Gjest Nomaden Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg står i baren og betrakter alt som går forbi av lekre damer. Plutselig kommer -hun- bort til meg, "skal vi danse?" Sier hun mens hun lener sig litt fram mot meg og avslører ennå mer af de velformede brystene. Jeg reiser mig opp som svar, og hun drar meg ut på dansegulvet, hvor hun står så tett på meg at jeg kan merke hennes venusberg mot låret. Jeg holder ene hånda på hofta mens den andre har et fast tak i hennes rompe.. Vi beveger oss sakte rundt på dansegulvet, til tonene av "how am I supposed to live without you" av ingen ringere enn Michael Bolton. Michael har gjort det igjen, tenker jeg. Lurt en ensom kvinne i min favn, uten at jeg har løftet en finger for det. Må nok kjøpe siste plata hans til tross for lunkne kritikker... En, to... en, to , tre.. Dj browneye bytter til en bossanova låt og jeg foreslår at vi går i baren og henter noen forfriskninger. - Kan vi ikke heller stikke hjem til meg, foreslår Randi Magda som damen heter. - Der har jeg forfriskninger i masse vis. Og..., og om ikke det skulle være nok, er det mange andre ting vi kan gjøre... - Spille kort kanskje? sier jeg og smiler.. Poker...Kan du poker? Randi Magda smiler bredere enn meg.. Vi setter oss inn i en taxi og kjører hjem til henne. I det vi går ut av taxien, tar hun tak i armen min og sier: - Det er en ting du må vite før vi går inn... Jeg bor i kollektiv med to venniner og de sitter oppe og venter på meg. Jeg stopper opp et par sekunder før jeg snur meg i hennes retning. - Texas holden, var det ikke det vi var enige om? Vi entrer stua lettere bedugget, og sant som det var sagt satt to veldreide brunetter i hver sin ekornes og ventet på sin samboer. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan kjenne den varme fugtige varmen fra hennes kjønn. "Ta mig nå!" nærmest ropte hun i øret mitt, mens hun trekker meg mod utgangen. Jeg kan se en mann som står og smiler, han hørte nok hva hun sa, men jeg bryr meg ikke om det, da det er jeg som får lov at gi henne pikk, og det skal hun få til hun skriker at hun ikke orker mer..... Vi kommer hjem til meg, og jeg viser henne toilettet, hvor hun skynder sig ut, imens kler jeg av meg alle klær og setter meg i en stol så jeg kan se når hun kommer inn i stua. Det blir ikke noe forspill, bare rett på og hardt - og hard det er min pikk i hvert fall. Jeg kan høre hun tisser ute på toilettet - lyden av urin som rammer kummen. Hun trækker ned og det går noen minutter, så kommer hun inn, kikker på min kropp, ser meg i øynene og spør "får jeg prøve?" "Den er til dig, min sexy overrskelse," svarer jeg selvsikkert...... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Vi kommer hjem til meg, og jeg viser henne toilettet, hvor hun skynder sig ut, imens kler jeg av meg alle klær og setter meg i en stol så jeg kan se når hun kommer inn i stua. Det blir ikke noe forspill, bare rett på og hardt - og hard det er min pikk i hvert fall. Jeg kan høre hun tisser ute på toilettet - lyden av urin som rammer kummen. Hun trækker ned og det går noen minutter, så kommer hun inn, kikker på min kropp, ser meg i øynene og spør "får jeg prøve?" "Den er til dig, min sexy overrskelse," svarer jeg selvsikkert...... Hun setter sig overskrevs på meg og spidder sig selv ned på mit jernlem. Jeg merker hvordan min pikk blier omsluttet af et grep fra den fuktige varme fra hendes skød, jeg kikker ned og ser hendes venusberg med en liten, nesten majestetisk krone av hår. Hun klatrer opp igen og jeg kan se min pikk komme til syne, nu er den våt og glinsende af hennes safter.... 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det som forundrer meg er at du ikke bare kan ignorere i stedet for å irritere? Ja, det er rart det der. "..............................