Gå til innhold

Få det siste ordet

Anbefalte innlegg

Gjest siste ord i den saken;)
Skrevet

Komisk å se hvordan enkelte her inne lurer seg selv til å tro de har fått siste ordet i en diskusjon ved å gi et svar med så mange antydninger om at svarer du nå er du dum osv.

Selv etter at den de diskuterer med forlengst er ferdig med den diskusjonen og har sagt de ville si.

Ser ikke disse personene hvor latterlige de fremstår ved å komme med dette siste innlegget bare for liksom få siste ordet. Selv om det er den som driter seg ut?

Skrevet

Også en latterlig ting: Skrive slikt under anonymt nick fordi man ikke tør åpne kjeften med det vanlige nicket :-)

Forøvrig så er dette med siste ordet noe som gjerne går begge veier i en tråd. Hvis en f.eks har sagt flere ganger at diskusjonen er over, så kan du ikke bruke den overstående "logikken" din på det hvis vedkommende stiller spørsmålstegn ved at den andre fortsetter å svare med krangling.

"................................"

Skrevet

Forresten: Hei traktorlesbe - det er rimelig lett å se at det er du som forsøker å latterliggjøre meg fordi jeg gjentatte ganger sa at jeg ikke var interessert i kranglingen din :-)

"..................................."

Skrevet

Komisk å se hvordan enkelte her inne lurer seg selv til å tro de blir tatt veldig seriøst når de finner på nick for anledningen fordi de kommer med noe negativt til andre, f eks.

* *

Ja, jeg vet dette var like tåpelig som hovedinnlegget, men som man roper i skogen får man svar.

;)

Skrevet

Komisk å se hvordan enkelte her inne lurer seg selv til å tro de blir tatt veldig seriøst når de finner på nick for anledningen fordi de kommer med noe negativt til andre, f eks.

* *

Ja, jeg vet dette var like tåpelig som hovedinnlegget, men som man roper i skogen får man svar.

;)

"Ja, jeg vet dette var like tåpelig som hovedinnlegget, men som man roper i skogen får man svar."

Ikke sant? Det er som å snakke med en ettåring; det er liten vits i å si annet enn guggi-buggi-guh :-)

".................................."

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe...ja, ser dette stadig vekk.

En gang moret jeg meg selv med å bare skrive smiley i svar, og han fortsatte å svare...

Men, de får vel en eller annen form for tilfredsstillelse av det.

Skrevet

En gang moret jeg meg selv med å bare skrive smiley i svar, og han fortsatte å svare...

I dette tilfellet var det den som klager i tråden her som ikke ville gi seg :-)

"....................................."

Skrevet

* *

;)

Det er en del av et internettforum kjære deg. Hvis du i din lille naive verden går rundt og tror og håper at alle her inne skal lage seg en egen personlighet her, så tror jeg du må skjerpe inn din virkelighetsoppfatning. Poenget med et slikt forum er ikke å ha et liv her, med fast nick og masse venner som vinker.

Skrevet

Også en latterlig ting: Skrive slikt under anonymt nick fordi man ikke tør åpne kjeften med det vanlige nicket :-)

Forøvrig så er dette med siste ordet noe som gjerne går begge veier i en tråd. Hvis en f.eks har sagt flere ganger at diskusjonen er over, så kan du ikke bruke den overstående "logikken" din på det hvis vedkommende stiller spørsmålstegn ved at den andre fortsetter å svare med krangling.

"................................"

...

*LOL*

Skrevet

Det er en del av et internettforum kjære deg. Hvis du i din lille naive verden går rundt og tror og håper at alle her inne skal lage seg en egen personlighet her, så tror jeg du må skjerpe inn din virkelighetsoppfatning. Poenget med et slikt forum er ikke å ha et liv her, med fast nick og masse venner som vinker.

Poenget med et slikt forum er vel nøyaktig hva man ønsker og gjør ut av det selv.

Forøvrig har neppe du særlig mye erfaring med internett; forum og lister har alltid vært basert på faste nick.

Lær deg det mest grunnleggende før du prøver å belære andre, eh?

"................................."

Skrevet

Poenget med et slikt forum er vel nøyaktig hva man ønsker og gjør ut av det selv.

Forøvrig har neppe du særlig mye erfaring med internett; forum og lister har alltid vært basert på faste nick.

Lær deg det mest grunnleggende før du prøver å belære andre, eh?

"................................."

hehe.. moro når noen beviser så til de grader selv hvordan de driter seg ut...

Det er jo alltid DU som har bedt folk å slutte å diskutere mener du, det er jo hele poenget. Du tror alltid det er du, eller du vet jo det ikke er det, men det vil du folk skal tro... For å få siste ordet, og den der akk de gir seg jo aldri.. hehe.. også er det du som aldri gir deg...

Pluss at du alltid mener det er den andre som kranlger og ikke du...

*LOL*

Artigste tråden på lenge...

Det morsomste var vel egentlig at du med en gang tok hvem det ble hintet til. Du driver tydeligvis med det der bevisst...

