Gå til innhold

Staff gift med mann

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

På "barnerov" har han også vært.

Hans kjæreste er jo 24 år yngre enn han - men fremdeles 4 år eldre enn meg, så "barn" blir kanskje et litt galt begrep:-)

Njaa?

I den ene nettavisa er han ifølge avisa "visstnok 48 år", i den andre slår de fast at han er 57 år.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• ShitDiddelyDo

4

• skorpionfisken

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Med den kvinneforakten han legger for dagen, burde det vel ikke overraske noen. Heldigvis har ikke alle homofile menn slike holdninger.

Selv har jeg visst at han var homofil i mange år. Ikke bare homofil forresten. Det er vel ikke uten grunn at han er så opptatt av at pedofili er helt okey...

Den påstanden der er ganske drøy, pass kjeften din!

Gjest Forundret meg ikke
Skrevet

Hva så?

Mannen må da få gjøre som han vil-det gjør jo vi også det.

Selvsagt må han få gjøre som han vil med det. Det er ingen som har antydet noe annet, er det det ?

Jeg kommenterte bare en nyhet, som utvilsomt anses å være av allmen interesse siden alle nettavisene har slått det stort opp.

Skrevet

Med den kvinneforakten han legger for dagen, burde det vel ikke overraske noen. Heldigvis har ikke alle homofile menn slike holdninger.

Selv har jeg visst at han var homofil i mange år. Ikke bare homofil forresten. Det er vel ikke uten grunn at han er så opptatt av at pedofili er helt okey...

Nå har vel aldri den gjøken uttalt noe positivt om ordentlig pedofili. Det han har gjort er å åpne kjeften om grensetilfeller, noe som er rimelig lite "korrekt".

".................................."

Skrevet

Njaa?

I den ene nettavisa er han ifølge avisa "visstnok 48 år", i den andre slår de fast at han er 57 år.

Nok et bevis på at man ikke skal tro alt man leser i tabloid pressen - eller all annen presse for den saks skyld:-)

Skrevet

Den påstanden der er ganske drøy, pass kjeften din!

Den var vel ikke mer insinuerende og på kanten enn hva Staff selv har kommet med av uttalelser om pedofili tidligere.....

Skrevet

At han er Pervo har jeg egentlig visst hele tiden...

Gjest sommerkjole
Skrevet

Den var vel ikke mer insinuerende og på kanten enn hva Staff selv har kommet med av uttalelser om pedofili tidligere.....

Hva har han sagt?

Skrevet

Jeg syns det. La meg også si at Staff ikke er min favorittperson, men allikevel.

Skrevet

Hva har han sagt?

Jeg husker ikke detaljene, men andre her kan kanskje hjelpe deg?

Eventuelt kan du søke på nettet.

Han har i hvert fall tidligere (som forsvarer av personer anklaget for pedofili og incest) gått meget langt i hva han mener burde være "naturlige" aktiviteter av erotisk karakter mellom voksne og barn.

Skrevet

Jeg syns det. La meg også si at Staff ikke er min favorittperson, men allikevel.

At han f.eks finner det naturlig at foreldre gjennom praktiske øvelser lærer sine barn å onanere synes jeg ligger sterkt på grensen til å insinuere at hva de fleste andre anser som pedofili anser han som "naturlig"....

Skrevet

At han er Pervo har jeg egentlig visst hele tiden...

Mener du at alle som er homo er pervo eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes egentlig det mest sjokkerende her er journalistene som grafser i mannens privatliv.

Fra Dagbladet:

"- Det er ingenting å gratulere med, sier Staff når Dagbladet.no ringer for å gratulere og for å få en kommentar.

- Jeg vil ikke kommentere saken, dessuten sitter jeg opptatt i et møte akkurat nå, sier Staff.

- Hvorfor vil du ikke kommentere saken?

- Hvorfor? Jeg trenger vel ikke gi noen begrunnelse for det. Dessuten er jeg opptatt nå, hei.

Sønnen Trygve Staff var også opptatt da Dagbladet.no ringte i dag morges og ønsket heller ikke å kommentere saken."

Det er ikke mye skam i livet man kan eie som journalist i dagens tabloid-samfunn.

mariaflyfly
Skrevet

Synes egentlig det mest sjokkerende her er journalistene som grafser i mannens privatliv.

Fra Dagbladet:

"- Det er ingenting å gratulere med, sier Staff når Dagbladet.no ringer for å gratulere og for å få en kommentar.

- Jeg vil ikke kommentere saken, dessuten sitter jeg opptatt i et møte akkurat nå, sier Staff.

- Hvorfor? Jeg trenger vel ikke gi noen begrunnelse for det. Dessuten er jeg opptatt nå, hei.

Sønnen Trygve Staff var også opptatt da Dagbladet.no ringte i dag morges og ønsket heller ikke å kommentere saken."

Det er ikke mye skam i livet man kan eie som journalist i dagens tabloid-samfunn.

Fullstendig enig.

Skrevet

Fra Dagbladet:

At tabloid pressen oppfører seg slik forundrer meg vesentlig mindre enn at Staff har giftet seg med en mann.

Og det forundret meg ikke så mye.

Tabloid pressen er søppel - punktum.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Du store verden.

Men jeg skjønner godt de som foretrekker mannfolk, jeg.

Som han så fint uttalte han litt enfoldige fyrem i baren ..

To damer satt og sleika hverandre i fjeset på en barkrakk, ogen noe enfoldig type spurte bartenderen om hva i alle dager de to dame sleika på hverandre for.

"De liker det nok fordi de er lesbiske," svarte bartenderen, hvorpå den enfoldige tenkte seg vel og lenge om før han sa: "Å dæsken, da er jeg nok lesbisk, jeg også."

Skrevet

Som han så fint uttalte han litt enfoldige fyrem i baren ..

To damer satt og sleika hverandre i fjeset på en barkrakk, ogen noe enfoldig type spurte bartenderen om hva i alle dager de to dame sleika på hverandre for.

"De liker det nok fordi de er lesbiske," svarte bartenderen, hvorpå den enfoldige tenkte seg vel og lenge om før han sa: "Å dæsken, da er jeg nok lesbisk, jeg også."

Nettopp!

Gjest MrPimmel
Skrevet

Han liker sikkert ikke deg heller.

Gjest MrPimmel
Skrevet

At han f.eks finner det naturlig at foreldre gjennom praktiske øvelser lærer sine barn å onanere synes jeg ligger sterkt på grensen til å insinuere at hva de fleste andre anser som pedofili anser han som "naturlig"....

Skal ikke si noe om hvor grenser går, det får loven og den enkelte vurdere.

Det har i mange år vært vanlig for sykepleiere på institusjoner å lære psykisk utviklingshemma onani. Populært kalt "onanitimen". Det blir kalt overgrep av noen. Visse ting skal vi ikke lære bort i vår kultur. En av de få kunnskaper som ikke skal føres videre.

Jeg vet ikke om det gjøres lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...