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det som forundrer meg er at du ikke bare kan ignorere i stedet for å irritere? Jeg klarte å ignorere. Helt til Prozac dukket opp. ) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg klarte å ignorere. Helt til Prozac dukket opp. ) Jeg må dessverre meddele at forfatter treker seg pga manglende respekt fra publikum. Publikum får nå sørge for sine egne fantasier. Egentlig er det en fin novelle som jeg fikk premie for 25 år tilbake. Men selvsagt kan dere ta i bruk deres engasjement på en positiv måte og skrive selv. Men DET er vel for mye forlangt? En sa til meg: det er ikke mitt kall i livet å være skapende og positiv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg må dessverre meddele at forfatter treker seg pga manglende respekt fra publikum. Publikum får nå sørge for sine egne fantasier. Egentlig er det en fin novelle som jeg fikk premie for 25 år tilbake. Men selvsagt kan dere ta i bruk deres engasjement på en positiv måte og skrive selv. Men DET er vel for mye forlangt? En sa til meg: det er ikke mitt kall i livet å være skapende og positiv. DOL er kanskje ikke det rette forum for erotiske noveller, prøv Erotikknett eller Cupido kanskje? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 DOL er kanskje ikke det rette forum for erotiske noveller, prøv Erotikknett eller Cupido kanskje? Hvorfor ikke det? Er erotikken På DOL slutt? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 DOL er kanskje ikke det rette forum for erotiske noveller, prøv Erotikknett eller Cupido kanskje? Jeg tror dere er forlegne puritanske gamle grinete prippekjerringer hele gjengen. Såhhhh. Forlegne bare dere ser en herresykkel. Alt som stikker opp er vulgært. F eks de som ikke tør spise en banan i offentlighet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg tror dere er forlegne puritanske gamle grinete prippekjerringer hele gjengen. Såhhhh. Forlegne bare dere ser en herresykkel. Alt som stikker opp er vulgært. F eks de som ikke tør spise en banan i offentlighet. Særlig jeg. Jeg leser ofte erotiske noveller, men jeg er ikke sikker på om DOL er det rette forum for å publisere slike. Blir lett mye fnising og tull her inne. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Særlig jeg. Jeg leser ofte erotiske noveller, men jeg er ikke sikker på om DOL er det rette forum for å publisere slike. Blir lett mye fnising og tull her inne. Ja. Det virker slik. Perler for svin? 0 Siter
Gjest Sens Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hånda hennes streifer mitt lem nærmest for å føle på varene, for hun gjør det for ofte til at det kan være tilfeldig. Mens vi står på dansegulvet, fører jeg i skjul av kroppene, hånda opp langs innsiden av låret henens, lirker den inn under shortsen hennes .... Hun stryker seg lett, lett mot hånden min. Jeg blir utrolig opphisset, får mest lyst til å rive henne med meg med det samme. Skal til å foreslå at vi går hjem til meg, men hun avbryter. "Hysj" hvisker hun inn i øret mitt og lar tungen leke seg nedover halsen. Vi danser sensuell latino, hennes kropp følger mine minste bevegelser, som om vi var skapt for fysisk tostemthet. Vuggende, bevrende er vi nær hverandre, og jeg lengter så intenst... Plutselig trekker hun seg unna, snur seg og går. Hun ser seg ikke tilbake og jeg følger bevegelsene hennes, de mye formene til hun blir borte i folkemengden. Jeg finner tilbake til barkrakken, bestiller en pils til meg selv og en hvitvin i tilfelle hun kommer tilbake. Hun kommer ikke. Tilbake sitter jeg. Føler meg fattig og rik på samme tid. Jeg rusler hjem og ser frem til strandturen med gutta i morgen.... 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ja. Det virker slik. Perler for svin? "Perler for svin?" *LOL* Prøv nå ihvertfall å kaste noen perler da, og ikke dette plastjuggelet som fyller tråden :-) "......................................" 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 "Perler for svin?" *LOL* Prøv nå ihvertfall å kaste noen perler da, og ikke dette plastjuggelet som fyller tråden :-) "......................................" Alle de jeg har truffet som har din adferd har aldri skapt noe selv, unntatt motvilje og til slutt resignasjon. En slik kan rive ned det ti har skapt. Jeg har vært på høstutsillingen, og jeg liker langtfra alt jeg ser, men jeg flyr ikke ubedt etter "kunstnere" med sur kritikk. Eneste jeg oppnår er kanskje å bli kastet ut. Litt ugreit hvis jeg ikke skal ut allikevel. