Gjest Sommerjenta05 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Her er dagens: En dyp tallerken med jordbær, og skogsbær, banan og yoplait blåbær-yoghurt. Legges lag på lag med skivede banananbiter. Drikke: Et stort glass iskald Tine melk med kaffesmak! Nytes på verandaen i bikini! 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To tørre brødskiver med makrell i tomat, som hver dag det siste halve året. 0 Siter
Gjest sommerjenta05 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To tørre brødskiver med makrell i tomat, som hver dag det siste halve året. Hvorfor det? Det finnes jo så mye digg å spise jo! Når det først er sånn at man må spise for å leve så kan man jo gjøre det beste ut av det Har du forresten prøvd peppermakrell på sånn boks som makrell i tomat? De finnes på Rema og smaker kjempegodt til en forandring 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du burde byttet ut yoghurten med vaniljeis. Mmmmm, jordbær med vaniljeis. Selv dytter jeg i meg 4-korn med skummet kulturmelk + en proteindrink, og det gjøres nå, etter en treningsøkt. 0 Siter
Gjest sommerjenta05 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du burde byttet ut yoghurten med vaniljeis. Mmmmm, jordbær med vaniljeis. Selv dytter jeg i meg 4-korn med skummet kulturmelk + en proteindrink, og det gjøres nå, etter en treningsøkt. Det skal jeg prøve! Hadde ikke det i huset så man tager hva man haver osv 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To tørre brødskiver med makrell i tomat, som hver dag det siste halve året. Jeg skammer meg tungt når jeg leser innlegget ditt, Åsemor. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En halvliter vann, 2 brødskiver, (en med ost og paprika en med tomat og agurk) og en kopp te. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 I dag ble det ei skive med jordbærsyltetøy og ei skive med hamburgerygg i full fart sammen med et galss melk og en sup kaffe fra i går.... MEN hvis jeg skal beskrive en deilig sommerfrokost, må det bli som følger: To skiver ferskt grovt brød, lettrømme smøres ganske tykt på skivene, ferske jordbær skjæres i skiver og legges tett i tett oppå rømmen. Litt sukker drysses oppå jordbærene. Nytes langsomt sammen med et glass melk eller juice og en liten kopp kaffe. Mmmmmmmm! Gleder meg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det skal jeg prøve! Hadde ikke det i huset så man tager hva man haver osv Du må alltid, alltid! ha vaniljeis i huset. Altså: Jeg bør ikke si så mye all den tid jeg ikke har is selv akkurat nå, men det er fordi jeg med jorbær og vaniljeis tilgjengelig spiser det fem ganger om dagen. Men til helgen skal jeg ha det i hus! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En fibertekake med gomme. Bikini? BIKINI?!?!? I dag??? I Trondheim var det 7 grader og silende regn i morrest... Men det meldes godvær!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg skammer meg tungt når jeg leser innlegget ditt, Åsemor. Makrell i tomat er da et av de få påleggene som gjør seg på en brødskive! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To glass vann med isbiter. (nytt kjøleskap i Rolls Roys klassen) En dobbel cortado på vei til jobb. Trøtte greier... 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To glass vann med isbiter. (nytt kjøleskap i Rolls Roys klassen) En dobbel cortado på vei til jobb. Trøtte greier... Hva er cortado ? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hva er cortado ? Dobbel espressoshot med bittelitt stema melk 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Makrell i tomat er da et av de få påleggene som gjør seg på en brødskive! Ja, jeg vet det. Det er derfor jeg skammer meg (over egne frokostvaner). 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En fibertekake med gomme. Bikini? BIKINI?!?!? I dag??? I Trondheim var det 7 grader og silende regn i morrest... Men det meldes godvær!!! Jeg satt på verandaen kl 0700 og spiste frokost i dag. I sola var det 22,8 grader. Deilig. Men nå er det nå meldt varmt og godt i hele landet. Håper det stemmer, slik at dere litt lenger nord i landet også får litt sommervær. God sommer. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Ja, jeg vet det. Det er derfor jeg skammer meg (over egne frokostvaner). Jeg har triste frokostvaner selv. I løpet av de siste... ja, jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg skriver 10 årene, har 5-6 av 7 frokoster i uka bestått av korn med skummet kulturmelk, et glass appelsin-/eplejuice, 3 godterismakende c-vitaminpiller, og 1 stk. multivitaminpille. 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To glass vann med isbiter. (nytt kjøleskap i Rolls Roys klassen) En dobbel cortado på vei til jobb. Trøtte greier... Har du kjøpt kjøleskap med isbitmaskin? Jeg kikket på nye skap forleden. Den ivrige butikkmannen ville vise meg et stålskap til kr 17.000, med hot (sic!) isbitmaskin. Skapet jeg hang ved hadde ikke isbitmaskin og kostet kr 5000. Så jeg spurte kardinalspørsmålet: 'Koster det kr 12.000 for en isbitmaskin?' Han vred på seg. Hehe... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 To glass vann med isbiter. (nytt kjøleskap i Rolls Roys klassen) En dobbel cortado på vei til jobb. Trøtte greier... Hehe, det sto "hot" isbismaskin? Det var en av de bedre! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har du kjøpt kjøleskap med isbitmaskin? Jeg kikket på nye skap forleden. Den ivrige butikkmannen ville vise meg et stålskap til kr 17.000, med hot (sic!) isbitmaskin. Skapet jeg hang ved hadde ikke isbitmaskin og kostet kr 5000. Så jeg spurte kardinalspørsmålet: 'Koster det kr 12.000 for en isbitmaskin?' Han vred på seg. Hehe... Hehe! Nå betalt vi riktignok ikke 12.000,- dah! Kjøleskapet jeg hadde før var lite og ødelagt. Og jeg trengte fryseskap også. Men isbitmaskin er helt konge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.