Gå til innhold

Og vips var sjokoladen borte!

Anbefalte innlegg

Gjest kjekskulen
Skrevet

Vel, jeg spiste halve i går... Men en stor plate forsvant jammen fort! Kjempegod sjokolade, så der fikk jeg en ny favoritt. Nam....

Gjest kjekskulen
Skrevet

En bit og du er hekta :-)

Ja... Jeg kommer nok til å kjøpe en ny i morgen! Og kanskje klarer jeg å spare den til lørdag....:)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Ja... Jeg kommer nok til å kjøpe en ny i morgen! Og kanskje klarer jeg å spare den til lørdag....:)

Klarer du det er du flink

Gjest kjekskulen
Skrevet

Klarer du det er du flink

Ja, det var det da...;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Man sparer da ikke sjokolade!? Sjokolade er da ikke skapt for å spares!?

Gjest kjekskulen
Skrevet

Man sparer da ikke sjokolade!? Sjokolade er da ikke skapt for å spares!?

Nei, den er kanskje ikke det...;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har en svær plate stratos i kjøleskapet nå. Den skal holde i kveld og imorgen kveld!!!

Forundrer meg ikke om jeg eter opp hele i kveld og da blir jeg garantert kvalm :-(

Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det. Tror jeg har stratosbulimi eller noe sånt'no, bortsett fra spyinga da *sukk*

Skrevet

Jeg har en svær plate stratos i kjøleskapet nå. Den skal holde i kveld og imorgen kveld!!!

Forundrer meg ikke om jeg eter opp hele i kveld og da blir jeg garantert kvalm :-(

Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det. Tror jeg har stratosbulimi eller noe sånt'no, bortsett fra spyinga da *sukk*

Jeg har Alzheimers Bulimi: Jeg eter og eter, men glemmer å spy! ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Begynner man på en plate, uansett størrelse så forsvinner den altså.

Jeg har aldri klart å spare, og jeg har forsøkt mang en gang altså!

Gjest togli
Skrevet

Jeg har Alzheimers Bulimi: Jeg eter og eter, men glemmer å spy! ;)

Aha, der var visst diagnosen min også, ja!

*ler*

Gjest togli
Skrevet

Begynner man på en plate, uansett størrelse så forsvinner den altså.

Jeg har aldri klart å spare, og jeg har forsøkt mang en gang altså!

Jeg har holdt på sånn sikkert i noen år. Øvd og øvd hver eneste gang, men det går bare ikke!!

"Øvelse gjør mester" er bullshit asså!

Skrevet

Aha, der var visst diagnosen min også, ja!

*ler*

Ja, og har du hørt om hun som hadde hoftedysleksi?

Hun kunne verken lese eller skreve!

Gjest togli
Skrevet

Ja, og har du hørt om hun som hadde hoftedysleksi?

Hun kunne verken lese eller skreve!

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...