Copy Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hei. Trenger tips om hva som er det billigste man kan lage av middagsmat. Takk. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Kjøp en stor sekk med basmatiris. Ostesnitzler er billig, 20 kr for 4 stk på rema. Tomatbønner. 0 Siter
Gjest mat er godt Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 poteter (bak dem i ovnen eller del dem i båter og pens med olje og krydder) Server med pølser til kjøttpølse/middagspølse koster ca 20,- Pose tomatsuppe 13,- Fiskeboller 15 kr. pr boks Pannekaker (20,- pr tot pose) omelett kjøp 20 egg og lag omelett av egg, løk og flatskårene poteter. Serveres med brød og salat til Risengrynsgrøt Pose koster 15 kroner. Dra på fisketur og fiske fisken selv. Serveres med kun litt salat til..... be deg selv til noen du kjenner og si at du kommer på middag litt på fleip og så skal du se at du blir bdt på middag.... vi har en fast gjest vi som kommer innome på mat Kommer ikke på flere tips 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=billige+middager&count=100&type=title&x=18&y=6 :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Løksuppe er meget billig og godt, men kanskje litt varmt nå på sommeren? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Storfelever er billig og godt.Middag for 2 i 2 dager for rundt 20 kroner 0 Siter
Gjest stump gjenstand Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Løksuppe er meget billig og godt, men kanskje litt varmt nå på sommeren? Haha.....er nå bare snurtne 10 grader her da!! Flotters vær for løksuppe, spør du meg ;-) 0 Siter
org Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Storfelever er billig og godt.Middag for 2 i 2 dager for rundt 20 kroner Eneste aberet med det, er at jeg ikke klarer å spise det. Jeg har enda min mors levergryte friskt i minnet, 30 år etter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Vi levde på semuljegrynsgrøt 2-3 ganger i uka de to første årene vi studerte. Kostet ca 10 kr middagen for to personer. Ble litt lei etterhvert da... Poteter kan brukes i mange retter, og metter godt. Bor du i nærheten av noen grønnsaksprodusenter, kan du få mye gratis. F.eks. blir poteter under 4 cm i diameter kastet eller gitt til fôr! Sikkert sånn med andre typer grønnsaker og. Frossen laks eller ørret er ofte på tilbud. Stek den hel i ovnen med purre og sitron, og du har middag til mange personer. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Eneste aberet med det, er at jeg ikke klarer å spise det. Jeg har enda min mors levergryte friskt i minnet, 30 år etter. Det er jo trist. Jeg bare steker den,lager saus og koker den i sausen og har kålrotstuing ved siden av.Sambon og jeg synes det er kjempegodt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.