Og da legger jeg den tråden død;)

Skrevet

hehe.. moro når noen beviser så til de grader selv hvordan de driter seg ut...

Det er jo alltid DU som har bedt folk å slutte å diskutere mener du, det er jo hele poenget. Du tror alltid det er du, eller du vet jo det ikke er det, men det vil du folk skal tro... For å få siste ordet, og den der akk de gir seg jo aldri.. hehe.. også er det du som aldri gir deg...

Pluss at du alltid mener det er den andre som kranlger og ikke du...

*LOL*

Artigste tråden på lenge...

Det morsomste var vel egentlig at du med en gang tok hvem det ble hintet til. Du driver tydeligvis med det der bevisst...

Og da legger jeg den tråden død;)

"hehe.. moro når noen beviser så til de grader selv hvordan de driter seg ut..."

Moro hvordan enkelt har en psykelig trang til å forsøke å drite ut andre. Det er _du_ som kommer med barnslige angrep her - ingen "driter seg ut" når de gir deg svar på tiltale.

"Det er jo alltid DU som har bedt folk å slutte å diskutere mener du, det er jo hele poenget."

Vis meg hvor jeg har sagt at "jeg alltid" gjør noe som helst, er du snill. Ikke? Pr.def. er det du som "driter deg ut" her. Jeg nevnte det ene tilfellet som gjorde at du startet denne tråden, traktorlesbe - som i bunn og grunn gikk ut på at du ikke var voksen nok til å takle at diskusjonen ble avsluttet.

"Pluss at du alltid mener det er den andre som kranlger og ikke du..."

Der var det "alltid" igjen. Klarer du ikke holde deg til saken? Du kranglet i det aktuelle tilfellet, og jeg sa at jeg ikke gadd å krangle.

Andre ganger er kan det selfølgelig være annerledes, men et oppegående individ har evnen til å skille saker fra hverandre.

"Det morsomste var vel egentlig at du med en gang tok hvem det ble hintet til."

Tja...innlegget kom ca. 3 min. etter at jeg for n-te gang ga beskjed om at jeg ikke gadd å krangle med deg i den andre tråden. I tillegg klarer du ikke å skjule måten du skriver på, på tross av feigheten ved å gjemme seg bak tullenick.

Skrevet

"hehe.. moro når noen beviser så til de grader selv hvordan de driter seg ut..."

Moro hvordan enkelt har en psykelig trang til å forsøke å drite ut andre. Det er _du_ som kommer med barnslige angrep her - ingen "driter seg ut" når de gir deg svar på tiltale.

"Det er jo alltid DU som har bedt folk å slutte å diskutere mener du, det er jo hele poenget."

Vis meg hvor jeg har sagt at "jeg alltid" gjør noe som helst, er du snill. Ikke? Pr.def. er det du som "driter deg ut" her. Jeg nevnte det ene tilfellet som gjorde at du startet denne tråden, traktorlesbe - som i bunn og grunn gikk ut på at du ikke var voksen nok til å takle at diskusjonen ble avsluttet.

"Pluss at du alltid mener det er den andre som kranlger og ikke du..."

Der var det "alltid" igjen. Klarer du ikke holde deg til saken? Du kranglet i det aktuelle tilfellet, og jeg sa at jeg ikke gadd å krangle.

Andre ganger er kan det selfølgelig være annerledes, men et oppegående individ har evnen til å skille saker fra hverandre.

"Det morsomste var vel egentlig at du med en gang tok hvem det ble hintet til."

Tja...innlegget kom ca. 3 min. etter at jeg for n-te gang ga beskjed om at jeg ikke gadd å krangle med deg i den andre tråden. I tillegg klarer du ikke å skjule måten du skriver på, på tross av feigheten ved å gjemme seg bak tullenick.

Pst, Prozak... Det er nå man drar det herlige MP-sitatet, eller? ;)

Skrevet

Pst, Prozak... Det er nå man drar det herlige MP-sitatet, eller? ;)

Uhm...husker ikke det :-)

Skrevet

Han gjorde det igjen, tom i denne tråden som tok det opp. Er det mulig. Også påstår han også som vanlig at han liksom vet "hvem jeg er".

Moro da.. og litt søtt ;)

Skrevet

Arguing on the internett is like competing in the special olympics.

Even if you winn, you are still retarded...:-)

Skrevet

Uhm...husker ikke det :-)

Ehm... "I fart in your general direction!"?

Skrevet

Ehm... "I fart in your general direction!"?

Ah - stemmer :-)

"..............................."

Skrevet

Han gjorde det igjen, tom i denne tråden som tok det opp. Er det mulig. Også påstår han også som vanlig at han liksom vet "hvem jeg er".

Moro da.. og litt søtt ;)

*LOL*

(kan forøvrig ikke se at jeg har sagt at jeg ikke gadd å diskutere i denne tråden...)

*rister på hodet*

Skrevet

Ah - stemmer :-)

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...