Gå til innhold

Hva er din sommerfrokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har triste frokostvaner selv. I løpet av de siste... ja, jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg skriver 10 årene, har 5-6 av 7 frokoster i uka bestått av korn med skummet kulturmelk, et glass appelsin-/eplejuice, 3 godterismakende c-vitaminpiller, og 1 stk. multivitaminpille. :)

Har hørt det verre.

Frokosten min er en eller muligens to skiver med syltetøy, stående og stressende rundt i morgenstyret.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• ShitDiddelyDo

9

• mariaflyfly

8

• Mary Poppins

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, det sto "hot" isbismaskin? :)

Det var en av de bedre!

Det var ikke butikkmannens formulering, men min.

Jah.

Skrevet

Hehe! Nå betalt vi riktignok ikke 12.000,- dah! ;)

Kjøleskapet jeg hadde før var lite og ødelagt. Og jeg trengte fryseskap også. Men isbitmaskin er helt konge. :)

17.000, kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har hørt det verre.

Frokosten min er en eller muligens to skiver med syltetøy, stående og stressende rundt i morgenstyret.

Jeg klarer ikke brød om morgenen, så det spiser jeg ikke med mindre det ikke finnes andre muligheter til å få i seg noe fòr.

Gjest point not taken
Skrevet

Har du kjøpt kjøleskap med isbitmaskin?

Jeg kikket på nye skap forleden. Den ivrige butikkmannen ville vise meg et stålskap til kr 17.000, med hot (sic!) isbitmaskin.

Skapet jeg hang ved hadde ikke isbitmaskin og kostet kr 5000.

Så jeg spurte kardinalspørsmålet: 'Koster det kr 12.000 for en isbitmaskin?' Han vred på seg.

Hehe...

Hvorfor betale flere tusen ekstra for en isbitmaskin når man bare kan putte noen terningbokser i frysen?

Jeg hadde ikke giddet om jeg så hadde hatt råd til det.

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, det sto "hot" isbismaskin? :)

Det var en av de bedre!

Det blir nesten som det bakeriet i Stavanger som averterte med "Tosca-kaker. Kriminelt billig!"

;)

Skrevet

9 000,- ;)

Aha, så isbitmaskinen kostet bare 4.000!

;-)

mariaflyfly
Skrevet

Aha, så isbitmaskinen kostet bare 4.000!

;-)

Nei, fryseskapet OG isbitmaskina. ;)

Skrevet

Nei, fryseskapet OG isbitmaskina. ;)

Altså, skapet til 5.000 er kombi (mao både kjøl og frys). Så jeg er redd du betalte 4 laken for isbitmaskin, gitt. Og kanskje for finere design.

;-)

Gjest det blir nok noe snart
Skrevet

En kopp kaffe, et stort glass vann og en times kardiotrening ; )

Nei, det var forretten.

Frokosten idag blir heller laber bris, noe musli med melk, da kjøleskapet er skrapa for øyeblikket.

Ikke katten engang stakkar har fått frokostvåtforet sitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir nesten som det bakeriet i Stavanger som averterte med "Tosca-kaker. Kriminelt billig!"

;)

Hehe, den er jo nesten litt morsom, men jeg gjetter på at den ikke slo ann i Stavanger. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, den er jo nesten litt morsom, men jeg gjetter på at den ikke slo ann i Stavanger. :)

An.

mariaflyfly
Skrevet

Altså, skapet til 5.000 er kombi (mao både kjøl og frys). Så jeg er redd du betalte 4 laken for isbitmaskin, gitt. Og kanskje for finere design.

;-)

Åkei dah!

Men jeg har ihvertfall slutta å drikke TabXtra! ;)

laguna1365380434
Skrevet

To knekkiser med ost, tomat,løk, oliven og spirer..

Og kaffe i bøtter&spann..

Godt det:-)

Skrevet

Åkei dah!

Men jeg har ihvertfall slutta å drikke TabXtra! ;)

Men da trenger du ikke isbitmaskin?

Gjest Simiana
Skrevet

Hvorfor tror du ikke den slo an i Stavanger ?

For det gjorde den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor tror du ikke den slo an i Stavanger ?

For det gjorde den.

Fordi jeg, naturligvis via media, får inntrykk av en vestlandsk lynsjestemning mot Toska og de andre ranssiktede, og at de ikke er åpne for humor hva denne saken angår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...