Gå til innhold

Pris-nettstedene... mangefulle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er de nok. Jeg tenker på steder som Kelkoo og Dagbladets prisguide.

Kanskje du vet om gode pris-sjekkere på teknoartikler, mobiler, hvitevarer, elektronikk etc?

På forhånd takk for det gode tipset :-)

Skrevet

Ikke det at det er det du lurer på, men vet at en matkjede jukser litt for å komme bedre ut i prisguide. F.eks den ene lypsylen de sjekker prisen på koster 14 kr, så koster alle de andre luktene 24 kr.

www.akam.no har prisguide på fotoapparater.

www.amobil.no har priser på mobiler.

http://www.prisguide.no/ er visst samarbeid med akam og amobil og litt forskjellig ser det ut til...

Skrevet

Ikke det at det er det du lurer på, men vet at en matkjede jukser litt for å komme bedre ut i prisguide. F.eks den ene lypsylen de sjekker prisen på koster 14 kr, så koster alle de andre luktene 24 kr.

www.akam.no har prisguide på fotoapparater.

www.amobil.no har priser på mobiler.

http://www.prisguide.no/ er visst samarbeid med akam og amobil og litt forskjellig ser det ut til...

Alle jeg har sjekket nå - inklusive ditt sistetips (takk!) - ender opp med samme butikken.

Så enten er dette riktig, eller prissjekkerne bedriver en slags kartellvirksomhet...

Logitechmusa
Skrevet

Underlig... jeg er bruker av begge nettstedene, men har altså ikke fått med meg pris-biten.

Takk!

Men du har kanskje sett det nå, at det står Prisguide som link på venstre side? ;-)

Skrevet

Men du har kanskje sett det nå, at det står Prisguide som link på venstre side? ;-)

Jadda. Det verste er jo at jeg har klikket firetusen ganger på 'tester' som står ca 3 mm over *s*

Skrevet

Alle jeg har sjekket nå - inklusive ditt sistetips (takk!) - ender opp med samme butikken.

Så enten er dette riktig, eller prissjekkerne bedriver en slags kartellvirksomhet...

Hehe... Da er det vel bare å kjøpe, er det ikke?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Velg prisguiden på www.hardware.no

Men når det gjelder mobiler er min erfaring at man ofte får dem billigere i helt vanlig butikker. Følg med på tilbudssidene i avisa.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jadda. Det verste er jo at jeg har klikket firetusen ganger på 'tester' som står ca 3 mm over *s*

Haha, du er jammen meg enda verre enn jeg. Jeg får ofte høre at jeg "ser ikke skogen for bare trær". :-)

Skrevet

Hehe... Da er det vel bare å kjøpe, er det ikke?

Joa... men de er utsolgt for den aktuelle modellen. Kommer vel inn igjen, håper jeg. Eller - det dukker opp en ny og myyyyye bedre i mellomtiden. Pleier å være slik.

Skrevet

Haha, du er jammen meg enda verre enn jeg. Jeg får ofte høre at jeg "ser ikke skogen for bare trær". :-)

Har funnet ut at jeg er nett/skjermdyslektisk, det er ikke første gang jeg har misset ting som vitterlig står der.

Får dessuten stadig korrekser på dol a la 'Si meg, har du lest innlegget mitt?', hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...