi jeg hadde orgasme samtidig... ble flau og lei meg... men heldigvis var partneren 26 og hviste hva det var. Han ga meg en forklaring og viste meg det jeg hadde sprutet ut. Det var blankt/hvit og tykkere enn urin.... Jeg ble senere gift med en annen som ikke hadde noe mening om dette var ekkelt eller ikke..så jeg hadde et avslappet forhold til dette mens jeg var gift med han... Men han jeg har nå kan jeg ikke tenke meg ville like dette, og siden jeg selv synes det er ekkelt har jeg ikke lyst å dele det med han. Håper på at noen leser dette og kansje sitter med en løsning så jeg kan få bli kvitt dette ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fint svart av deg ) men jeg klarer ikke å se noe sexy med dette... det gjør nok ikke min kjærste heller... Ikke be meg om å spørre han om det ) leste litt om ejakulasjon under Emneoversikt nå. Der stod det at de ikke viste hva ejakulasjonen til jenta bestod av... men jeg leste engang en plass at 50% bestod av urin? Det var da jeg begynte å knipe igjen.. ) Jeg mener det er feil å si at 50% består av urin. Ejakulatet kommer fra kjertler som ligger slik til at væsken kommer ut av urinrørsåpningen. Og iom. at at både urinrøret og urinblæren ikke kan unngå å spille en rolle i denne sammenhengen, så ville det vært naivt å tro at det aldri er urin i væsken du ejakulerer. Men dette er etter all sansynlighet avhengig av hvor full blæren er etc. Personlig er mine erfaringer med kvinnelig ejakulasjon dette: Noen ganger smaker og lukter det helt nøytralt, og i disse tilfellene tror jeg det er minimalt med urinrester i det. Andre ganger er det en litt skarpere smak og lukt, og da er det sannsynligvis noe urin i det (nei, jeg er ikke pysete når det gjelder kroppsvæsker). Selv synes jeg det er helt ubeskrivelig sexy, og om det er litt urin blandet med resten av væsken, så er jeg så lite fin på det at det gjør meg niks og nada. Hvis kjæresten din synes dette er ekkelt, så synes jeg det er utrolig trist. For meg er det ingenting ekkelt som kommer ut fra det stedet på kvinnekroppen (bortsett fra ca. en uke i mnd. - akkurat det har jeg ikke så sansen for - selv om jeg ikke oier og stønner og klager over at det er "ekkelt"). Men har du klart å unngå helt at han har merket dette når dere har hatt sex? Er du sikker på at han synes dette er ekkelt? Hva med å rett og slett fortelle ham om dette, og finne ut hva han mener og tenker om det? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg synes det høres fryktelig trist ut hvis du skal være nødt til å undertrykke noe som stort sett blir beskrevet av kvinner som noe utelukkende positivt (bortsett fra evt søl - men man er da voksen nok til å takle det?) Hadde det vært meg som hadde vært sammen med deg, så hadde du ikke fått love til å holde det igjen :-) "................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg mener det er feil å si at 50% består av urin. Ejakulatet kommer fra kjertler som ligger slik til at væsken kommer ut av urinrørsåpningen. Og iom. at at både urinrøret og urinblæren ikke kan unngå å spille en rolle i denne sammenhengen, så ville det vært naivt å tro at det aldri er urin i væsken du ejakulerer. Men dette er etter all sansynlighet avhengig av hvor full blæren er etc. Personlig er mine erfaringer med kvinnelig ejakulasjon dette: Noen ganger smaker og lukter det helt nøytralt, og i disse tilfellene tror jeg det er minimalt med urinrester i det. Andre ganger er det en litt skarpere smak og lukt, og da er det sannsynligvis noe urin i det (nei, jeg er ikke pysete når det gjelder kroppsvæsker). Selv synes jeg det er helt ubeskrivelig sexy, og om det er litt urin blandet med resten av væsken, så er jeg så lite fin på det at det gjør meg niks og nada. Hvis kjæresten din synes dette er ekkelt, så synes jeg det er utrolig trist. For meg er det ingenting ekkelt som kommer ut fra det stedet på kvinnekroppen (bortsett fra ca. en uke i mnd. - akkurat det har jeg ikke så sansen for - selv om jeg ikke oier og stønner og klager over at det er "ekkelt"). Men har du klart å unngå helt at han har merket dette når dere har hatt sex? Er du sikker på at han synes dette er ekkelt? Hva med å rett og slett fortelle ham om dette, og finne ut hva han mener og tenker om det? