Gå til innhold

Godt at noen av disse svina blir tatt!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sykler folk for å protestere mot bilsamfunnet?

Som syklist (selv om jeg ikke har fiksa opp sykkelen ennå denne sesongen) sykler jeg for å komme fra A til B på en gratis og rask måte, samtidig som jeg får litt mosjon.

Dersom jeg syklet i hovedstaden ville jeg syklet fordi det ofte går raskere enn å kjøre bil, og man slipper ikke minst parkeringsproblemer og kø.

Det er vel ingen andre enn Green Peace som sykler for å protestere mot noe.

Skrevet

Det jeg synes er imponerende, er folk som nekter å vedta et forlegg for soleklare overtredelser. De synes altså det er verdt det å få en anmeldelse på seg og en evt. rettssak (hvor de vil bli dømt til å betale saksomkostninger) for å "utsette" en bot på 900 kr. :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...