Gjest farken Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282211 De skal liksom være syklister for å "protestere" mot bil-samfunnet, men de oppfører seg mye verre enn en bilist. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Sykler folk for å protestere mot bilsamfunnet? Som syklist (selv om jeg ikke har fiksa opp sykkelen ennå denne sesongen) sykler jeg for å komme fra A til B på en gratis og rask måte, samtidig som jeg får litt mosjon. Dersom jeg syklet i hovedstaden ville jeg syklet fordi det ofte går raskere enn å kjøre bil, og man slipper ikke minst parkeringsproblemer og kø. Det er vel ingen andre enn Green Peace som sykler for å protestere mot noe. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det jeg synes er imponerende, er folk som nekter å vedta et forlegg for soleklare overtredelser. De synes altså det er verdt det å få en anmeldelse på seg og en evt. rettssak (hvor de vil bli dømt til å betale saksomkostninger) for å "utsette" en bot på 900 kr. :-) "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.