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg synes det høres fryktelig trist ut hvis du skal være nødt til å undertrykke noe som stort sett blir beskrevet av kvinner som noe utelukkende positivt (bortsett fra evt søl - men man er da voksen nok til å takle det?) Hadde det vært meg som hadde vært sammen med deg, så hadde du ikke fått love til å holde det igjen :-) "................................." Du svarer såå bra ) Etter at jeg leste at ejakulasjon til jentene inneholdt urin, begynte jeg alltid å gå på toa rett før kos...Har aldri selv kjent urinlukt.. Jeg er 35 og kjæresten 43.. Som sagt tidligere så ønsker jeg hverken og fortelle eller dele dette med han... Han vet sikkert hva ejakulasjon er, men tror ikke han er typen til å synes noe om det.. Han har ikke merket noe til dette heller, men jeg har det svært vondt på toa etter sex da urin er tykk og meget varm... Jeg ønsker ikke annet enn å bli kvitt dette ! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg mener det er feil å si at 50% består av urin. Ejakulatet kommer fra kjertler som ligger slik til at væsken kommer ut av urinrørsåpningen. Og iom. at at både urinrøret og urinblæren ikke kan unngå å spille en rolle i denne sammenhengen, så ville det vært naivt å tro at det aldri er urin i væsken du ejakulerer. Men dette er etter all sansynlighet avhengig av hvor full blæren er etc. Personlig er mine erfaringer med kvinnelig ejakulasjon dette: Noen ganger smaker og lukter det helt nøytralt, og i disse tilfellene tror jeg det er minimalt med urinrester i det. Andre ganger er det en litt skarpere smak og lukt, og da er det sannsynligvis noe urin i det (nei, jeg er ikke pysete når det gjelder kroppsvæsker). Selv synes jeg det er helt ubeskrivelig sexy, og om det er litt urin blandet med resten av væsken, så er jeg så lite fin på det at det gjør meg niks og nada. Hvis kjæresten din synes dette er ekkelt, så synes jeg det er utrolig trist. For meg er det ingenting ekkelt som kommer ut fra det stedet på kvinnekroppen (bortsett fra ca. en uke i mnd. - akkurat det har jeg ikke så sansen for - selv om jeg ikke oier og stønner og klager over at det er "ekkelt"). Men har du klart å unngå helt at han har merket dette når dere har hatt sex? Er du sikker på at han synes dette er ekkelt? Hva med å rett og slett fortelle ham om dette, og finne ut hva han mener og tenker om det? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg synes det høres fryktelig trist ut hvis du skal være nødt til å undertrykke noe som stort sett blir beskrevet av kvinner som noe utelukkende positivt (bortsett fra evt søl - men man er da voksen nok til å takle det?) Hadde det vært meg som hadde vært sammen med deg, så hadde du ikke fått love til å holde det igjen :-) "................................." Hvis mannen kniper igjen under orgasme, kommer da sæden ut sammen med urin når han er på toa etterpå da? (min kjærste gjør ikke det altså) men har en kamerat som fortalte meg en gang at han pleide ofte å holde tak i penis-roten da han onanerte for å holde igjen sæden...) Jeg tror at min ejakulasjons-væske kommer ut sammen med urin de gangene jeg holder det igjen under en orgasme siden det gjør vondt på toa etter sex. Urinen er jo da ekstra tykk og varm... En teori jeg har laget til meg selv ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du har misforstått noe her... Det er ikke mengden som er problemet her... Jeg har ny partner nå og ønsker hverken å prate eller dele dette med han ... "Jeg synes selv dette er en plage, og håper på svar om noen vet om noen råd som kan stoppe det å Ejakulere." En plage å ejakulere??? Du får la være å ha sex som stimulerer g-punktet ditt da, det er jo det som fører til ejakulasjon! Altså får du holde deg til klitorisorgasmer, skjønt jeg har faktisk erfart at de også kan gi ejakulasjon om man er opphisset nok... