laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 ..så innfernalsk utenfor begge mine vinduer fra kl 07 og utover formiddagen, når en blir skutt for samme støynivå kl 19 og utover, kveld? Jeg vil HATER han duden med pressluftboret, jeg tror jeg kan bli skikkelig ond om jeg møter ham, ansikt til ansikt en mørk kveld uten vitner:-o Hvorfor blir B-menneskers ønsker og behov alltid bagatellisert og nedprioritert, mens a-menneskers ord er lov, uansett i hvilke styrkeforhold de kommer i? Her i gården er jeg helt sikker på at de fleste MYE heller vil skyte enten pressluftbor-mannen(hvis tvilsomme bekjentskap vi har hatt i faen meg tre år!!) eller han som på andre siden av bygningen har drevet med intens lastebillydproduksjon fra ca kl 08, enn en f.eks en kveldsfester eller en nattlig bassgitarist! Men hører noen på oss? Nei! Får man klager fra den ENE burugla som legger seg kl 22 om ørsmå ureglementerte desibel i glede over sumarnatta? Jupp! Irriterende! OG urettferdig..Det er ikke som han duden MÅ jobbe kl 7 og utover for kl 11 er han jaggu på pøbben, jeg har nemlig sett han. Flere ganger.. Grrrr! Hvorfor er det helt greit å torturere oss som liker å ligge lenger en til kl 07? 0 Siter
mAd Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Huff, uttafor den forrige leiligheta vår, var det flere sånne glasscontainere som ble tømt tre-fire ganger hver jævla uke. Og disse ble ALLTID tømt i sju-tida om morran. Det virka også som om plassen der var samlingssted for anleggskjøretøy av diverse dimensjoner, og også disse satte igang ekstremt tidlig. Vi hadde soveromsvinduet vårt RETT ut mot denne plassen (som lå kloss inntil en MEGET traffikert vei), så man kan si det sånn at vi var LYKKELIGE den dagen vi flytta. Ah, greit nok, vi bor i et bedritent borettslag, men du så STILLE det er her. Vi kan høre fuglekvitter og greier, hoi 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Huff, uttafor den forrige leiligheta vår, var det flere sånne glasscontainere som ble tømt tre-fire ganger hver jævla uke. Og disse ble ALLTID tømt i sju-tida om morran. Det virka også som om plassen der var samlingssted for anleggskjøretøy av diverse dimensjoner, og også disse satte igang ekstremt tidlig. Vi hadde soveromsvinduet vårt RETT ut mot denne plassen (som lå kloss inntil en MEGET traffikert vei), så man kan si det sånn at vi var LYKKELIGE den dagen vi flytta. Ah, greit nok, vi bor i et bedritent borettslag, men du så STILLE det er her. Vi kan høre fuglekvitter og greier, hoi Skjønner deg godt, for dette er en plage og en synd..Jeg blir så irritabel at jeg nesten sprekker her..;-) Og noen fugl, det er det sikkert flere år siden jeg har hørt her..;-) Men jeg glemmer hvor ille det innimellom er, for terroren er bare tidvis. De legger gjerne arbeidet til de dagene med finest vær, om vinteren er det gjerne stilt. De timer det sikkert sånn at de kan plage meg først og deretter gå på Grunerhagen og skåle i utepils, med sadistiske smil rundt munnen, over å ha ødelagt min morgen;-) Tror du ikke det? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg er glad Fornebu er nedlagt jeg. Nå er det endelig mulig å få sove litt lenger i helga. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Sånn som skjer... Her jeg bor er det bare plenklippere. Kan selvfølgelig ikke klage på at de klipper plenen en formiddag, men jeg har 7 naboer som har valgt hver sin dag å klippe plenen, så det går ikke en eneste formiddag nå på sommeren uten at jeg hører gressklippere og kanteklippere (enda mer *grøss*). Du får kjøpe deg sov-i-ro. 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 I mange år har jeg dødd av at nærmeste nabo er grillfanatiker. Osen har stått rett inn på vår veranda og inn vår verandadør fra første snøfrie flekk åpenbarer seg til julehandelen setter inn. Nå har han flyttet. Fint for ham, jeg hadde planen klar for hvor jeg skulle dumpe liket. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Engang bodde det en pianist over meg. En profesjonell pianist i en blokk! Faenskapet spilte fra morgen til kveld. Nå har jeg naturligvis ikke noe imot musikk, og fyren var flink. Men det får faen meg være grenser. Jeg drepte han faktisk. Senket han i sjøen. Ved nærmere ettertanke er det mulig det bare var en drøm. En god drøm. Det kan være han flyttet. 0 Siter
Gjest tiihiiii Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skjønner deg godt, for dette er en plage og en synd..Jeg blir så irritabel at jeg nesten sprekker her..;-) Og noen fugl, det er det sikkert flere år siden jeg har hørt her..;-) Men jeg glemmer hvor ille det innimellom er, for terroren er bare tidvis. De legger gjerne arbeidet til de dagene med finest vær, om vinteren er det gjerne stilt. De timer det sikkert sånn at de kan plage meg først og deretter gå på Grunerhagen og skåle i utepils, med sadistiske smil rundt munnen, over å ha ødelagt min morgen;-) Tror du ikke det? Det er det fine med å bo i villa på landet, langt ute i provinsen! Her er det bare småfulgene som har fest klokka fire på morran. Og det ordnes glatt med å slippe ut katta! *lur&ond* ;0P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Jeg er glad Fornebu er nedlagt jeg. Nå er det endelig mulig å få sove litt lenger i helga. Fly rett over hustaket er vel muligens det eneste som er verre enn lastebil, vinsj og pressluftborr, ja..