Gå til innhold

Gruer meg til kjøretime i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest trenger noen gode ord
Skrevet

Jeg skal ha kjøretime i dag; første gang etter at jeg strøk til oppkjøringen. Jeg gruer meg alltid før kjøretimene, og det er ikke godt! Så jeg håper noen har noen positive ord å komme med. (Jeg føler meg helt "nervevrak".) Takk.

Skrevet

Hva er du redd for?

Hadde skrevet masse mer her, men det egner seg ikke som oppmuntring, så jeg tok det bort igjen.

Skrevet

Hva er du redd for?

Hadde skrevet masse mer her, men det egner seg ikke som oppmuntring, så jeg tok det bort igjen.

Jeg trenger litt oppmuntring.... Jeg gruer meg fordi jeg MÅ IKKE gjøre feil, og fordi jeg blir vurdert gjennom hele kjøretimen.

Gjest lykke til
Skrevet

Ikke noe å grue seg for i det hele tatt. Slapp av, det kan ta tid å ta lappen. Det viktigste er å være rolig så du raskt får oversikten i trafikken. Du får lappen når du er klar du også!

Skrevet

Ikke noe å grue seg for i det hele tatt. Slapp av, det kan ta tid å ta lappen. Det viktigste er å være rolig så du raskt får oversikten i trafikken. Du får lappen når du er klar du også!

Tusen takk:)

Skrevet

Jeg trenger litt oppmuntring.... Jeg gruer meg fordi jeg MÅ IKKE gjøre feil, og fordi jeg blir vurdert gjennom hele kjøretimen.

Hvis du er så god til å kjøre bil at du syns du burde stått på oppkjøring så gjør du vel ingen feil ikke kjørelæreren kan akseptere?

Dessuten er det vel ingen krise om du gjør litt feil, det er jo derfor han er der, for å veilede deg sånn at du kan bli enda bedre. Og hvis det ikke er noe å rette på, hvordan skal du da kunne gjøre det bedre neste oppkjøring? ;)

Gjest mallet
Skrevet

Hør, det er helt greit at du gjør feil! Kjørelæreren venter ikke at du skal kjøre perfekt - INGEN av elevene hans/hennes kjører perfekt, om de gjorde det ville de ikke vært elever. Vurderingen i etterkant er for at du skal lære av feilene og bli bedre, ikke for å dømme deg.

Det viktigste for å bli en god sjåfør er å klare å slappe av. Har du ikke kontroll, så slakk ned på farten, og spør gjerne kjørelæreren om ting du er usikker på underveis.

Gjest togli
Skrevet

Hvis du er så god til å kjøre bil at du syns du burde stått på oppkjøring så gjør du vel ingen feil ikke kjørelæreren kan akseptere?

Dessuten er det vel ingen krise om du gjør litt feil, det er jo derfor han er der, for å veilede deg sånn at du kan bli enda bedre. Og hvis det ikke er noe å rette på, hvordan skal du da kunne gjøre det bedre neste oppkjøring? ;)

*snøft*

Jeg lærte ikke å kjøre bil før jeg hadde tatt lappen og måtte begynne kjøre på egen hånd jeg :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...