Gjest midia Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg satt på verandaen kl 0700 og spiste frokost i dag. I sola var det 22,8 grader. Deilig. Men nå er det nå meldt varmt og godt i hele landet. Håper det stemmer, slik at dere litt lenger nord i landet også får litt sommervær. God sommer. :-) Takker! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Landgang eller kuvertbrød o.l. med smør,provence skinke,ost,majones og eggerøre på! + juice. Ååå nå må jeg snart få laga meg frokost,har nettopp stått opp. ligger lenge om morgenen når ikke sola vekker oss.): 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Men da trenger du ikke isbitmaskin? Jo, til isvannet jeg drikker istedet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor det? Det finnes jo så mye digg å spise jo! Når det først er sånn at man må spise for å leve så kan man jo gjøre det beste ut av det Har du forresten prøvd peppermakrell på sånn boks som makrell i tomat? De finnes på Rema og smaker kjempegodt til en forandring Lunsjen skal bli bedre. Nystekte rundstykker med ost, brunost og jordbær på (ikke samtidig da), eplenektar/appelsinjuice, med vannmelon til dessert. Og så litt is kanskje. Men bare hvis jeg får lunsjbesøk altså, hvis det bare er meg blir det to knekkebrød med gulost på. 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jo, til isvannet jeg drikker istedet. Aha!! :-) 0 Siter
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Idag ble det røket laks med egg og tomat ) En varm kopp kaffe og Frukt-te. Med pc og doktor online på fanget i go-stolen ) Dette blir en flott dag, jeg skal ta stor-rengjøring i huset og ut å spise med venninner i kveld ) Ønsker alle en flott dag ) mvh 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det blir nesten som det bakeriet i Stavanger som averterte med "Tosca-kaker. Kriminelt billig!" *LOL* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Også du, min sønn Brutus! Jepp! 0 Siter
Gjest ................Uggh.................. Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Idag ble det røket laks med egg og tomat ) En varm kopp kaffe og Frukt-te. Med pc og doktor online på fanget i go-stolen ) Dette blir en flott dag, jeg skal ta stor-rengjøring i huset og ut å spise med venninner i kveld ) Ønsker alle en flott dag ) mvh En liten ejakulasjon til frokost også, kanskje.... :-) 0 Siter
Gjest Beann Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Lunsjen skal bli bedre. Nystekte rundstykker med ost, brunost og jordbær på (ikke samtidig da), eplenektar/appelsinjuice, med vannmelon til dessert. Og så litt is kanskje. Men bare hvis jeg får lunsjbesøk altså, hvis det bare er meg blir det to knekkebrød med gulost på. Høres flott ut... Tror jeg blir ditt lunsj-besøk idag ) 0 Siter
Gjest økoløgisk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 i dag har jeg spist pannekaker med pistasjis og sjokoladebiter til frokost.Sam,men med dette drakk jeg kakao 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En liten ejakulasjon til frokost også, kanskje.... :-) *lol* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Stekt egg og pølser, med stort glass appelsinjus, evnt stort glass pepsi max, spiser jeg til frokost hver dag hele sommeren. Deilig! Forresten hvor er det bikinivær nå? Har vært helt topp vær her på østlandet de siste dagene men idag er det bare overskyet. *skuffet fordi jeg ville sole ryggen idag, da den ikke står i stil til den brune magen min* 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 i dag har jeg spist pannekaker med pistasjis og sjokoladebiter til frokost.Sam,men med dette drakk jeg kakao Skikkelig sunn frokost altså? :-) Men det hørtes jo godt ut. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Stekt egg og pølser, med stort glass appelsinjus, evnt stort glass pepsi max, spiser jeg til frokost hver dag hele sommeren. Deilig! Forresten hvor er det bikinivær nå? Har vært helt topp vær her på østlandet de siste dagene men idag er det bare overskyet. *skuffet fordi jeg ville sole ryggen idag, da den ikke står i stil til den brune magen min* Her var det knall blå himmel når jeg stod opp. Spiste frokost på verandaen i sola. Men det er blitt litt overskyet nå. Men bare vent, snart er skyene borte igjen. Så får du solt ryggen igjen. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Varm suppe for halsen.. Har du vondt i halsen, mitt stakkars barn? Kanskje du knytter nonnehetten for stramt? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Her var det knall blå himmel når jeg stod opp. Spiste frokost på verandaen i sola. Men det er blitt litt overskyet nå. Men bare vent, snart er skyene borte igjen. Så får du solt ryggen igjen. :-) Hørtes deilig ut! Men jeg skal ikke klage for vi har hatt kjempe vær de siste dagene:0) Men ryggen trenger sol! Jeg har en ganske så markert linje nedover siden på kroppen nå som ser rimelig dumt ut, hehe. *satser på sol imorgen* 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hørtes deilig ut! Men jeg skal ikke klage for vi har hatt kjempe vær de siste dagene:0) Men ryggen trenger sol! Jeg har en ganske så markert linje nedover siden på kroppen nå som ser rimelig dumt ut, hehe. *satser på sol imorgen* Skyene begynner å sprekke opp her jeg er nå (også østlandet), så sola kommer i dag den! Og jeg skal på Aker Brygge å ta en kald øl eller fler i ettermiddag! Skal bli deilig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skyene begynner å sprekke opp her jeg er nå (også østlandet), så sola kommer i dag den! Og jeg skal på Aker Brygge å ta en kald øl eller fler i ettermiddag! Skal bli deilig. Solen begynner å titte frem her også nå. yes! Kald pils på aker brygge er ikke kjipt nei, der var jeg igår faktisk, kjempe deilig. Kos deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.