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Vi setter oss inn i en taxi og kjører hjem til henne. I det vi går ut av taxien, tar hun tak i armen min og sier: - Det er en ting du må vite før vi går inn... Jeg bor i kollektiv med to venniner og de sitter oppe og venter på meg. Jeg stopper opp et par sekunder før jeg snur meg i hennes retning. - Texas holden, var det ikke det vi var enige om? Vi entrer stua lettere bedugget, og sant som det var sagt satt to veldreide brunetter i hver sin ekornes og ventet på sin samboer. Bra! Dette blir spennende. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Alle de jeg har truffet som har din adferd har aldri skapt noe selv, unntatt motvilje og til slutt resignasjon. En slik kan rive ned det ti har skapt. Jeg har vært på høstutsillingen, og jeg liker langtfra alt jeg ser, men jeg flyr ikke ubedt etter "kunstnere" med sur kritikk. Eneste jeg oppnår er kanskje å bli kastet ut. Litt ugreit hvis jeg ikke skal ut allikevel. Du - få bena ned på bakken og huet ut av rævva, nå. "Sånne som jeg" - fordi jeg ler av slike idiotiske hver-sin-linje-noveller? Som atpåtil er "erotiske"? Heh-heh. Det at du sammenligner det overbanale smøreriet her med "kunstnere" og høstutstillingen gjør at jeg bare ikke klarer å ta deg alvorlig. Sorry :-) Forøvrig gjorde ikke jeg annet til å begynne med enn å skrive en tulle-fortsettelse. Andre sa mer rett ut hva de mente om tullet. "................................." 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Alle de jeg har truffet som har din adferd har aldri skapt noe selv, unntatt motvilje og til slutt resignasjon. En slik kan rive ned det ti har skapt. Jeg har vært på høstutsillingen, og jeg liker langtfra alt jeg ser, men jeg flyr ikke ubedt etter "kunstnere" med sur kritikk. Eneste jeg oppnår er kanskje å bli kastet ut. Litt ugreit hvis jeg ikke skal ut allikevel. Hardt å være kunstner, vettu... Men hadde du hatt peiling på hva du snakker om ville du visst at skapende mennekser er de første til å trashe det andre skapende mennesker gjør. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hardt å være kunstner, vettu... Men hadde du hatt peiling på hva du snakker om ville du visst at skapende mennekser er de første til å trashe det andre skapende mennesker gjør. Nei feil. Skapende mennesker har respekt for det andre skaper, og det er taktisk lurt. Ingen har tjent på å snakke drit om andres. Jeg har ikke utgitt meg for å være noe som helst, det er det andre som først har ilagt meg for så å kritisere egenskaper og meninger jeg ikke har. Da kan de bare egentlig overta hele debatten alene. Jeg har ikke bedt om noens mening, og det er likegyldig om noen misliker det, og fint om noen liker det. Finito. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Du - få bena ned på bakken og huet ut av rævva, nå. "Sånne som jeg" - fordi jeg ler av slike idiotiske hver-sin-linje-noveller? Som atpåtil er "erotiske"? Heh-heh. Det at du sammenligner det overbanale smøreriet her med "kunstnere" og høstutstillingen gjør at jeg bare ikke klarer å ta deg alvorlig. Sorry :-) Forøvrig gjorde ikke jeg annet til å begynne med enn å skrive en tulle-fortsettelse. Andre sa mer rett ut hva de mente om tullet. "................................." Legg merke til at jeg ikke svarer, med samme mynt. Noen er her for å ha det hyggelig... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Nei feil. Skapende mennesker har respekt for det andre skaper, og det er taktisk lurt. Ingen har tjent på å snakke drit om andres. Jeg har ikke utgitt meg for å være noe som helst, det er det andre som først har ilagt meg for så å kritisere egenskaper og meninger jeg ikke har. Da kan de bare egentlig overta hele debatten alene. Jeg har ikke bedt om noens mening, og det er likegyldig om noen misliker det, og fint om noen liker det. Finito. "Nei feil. Skapende mennesker har respekt for det andre skaper, og det er taktisk lurt. Ingen har tjent på å snakke drit om andres." Det er teorien, ja. Men det er ikke slik i praksis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.