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Sånn som skjer... Her jeg bor er det bare plenklippere. Kan selvfølgelig ikke klage på at de klipper plenen en formiddag, men jeg har 7 naboer som har valgt hver sin dag å klippe plenen, så det går ikke en eneste formiddag nå på sommeren uten at jeg hører gressklippere og kanteklippere (enda mer *grøss*). Du får kjøpe deg sov-i-ro. Makan til dårlig planlegging da gitt..De burde koordinert seg bedre..;-) Ja her vurderer jeg sov-i-ro. Eller hagle;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 I mange år har jeg dødd av at nærmeste nabo er grillfanatiker. Osen har stått rett inn på vår veranda og inn vår verandadør fra første snøfrie flekk åpenbarer seg til julehandelen setter inn. Nå har han flyttet. Fint for ham, jeg hadde planen klar for hvor jeg skulle dumpe liket. *lol* Veldig grillivrige naboer kan defintivt være en pain in the ass. Dog tar jeg grill når som helst foran han fyren med pressluftborret;-) Hva er det man egentlig gjør når man må bruke pressluftbor flere ganger i uka gjennom flere år, forresten? Jeg er relativt mystifisert i tillegg til å være irritert, over enkelte av lydkildene.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Engang bodde det en pianist over meg. En profesjonell pianist i en blokk! Faenskapet spilte fra morgen til kveld. Nå har jeg naturligvis ikke noe imot musikk, og fyren var flink. Men det får faen meg være grenser. Jeg drepte han faktisk. Senket han i sjøen. Ved nærmere ettertanke er det mulig det bare var en drøm. En god drøm. Det kan være han flyttet. *lol* :-) Han pressluftborr-mannen lever også farlig.Håper han flytter også. Jeg kommer tilå tilte på ham en morgen og kaste noe. Hardt. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En av livets lover for mitt vedkommende er når jeg overnatter på hotell, og tli en forandring ikke skal tidlig opp. Da kan du ta deg i ræva på at jeg havner i en etasje med full oppussing, der det går vilt for seg med drill og motorsag fra sju om morran. 0 Siter
collins Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Samfunnet ville stoppe helt opp hvis man skulle ta hensyn til folk som ikke tar seg opp om mårran. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Fly rett over hustaket er vel muligens det eneste som er verre enn lastebil, vinsj og pressluftborr, ja..;-) Ja,jeg det var vanskelig å snakke i telefonen noen ganger også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 En av livets lover for mitt vedkommende er når jeg overnatter på hotell, og tli en forandring ikke skal tidlig opp. Da kan du ta deg i ræva på at jeg havner i en etasje med full oppussing, der det går vilt for seg med drill og motorsag fra sju om morran. *lol*;-) Stakkar..Enkelte er mer utsatt for Murphys lov en andre..;-) Om dette hadde skjedd meg på hotell hadde jeg blitt enda villere. Han borr-mannen kommer jeg tilå kaste noe på en dag er jeg redd. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Samfunnet ville stoppe helt opp hvis man skulle ta hensyn til folk som ikke tar seg opp om mårran. Sludder. Hva hadde engentlig hvert så forferdelig med borr kl 10 og bar kl 14? Eneste grunnen for borring kl syv må være sadisme og manisk retthaverkhet kun fordi en tilfeldigvis liker å stå opp om morgenen. A-mennesker tror de har rett kun i kraft av å være a-mennesker. Det finnes ikke rasjonell argumentasjon. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Ja,jeg det var vanskelig å snakke i telefonen noen ganger også. Ja her må det haukes innendørs når de driver på som verst.. Ikke skjønner jeg helt hva det arbeides med heller..Jeg er både irritert OG mystifisert;-) Det erliksom ikke som om husene blir penere eller veien mer kjørbar..Ikke som jeg kan se hvertfall. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Det er det fine med å bo i villa på landet, langt ute i provinsen! Her er det bare småfulgene som har fest klokka fire på morran. Og det ordnes glatt med å slippe ut katta! *lur&ond* ;0P PÅ slike dager som dette, virker det bare NYDELIG å bo på landet.. Hage, blomster, katter og fugler(!)..Tilgang på en innsjø kanskje..Og viktigst: ingen mann med borr og lastebil! Her er det varmt, bråkete og mangelpå både hage og innsjø, ikke engang en measly liten veranda..:-I Men det er jo kort vei til grunerhagen og en utepils da..Det er jo enda noe. :-) 0 Siter
mAd Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skjønner deg godt, for dette er en plage og en synd..Jeg blir så irritabel at jeg nesten sprekker her..;-) Og noen fugl, det er det sikkert flere år siden jeg har hørt her..;-) Men jeg glemmer hvor ille det innimellom er, for terroren er bare tidvis. De legger gjerne arbeidet til de dagene med finest vær, om vinteren er det gjerne stilt. De timer det sikkert sånn at de kan plage meg først og deretter gå på Grunerhagen og skåle i utepils, med sadistiske smil rundt munnen, over å ha ødelagt min morgen;-) Tror du ikke det? Jeg tror ikke, jeg vet! Jævla sadister hele gjengen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.