Gå til innhold

Staff gift med mann

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• ShitDiddelyDo

4

• skorpionfisken

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det er litt skuffende at Staff ikke kostet på seg et salig smil om munnen, sorte lærbukser med rumpeballene ute, kjetting rundt halsen og enorme mengder selvironi, og stilt opp som ledende danser i homseparaden i helgen.

mariaflyfly
Skrevet

Synes det er litt skuffende at Staff ikke kostet på seg et salig smil om munnen, sorte lærbukser med rumpeballene ute, kjetting rundt halsen og enorme mengder selvironi, og stilt opp som ledende danser i homseparaden i helgen.

*flirer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*flirer*

Det hadde i hvert fall fått mange til sperre opp øynene.

Når selv Gandalf stiller opp burde også Staff klare det! :)

Gjest forundret meg
Skrevet

Det forundret még. Har aldri visst at han har sånne tendenser. Typen er jo merkelig da, men dette har gått meg hus forbi.

Skrevet

Du store verden.

Men jeg skjønner godt de som foretrekker mannfolk, jeg.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Sikkert tulleforside.

I så fall har alle nettavisene gått på det også...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Leser Dagbladet nå...

Gjest Forundret meg ikke
Skrevet

Sikkert tulleforside.

Nei, det er Se og Hør som kommer ut i dag. Tviler på om bladet tør komme med slike påstander uten at de er helt sikre.

Skrevet

Har altid trodd at han var skaphomse jeg da.

Det som forundret meg var den gangen(for mange år siden)jeg fikk med meg at han hadde vært gift og hadde barn, men sånn var det jo ofte med den generasjonen så jeg sluttet ikke tro han var homse av den grunn.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Nei, det er Se og Hør som kommer ut i dag. Tviler på om bladet tør komme med slike påstander uten at de er helt sikre.

Ja, for Se & Hør er alltid etterrettelige og korrekte i sine fremstillinger ;)

Gjest Forundret meg ikke
Skrevet

Ja, for Se & Hør er alltid etterrettelige og korrekte i sine fremstillinger ;)

Nei, det vet jeg de ikke er. Men denne saken er bekreftet av navngitt person hos myndighetene.

Skrevet

Du store verden.

Men jeg skjønner godt de som foretrekker mannfolk, jeg.

Jeg også. Så mange snåle kvinnfolk det er overalt så skjønner jeg det godt. ;o)

skorpionfisken
Skrevet

Står i VG også...

matildes mor
Skrevet

Hva så?

Mannen må da få gjøre som han vil-det gjør jo vi også det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg også. Så mange snåle kvinnfolk det er overalt så skjønner jeg det godt. ;o)

Jeg også.

Synd det ikke bare er å skru om en bryter og dermed tiltrekkes det fornuftige kjønnet. De man forstår.

Eller nei. Jeg liker jenter for godt. :)

Men når det er sagt forstår jeg ikke den helt store greia med at Staff er homse. Er det ikke noe sånt som 10 % homofile der ute? Altså snakker vi om ganske mange. I tillegg er Staff av en generasjon hvor det ikke bare var å stå fram som homse eller bifil i ung alder, så det er naturligvis ikke noe uvanlig ved det at han tidligere var gift med en kvinne.

Skrevet

Det har jeg visst siden 1986, da noen bekjente av meg snekret på hytta til han og hans mannlige samboer (og fortalte meg det, da).

Og dette har jeg ikke ofret så mange tankene siden ...

Gjest har aldri kunnet fordra ham
Skrevet

Med den kvinneforakten han legger for dagen, burde det vel ikke overraske noen. Heldigvis har ikke alle homofile menn slike holdninger.

Selv har jeg visst at han var homofil i mange år. Ikke bare homofil forresten. Det er vel ikke uten grunn at han er så opptatt av at pedofili er helt okey...

Skrevet

På "barnerov" har han også vært.

Hans kjæreste er jo 24 år yngre enn han - men fremdeles 4 år eldre enn meg, så "barn" blir kanskje et litt galt begrep:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...