Gå til innhold

Hva er din sommerfrokost?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Jeg satt på verandaen kl 0700 og spiste frokost i dag. I sola var det 22,8 grader. Deilig.

Men nå er det nå meldt varmt og godt i hele landet. Håper det stemmer, slik at dere litt lenger nord i landet også får litt sommervær.

God sommer. :-)

Takker!

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• ShitDiddelyDo

9

• mariaflyfly

8

• Mary Poppins

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Landgang eller kuvertbrød o.l. med smør,provence skinke,ost,majones og eggerøre på! + juice.

Ååå nå må jeg snart få laga meg frokost,har nettopp stått opp.

ligger lenge om morgenen når ikke sola vekker oss.):

mariaflyfly
Skrevet

Men da trenger du ikke isbitmaskin?

Jo, til isvannet jeg drikker istedet. :)

Skrevet

Hvorfor det?

Det finnes jo så mye digg å spise jo!

Når det først er sånn at man må spise for å leve så kan man jo gjøre det beste ut av det :)

Har du forresten prøvd peppermakrell på sånn boks som makrell i tomat? De finnes på Rema og smaker kjempegodt til en forandring :)

Lunsjen skal bli bedre. Nystekte rundstykker med ost, brunost og jordbær på (ikke samtidig da), eplenektar/appelsinjuice, med vannmelon til dessert. Og så litt is kanskje.

Men bare hvis jeg får lunsjbesøk altså, hvis det bare er meg blir det to knekkebrød med gulost på.

Gjest Beann
Skrevet

Idag ble det røket laks med egg og tomat :o)

En varm kopp kaffe og Frukt-te.

Med pc og doktor online på fanget i go-stolen :o)

Dette blir en flott dag, jeg skal ta stor-rengjøring i huset og ut å spise med venninner i kveld :o)

Ønsker alle en flott dag :o)

mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det blir nesten som det bakeriet i Stavanger som averterte med "Tosca-kaker. Kriminelt billig!"

;)

*LOL*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Også du, min sønn Brutus!

Jepp!

Gjest ................Uggh..................
Skrevet

Idag ble det røket laks med egg og tomat :o)

En varm kopp kaffe og Frukt-te.

Med pc og doktor online på fanget i go-stolen :o)

Dette blir en flott dag, jeg skal ta stor-rengjøring i huset og ut å spise med venninner i kveld :o)

Ønsker alle en flott dag :o)

mvh

En liten ejakulasjon til frokost også, kanskje....

:-)

Gjest Beann
Skrevet

Lunsjen skal bli bedre. Nystekte rundstykker med ost, brunost og jordbær på (ikke samtidig da), eplenektar/appelsinjuice, med vannmelon til dessert. Og så litt is kanskje.

Men bare hvis jeg får lunsjbesøk altså, hvis det bare er meg blir det to knekkebrød med gulost på.

Høres flott ut...

Tror jeg blir ditt lunsj-besøk idag :o)

Gjest økoløgisk
Skrevet

i dag har jeg spist pannekaker med pistasjis og sjokoladebiter til frokost.Sam,men med dette drakk jeg kakao

Mary Poppins
Skrevet

En liten ejakulasjon til frokost også, kanskje....

*lol*

Mary Poppins
Skrevet

Stekt egg og pølser, med stort glass appelsinjus, evnt stort glass pepsi max, spiser jeg til frokost hver dag hele sommeren. Deilig!

Forresten hvor er det bikinivær nå? Har vært helt topp vær her på østlandet de siste dagene men idag er det bare overskyet.

*skuffet fordi jeg ville sole ryggen idag, da den ikke står i stil til den brune magen min*

Gjest blomsterløk
Skrevet

i dag har jeg spist pannekaker med pistasjis og sjokoladebiter til frokost.Sam,men med dette drakk jeg kakao

Skikkelig sunn frokost altså?

Men det hørtes jo godt ut.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Stekt egg og pølser, med stort glass appelsinjus, evnt stort glass pepsi max, spiser jeg til frokost hver dag hele sommeren. Deilig!

Forresten hvor er det bikinivær nå? Har vært helt topp vær her på østlandet de siste dagene men idag er det bare overskyet.

*skuffet fordi jeg ville sole ryggen idag, da den ikke står i stil til den brune magen min*

Her var det knall blå himmel når jeg stod opp.

Spiste frokost på verandaen i sola.

Men det er blitt litt overskyet nå. Men bare vent, snart er skyene borte igjen. Så får du solt ryggen igjen.

Skrevet

Varm suppe for halsen..

Har du vondt i halsen, mitt stakkars barn?

Kanskje du knytter nonnehetten for stramt?

Mary Poppins
Skrevet

Her var det knall blå himmel når jeg stod opp.

Spiste frokost på verandaen i sola.

Men det er blitt litt overskyet nå. Men bare vent, snart er skyene borte igjen. Så får du solt ryggen igjen.

Hørtes deilig ut!

Men jeg skal ikke klage for vi har hatt kjempe vær de siste dagene:0)

Men ryggen trenger sol! Jeg har en ganske så markert linje nedover siden på kroppen nå som ser rimelig dumt ut, hehe.

*satser på sol imorgen*

:)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hørtes deilig ut!

Men jeg skal ikke klage for vi har hatt kjempe vær de siste dagene:0)

Men ryggen trenger sol! Jeg har en ganske så markert linje nedover siden på kroppen nå som ser rimelig dumt ut, hehe.

*satser på sol imorgen*

:)

Skyene begynner å sprekke opp her jeg er nå (også østlandet), så sola kommer i dag den!

Og jeg skal på Aker Brygge å ta en kald øl eller fler i ettermiddag!

Skal bli deilig.

Mary Poppins
Skrevet

Skyene begynner å sprekke opp her jeg er nå (også østlandet), så sola kommer i dag den!

Og jeg skal på Aker Brygge å ta en kald øl eller fler i ettermiddag!

Skal bli deilig.

Solen begynner å titte frem her også nå. yes!

Kald pils på aker brygge er ikke kjipt nei, der var jeg igår faktisk, kjempe deilig.

Kos deg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...