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du svarer såå bra ) Etter at jeg leste at ejakulasjon til jentene inneholdt urin, begynte jeg alltid å gå på toa rett før kos...Har aldri selv kjent urinlukt.. Jeg er 35 og kjæresten 43.. Som sagt tidligere så ønsker jeg hverken og fortelle eller dele dette med han... Han vet sikkert hva ejakulasjon er, men tror ikke han er typen til å synes noe om det.. Han har ikke merket noe til dette heller, men jeg har det svært vondt på toa etter sex da urin er tykk og meget varm... Jeg ønsker ikke annet enn å bli kvitt dette ! ) Du _tror_ ikke, men du _vet_ ikke?! Herregud - han er 43 år, med mindre han har en eller annen kraftig forbi mot kroppsvæsker så tåler han det - han vil helt sikkert sette pris på at du spør om det i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bourbon Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg synes det er en plage og synes det er ekkelt. Orgasmen er like god de gangene jeg karer å knipe,men urin er tykk og varm etterpå. Det er ubehagelig/vondt. Jeg ser ingen mening i denne ejakulasjonen, og ønsker å bli kvitt den! "Noen som har neoen råd om å bli kvitt ejakulering?" (klarer ikke å spørre min lege om dette.) Jeg skjønner ikke helt denne koblingen av urin og ejakulasjonsvæske. De kommer da fra to forskjellige hull? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest traktor lesbe Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uten at jeg skal komme med noen medisinsk uttalelse, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre for å bli kvitt det når du ejakulerer så kraftig som det du beskriver. Det eneste jeg kan råde deg til er å være fornøyd med at du har noe som mange andre kvinner misunner deg. Og det er helt vanvittig sexy. ".................................." Hvorfor er noe som er maskulint sexy? Det er jo guttene som skal sprute, ikke jentene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest traktor lesbe Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg mener det er feil å si at 50% består av urin. Ejakulatet kommer fra kjertler som ligger slik til at væsken kommer ut av urinrørsåpningen. Og iom. at at både urinrøret og urinblæren ikke kan unngå å spille en rolle i denne sammenhengen, så ville det vært naivt å tro at det aldri er urin i væsken du ejakulerer. Men dette er etter all sansynlighet avhengig av hvor full blæren er etc. Personlig er mine erfaringer med kvinnelig ejakulasjon dette: Noen ganger smaker og lukter det helt nøytralt, og i disse tilfellene tror jeg det er minimalt med urinrester i det. Andre ganger er det en litt skarpere smak og lukt, og da er det sannsynligvis noe urin i det (nei, jeg er ikke pysete når det gjelder kroppsvæsker). Selv synes jeg det er helt ubeskrivelig sexy, og om det er litt urin blandet med resten av væsken, så er jeg så lite fin på det at det gjør meg niks og nada. Hvis kjæresten din synes dette er ekkelt, så synes jeg det er utrolig trist. For meg er det ingenting ekkelt som kommer ut fra det stedet på kvinnekroppen (bortsett fra ca. en uke i mnd. - akkurat det har jeg ikke så sansen for - selv om jeg ikke oier og stønner og klager over at det er "ekkelt"). Men har du klart å unngå helt at han har merket dette når dere har hatt sex? Er du sikker på at han synes dette er ekkelt? Hva med å rett og slett fortelle ham om dette, og finne ut hva han mener og tenker om det? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg synes det høres fryktelig trist ut hvis du skal være nødt til å undertrykke noe som stort sett blir beskrevet av kvinner som noe utelukkende positivt (bortsett fra evt søl - men man er da voksen nok til å takle det?) Hadde det vært meg som hadde vært sammen med deg, så hadde du ikke fått love til å holde det igjen :-) "................................." Hvorfor er det sånn at bare noen få kvinner ejakulerer om det virkelig er en kjertel der inne som produserer væsker, og opp til 1-3 dl? Hoper den seg opp hos kvinner som ikke ejakulerer da eller? Er det her fenomenet dokumentert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor er det sånn at bare noen få kvinner ejakulerer om det virkelig er en kjertel der inne som produserer væsker, og opp til 1-3 dl? Hoper den seg opp hos kvinner som ikke ejakulerer da eller? Er det her fenomenet dokumentert? 3 dl må være feil, riktignok blir det vått, men jeg tipper 1/2 dl er rikelig! På full blære tisser man gjerne 3-5 dl (!) og jeg nekter å tro at noen er i stand til å ejakulere slike mengder. Men hvorfor ikke alle får til dette vet jeg ikke. Og ang. "overflødig" væske, det er jo ikke sikkert de kvinnene som ikke ejakulerer produsere slik væske da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg skjønner ikke helt denne koblingen av urin og ejakulasjonsvæske. De kommer da fra to forskjellige hull? Nei, ejakulasjonsvæsken kommer også fra urinrøret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189409-ejakulasjon/#findComment-1305570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.