Gjest Hva gjør jeg nå? Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Mannen min var ute på byen lørdag. Han har ikke dusjet enda.... Jeg dusjer ALLTID morgenen etter en bytur! Han skulle dusje søndag men "fikk ikke tid" (les: var sliten og så på tv hele dagen). Hjelp, og en slik mann bor jeg med? Ikke rart vi har lite sex! Han har i alle fall sagt at han skal dusje i dag... Så dolere: hvordan får jeg mannen min til å ha bedre hygiene? Han bryr seg også lite om tannpussen. 0 Siter
Babette Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dette høres ut som en 12-åring. Dusjer og tannpusser han ikke uten at du ber ham om det? Det høres trasig ut. Urenslighet er verdens største turn off. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du får leke hans mor og fortelle han om hvorfor god hygiene er relevant, at hull i tennene er dyrt og kan medføre kunstige tenner i tidlig alder, sykdommer i tannkjøttet og den slags lumske greier. Men spørsmålet er vel egentlig om han alltid har vært sånn eller om det er en grunn til at han har begynt å gi faen nå. Kanskje vi snakker om en depresjon? Selv får jeg fnatt av dårlig dårlig hygiene og ufin kroppslukt, så jeg forstår problemet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg hadde nektet ham å komme opp i sengen, da hadde han blitt henvist til sofaen. Og null kyssing eller annen kos før hygienen er som den skal. 0 Siter
Speak Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hjelpes meg. Er dette bare tull eller??? Trodde de fleste dusjet hver dag jeg. Og tannpuss minimum 1 gang pr. dag. (Her i huset 2 ggr. pr. dag.) Dessverre ingen gode tips. For du har vel forsøkt å se at det er motbydelig? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hjelpes meg. Er dette bare tull eller??? Trodde de fleste dusjet hver dag jeg. Og tannpuss minimum 1 gang pr. dag. (Her i huset 2 ggr. pr. dag.) Dessverre ingen gode tips. For du har vel forsøkt å se at det er motbydelig? Fordi jeg, naturligvis via media, får inntrykk av en vestlandsk lynsjestemning mot Toska og de andre ranssiktede, og at de ikke er åpne for humor hva denne saken angår. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hjelpes meg. Er dette bare tull eller??? Trodde de fleste dusjet hver dag jeg. Og tannpuss minimum 1 gang pr. dag. (Her i huset 2 ggr. pr. dag.) Dessverre ingen gode tips. For du har vel forsøkt å se at det er motbydelig? Sorry, den kom feil. Det er noe galt med dol! 0 Siter
cec5 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Han minner meg om en jeg var veldig god venn med for noen år siden, hehehe. Det nære vennskapet tok slutt pga hans elendige personlige hygiene. Jeg fatter ikke at noen kan være så sløv med seg selv. Lærte de ikke å vaske seg/pusse tenner da de var små?? Har dessverre ingen gode råd til deg. Men jeg ville ikke rørt han sålenge han driter i å stelle seg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Mannen min kan også være sløv med dusjing, men han er heldigvis veldig nøye med tannpussen. Jeg sa til ham her en dag at han måtte dusje før han fikk komme og legge seg (da hadde han vært ute i en åker hele dagen...) Vet ikke hvorfor de er sånn, noen menn, og noen kvinner. Jeg dusjer ikke hver dag, men jeg vasker meg alltid hver morgen hvis jeg ikke dusjer. Nekting av intim kos hvis han ikke er ren burde hjelpe :-) 0 Siter
Gjest lat eller noe tror jeg Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det hender at mannen her i huset gjør det sånn. Sløv eller lat eller, jeg aner ikke. Jeg bare sier til ham at "Du lukter svett hest og har trynet fullt av hår! Gjør noe med det eller sov i garagen!" Han tar et hint... he he lusker inn på badet og blir belønnet med litt kos i kveldinga..;0) 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Syns det er mest morsomt at jenter på utesteder flokker seg rundt en mann som jeg registrerer ikke vasker henda etter do-besøk. Når man har sett han lar være dette for andre gang i løpet av en kveld, og man på faenskap minner han på når han er på vei ut, at han glemte å vaske henda, så svarer han med å spørre om han skal grisebanke meg. *lol* 0 Siter
Gjest pokemon Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Værre er det muligens å "glemme" å dusje etter en treningsøkt. Det er jo direkte skittent det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.