Gjest MrPimmel Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Pakistanske journalister har hatt undersøkelse over noen år, og funnet ut at minst halvparten av alle æresdrap har vært kun på mistanke!! Familiens ære er krenket og noen må dø. Utroskap og sex før ekteskap er vanlige grunner/ mistanker. Hva syns du om det? Hvilke mekanismer er det som setter folks liv i fare slik? 0 Siter
Gjest kulturmelk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan ikke forstå at noen dreper f.eks. en datter (pga at hun ikke vil tvangsgiftes eller annet). Jeg klarer ikke forstå den kulturen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan ikke forstå at noen dreper f.eks. en datter (pga at hun ikke vil tvangsgiftes eller annet). Jeg klarer ikke forstå den kulturen. Jeg hadde håpet du hadde noen svar. 0 Siter
Gjest Imponert Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan ikke forstå at noen dreper f.eks. en datter (pga at hun ikke vil tvangsgiftes eller annet). Jeg klarer ikke forstå den kulturen. Skikkelig intellektuell kommentar og synspunkt. 0 Siter
Gjest kulturmelk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg hadde håpet du hadde noen svar. Spør "imponert". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.