Gå til innhold

Hva er din sommerfrokost?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du vondt i halsen, mitt stakkars barn?

Kanskje du knytter nonnehetten for stramt?

Huff ja..

Jeg skrubbet kirkegulvet på lørdagsaften. Jeg merket ikke at det ble kjøligere. -Var så inne i arbeidet at jeg merket ikke at frosten tok meg. Så nå sitter jeg her da.. Med sår hals og nese. *snufs*

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• ShitDiddelyDo

9

• mariaflyfly

8

• Mary Poppins

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff ja..

Jeg skrubbet kirkegulvet på lørdagsaften. Jeg merket ikke at det ble kjøligere. -Var så inne i arbeidet at jeg merket ikke at frosten tok meg. Så nå sitter jeg her da.. Med sår hals og nese. *snufs*

Kan ikke noen ord fra Skriften gi deg lindring?

Men dette går nok vel. Herrens trofaste tjenere skal ikke bli glemt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kan ikke noen ord fra Skriften gi deg lindring?

Men dette går nok vel. Herrens trofaste tjenere skal ikke bli glemt.

Takk for gode ord, du varmhjertige kvinne.

Jeg sitter og koser meg med denne siden:

http://www.tynsetkirke.no/salmetekst.htm

Kjenner humøret har steget ti hakk allerede.

Gjest prust
Skrevet

Stekt egg og pølser, med stort glass appelsinjus, evnt stort glass pepsi max, spiser jeg til frokost hver dag hele sommeren. Deilig!

Forresten hvor er det bikinivær nå? Har vært helt topp vær her på østlandet de siste dagene men idag er det bare overskyet.

*skuffet fordi jeg ville sole ryggen idag, da den ikke står i stil til den brune magen min*

Her i Kristiansand er det nydelig vær i dag - men jeg sitter inne på jobb :-(

I tillegg er jeg blitt søkk forkjøla.

Satser på soling i hagen i morgen!

Mary Poppins
Skrevet

Her i Kristiansand er det nydelig vær i dag - men jeg sitter inne på jobb :-(

I tillegg er jeg blitt søkk forkjøla.

Satser på soling i hagen i morgen!

Uff det verste er å måtte sitte inne når det er strålevær ute.

Ja du får ta igjen solingen imorgen, jeg sjekket nå og det er ihvertfal meldt ganske fint vær rundt omkring i landet imorgen.

:0)

Gjest prust
Skrevet

Uff det verste er å måtte sitte inne når det er strålevær ute.

Ja du får ta igjen solingen imorgen, jeg sjekket nå og det er ihvertfal meldt ganske fint vær rundt omkring i landet imorgen.

:0)

Det er ikke så ille siden jeg er forkjølet, men i morgen skal jeg være frisk!

Da er de to eldste i barnehagen, og mens minstejenta sover skal jeg slappe helt av i hagen - og soooooole meg :-)

Skrevet

Vi har ikke mat i huset, og siden jeg har fri i dag, er jeg ALTfor lat til å skifte ut av pysjen og gå på butikken, så jeg har levd på Maryland cookies i hele dag, og venter på at sambo skal komme hjem med brød, melk og middag ;)

Skrevet

Solen begynner å titte frem her også nå. yes!

Kald pils på aker brygge er ikke kjipt nei, der var jeg igår faktisk, kjempe deilig.

Kos deg! :)

Hmf.

Jeg sitter inne og skuler på styggværet og springer inn på solstudioet mellom regnbygene. "God sommer!" Hah!

Skrevet

Har ikke spist frokost ennå... JA, jeg har en merkelig døgnrytme. :)

Gjest Simiana
Skrevet

Fordi jeg, naturligvis via media, får inntrykk av en vestlandsk lynsjestemning mot Toska og de andre ranssiktede, og at de ikke er åpne for humor hva denne saken angår.

Det har jeg ikke hørt/lest noe om her i Stavanger. Men, kanskje du har rett. Vet ikke.

Mary Poppins
Skrevet

Hmf.

Jeg sitter inne og skuler på styggværet og springer inn på solstudioet mellom regnbygene. "God sommer!" Hah!

Du bor tydeligvis på feil side av landet ;0)

Gjest trultemor25
Skrevet

Den perfekte sommerfrokosten er egg og bacon på grillen, spises ute på en brødskive på terrassen under en skyfri himmel i solsteika.

I dag blei det 1 stk knekkebrød med ost og skinke på pluss et glass vann, inne foran dataen.

Men har vært ute og sola meg i hele dag da. *gla' i sola*

Skrevet

Du bor tydeligvis på feil side av landet ;0)

Satser på knallvær i august, da skal jeg nemlig ha ferie! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...