Gjest kjekskulen Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Vel, jeg spiste halve i går... Men en stor plate forsvant jammen fort! Kjempegod sjokolade, så der fikk jeg en ny favoritt. Nam.... 0 Siter
Gjest kjekskulen Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 En bit og du er hekta :-) Ja... Jeg kommer nok til å kjøpe en ny i morgen! Og kanskje klarer jeg å spare den til lørdag.... 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Ja... Jeg kommer nok til å kjøpe en ny i morgen! Og kanskje klarer jeg å spare den til lørdag.... Klarer du det er du flink 0 Siter
Gjest kjekskulen Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Klarer du det er du flink Ja, det var det da... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Man sparer da ikke sjokolade!? Sjokolade er da ikke skapt for å spares!? 0 Siter
Gjest kjekskulen Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Man sparer da ikke sjokolade!? Sjokolade er da ikke skapt for å spares!? Nei, den er kanskje ikke det... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har en svær plate stratos i kjøleskapet nå. Den skal holde i kveld og imorgen kveld!!! Forundrer meg ikke om jeg eter opp hele i kveld og da blir jeg garantert kvalm :-( Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det. Tror jeg har stratosbulimi eller noe sånt'no, bortsett fra spyinga da *sukk* 0 Siter
Freya Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har en svær plate stratos i kjøleskapet nå. Den skal holde i kveld og imorgen kveld!!! Forundrer meg ikke om jeg eter opp hele i kveld og da blir jeg garantert kvalm :-( Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det. Tror jeg har stratosbulimi eller noe sånt'no, bortsett fra spyinga da *sukk* Jeg har Alzheimers Bulimi: Jeg eter og eter, men glemmer å spy! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har en svær plate stratos i kjøleskapet nå. Den skal holde i kveld og imorgen kveld!!! Forundrer meg ikke om jeg eter opp hele i kveld og da blir jeg garantert kvalm :-( Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det. Tror jeg har stratosbulimi eller noe sånt'no, bortsett fra spyinga da *sukk* Begynner man på en plate, uansett størrelse så forsvinner den altså. Jeg har aldri klart å spare, og jeg har forsøkt mang en gang altså! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har Alzheimers Bulimi: Jeg eter og eter, men glemmer å spy! Aha, der var visst diagnosen min også, ja! *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Begynner man på en plate, uansett størrelse så forsvinner den altså. Jeg har aldri klart å spare, og jeg har forsøkt mang en gang altså! Jeg har holdt på sånn sikkert i noen år. Øvd og øvd hver eneste gang, men det går bare ikke!! "Øvelse gjør mester" er bullshit asså! 0 Siter
Freya Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Aha, der var visst diagnosen min også, ja! *ler* Ja, og har du hørt om hun som hadde hoftedysleksi? Hun kunne verken lese eller skreve! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Ja, og har du hørt om hun som hadde hoftedysleksi? Hun kunne verken lese eller skreve! *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.