Gå til innhold

Hvorfor kan en bråke..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke, jeg vet! Jævla sadister hele gjengen! ;)

Det er helt korrekt. Sadister.

Det er en kjensgjerning at sadister flest søker seg jobb i politiet eller veivesenet.

mariaflyfly
Skrevet

Det er helt korrekt. Sadister.

Det er en kjensgjerning at sadister flest søker seg jobb i politiet eller veivesenet.

...eller Oslo Kommunes Trafikketat.

Skrevet

Sludder.

Hva hadde engentlig hvert så forferdelig med borr kl 10 og bar kl 14?

Eneste grunnen for borring kl syv må være sadisme og manisk retthaverkhet kun fordi en tilfeldigvis liker å stå opp om morgenen.

A-mennesker tror de har rett kun i kraft av å være a-mennesker. Det finnes ikke rasjonell argumentasjon.

Normal arbeidstid for hans yrkesgruppe, og andre innen bygg/anlegg, BEGYNNER faktisk kl 7.00. Det er da det produktive Norge begynner sin arbeidsdag, de som skal finansiere eldreomsorg, skole, trygdede og arbeidsløse.

laguna1365380434
Skrevet

Normal arbeidstid for hans yrkesgruppe, og andre innen bygg/anlegg, BEGYNNER faktisk kl 7.00. Det er da det produktive Norge begynner sin arbeidsdag, de som skal finansiere eldreomsorg, skole, trygdede og arbeidsløse.

Ja,og det er det jeg lurer på om er særlig rimelig..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...eller Oslo Kommunes Trafikketat.

Hehe, jeg skulle til å nevne parkeringssadistene også. :)

Skrevet

Tja, noen som holder hjula i gang her i landet må faktisk jobbe hele døgnet. Ikke særlig kult å skulle sove etter nattevakt når de ekkelt opplagte A-menneskene bråker omkring.

Skrevet

Tja, noen som holder hjula i gang her i landet må faktisk jobbe hele døgnet. Ikke særlig kult å skulle sove etter nattevakt når de ekkelt opplagte A-menneskene bråker omkring.

Ikke på langt nær alle de som begynner på jobb kl 7 om mårran er A-mennesker, men arbeidsdagen begynner da.

Men det er klart at det er et problem for natt-arbeidende mennesker, å bli forstyrret i dagsøvnen.

Skrevet

Ikke på langt nær alle de som begynner på jobb kl 7 om mårran er A-mennesker, men arbeidsdagen begynner da.

Men det er klart at det er et problem for natt-arbeidende mennesker, å bli forstyrret i dagsøvnen.

Min arbeidsdag begynner ikke kl 7 (hvis jeg har dagvakt). Synes det var forferdelig tidlig!

Skrevet

Jo, men nattevaktmennesker vokter over stillheten... :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe, jeg skulle til å nevne parkeringssadistene også. :)

Hva med tannlegene?

Skrevet

Jo, men nattevaktmennesker vokter over stillheten... :-)

Det var jo ganske poetisk og vakkert sagt. :)

Liker meg godt om natten jeg, så det passer meg utmerket å gå nattevakter. Sitter ofte oppe utover natta selv om jeg har fri også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...