Gå til innhold

Erotisk novelle påbegynt, legg til dine setninger

Anbefalte innlegg

Legg merke til at jeg ikke svarer, med samme mynt.

Noen er her for å ha det hyggelig...

Med samme mynt? Er du helt uten grep på virkeligheten, eller? Det er da du som anklager meg for å være "samfunnsnedbrytende" og whatnot - og jeg svarer at jeg ikke kan ta deg alvorlig. Jeg lurer fælt på hva slags samme "mynt" du ikke svarer med, gitt.

".................................."

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

12

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

• Jeg er en annen

2

Nei feil. Skapende mennesker har respekt for det andre skaper, og det er taktisk lurt. Ingen har tjent på å snakke drit om andres.

Jeg har ikke utgitt meg for å være noe som helst, det er det andre som først har ilagt meg for så å kritisere egenskaper og meninger jeg ikke har. Da kan de bare egentlig overta hele debatten alene. Jeg har ikke bedt om noens mening, og det er likegyldig om noen misliker det, og fint om noen liker det.

Finito.

"Jeg har ikke utgitt meg for å være noe som helst"

Det skal jeg heller ikke påstå at du har gjort, selv om det var du som dro inn sammenligningen med kunstnere og høstutstillingen...

Uansett - den sytete holdningen du legger frem når noen sier hva de mener om dette tullet her er litt barnslig, synes jeg. Hadde du vært en "kunstner" eller annet "skapermenneske", så måtte du vært i stand til å takle at folk kritiserer det du "gjør".

"..................................."

Gjest MrPimmel

"Nei feil. Skapende mennesker har respekt for det andre skaper, og det er taktisk lurt. Ingen har tjent på å snakke drit om andres."

Det er teorien, ja. Men det er ikke slik i praksis.

Jeg vil automatisk oppfatte mennesker som usympatiske i det øyeblikk de snakker drit om andre.

En annen ting er å konstruktivt diskutere et stykke arbeid med den som har gjort det. Inkl forslag til hvordan det kan gjøres bedre, uten å utbasunere til alle og enhver.

Arrogante og bånsure øksehugg virker bare motsatt. Etter det blir all kritikk fra den kanten tolket som trakassering, evt misunnelse, evt ren ondskap..

Gjest MrPimmel

Med samme mynt? Er du helt uten grep på virkeligheten, eller? Det er da du som anklager meg for å være "samfunnsnedbrytende" og whatnot - og jeg svarer at jeg ikke kan ta deg alvorlig. Jeg lurer fælt på hva slags samme "mynt" du ikke svarer med, gitt.

Aldri påstått du er "samfunnsnedbrytende", men jeg mener du forsurer denne tråden unødig, selv om -jeg- bare finner på noen annet å gjøre, eller lar være å svare, så er det sikkert noen som ikke syns det er noe hyggelig. Jeg interesserer meg ikke for andres grinete holdninger og har ikke utgitt meg for noe som skulle utløse håning og latterligjøring fra noen. Når det likevel gjør det, så utløser det bare undring hos meg; hva er det du vil meg? Hva har jeg gjort deg? Når du skriver slikt uten grunn.

Gjest MrPimmel

"Jeg har ikke utgitt meg for å være noe som helst"

Det skal jeg heller ikke påstå at du har gjort, selv om det var du som dro inn sammenligningen med kunstnere og høstutstillingen...

Uansett - den sytete holdningen du legger frem når noen sier hva de mener om dette tullet her er litt barnslig, synes jeg. Hadde du vært en "kunstner" eller annet "skapermenneske", så måtte du vært i stand til å takle at folk kritiserer det du "gjør".

Dette minner meg om journalisten som skrev sur kritikk av et nytt barnekor med frivillig dirigent, med det resultat at dirigenten slutta på dagen.

Man trenger ikke kritisere noen som ikke utgir seg for noe eller tar betalt for det.

Gjest Ugga Bugga

Dette minner meg om journalisten som skrev sur kritikk av et nytt barnekor med frivillig dirigent, med det resultat at dirigenten slutta på dagen.

Man trenger ikke kritisere noen som ikke utgir seg for noe eller tar betalt for det.

Enig. Det er faktisk veldig stor forskjell på å kritisere profesjonelle og å kritisere amatører.

Annonse

Gjest MrPimmel

Enig. Det er faktisk veldig stor forskjell på å kritisere profesjonelle og å kritisere amatører.

Javisst. Man forventer noe av en som utgir seg for å være profesjonell, det forplikter. Tar vedk betalt er det enda mer grunn, for evt andre skal vite hva de kjøper.

Kritisere frivillige, barn, eller andre amatører er ikke rimelig eller logisk. Der er det velvilje og glede som driver. Her på DOL er det mest frivillige gratis amatører i alt. De leverer som regel velvilje og får da velvilje tilbake i form av råd og meninger hvis de oppfordrer til det.

Det er ikke nødvendig for noen å kvalitetssikre innlegg her, da alle kun vil ta det som tips og noen ikke utgir seg for å være profesonelle.

Noen kommer ikke hit for å ha det hyggelig men for å trakassere og dominere, hustyrannvirksomhet.

"med det resultat at dirigenten slutta på dagen."

Vet du hva - om det blir "slutt" på å skrive hver-din-linje noveller her inne, så ser ikke jeg på det som noe tap.

"Man trenger ikke kritisere noen som ikke utgir seg for noe eller tar betalt for det."

Det var dette med fingeren og huet igjen, da...

Jeg vil automatisk oppfatte mennesker som usympatiske i det øyeblikk de snakker drit om andre.

En annen ting er å konstruktivt diskutere et stykke arbeid med den som har gjort det. Inkl forslag til hvordan det kan gjøres bedre, uten å utbasunere til alle og enhver.

Arrogante og bånsure øksehugg virker bare motsatt. Etter det blir all kritikk fra den kanten tolket som trakassering, evt misunnelse, evt ren ondskap..

"Etter det blir all kritikk fra den kanten tolket som trakassering, evt misunnelse, evt ren ondskap"

Jepp - når jeg sier at jeg syntes skriv-hver-din-linje noveller er patetiske, så lyser det både missunnelse og ondskap ut av meg :-)

ShitDiddelyDo

Særlig jeg.

Jeg leser ofte erotiske noveller, men jeg er ikke sikker på om DOL er det rette forum for å publisere slike. Blir lett mye fnising og tull her inne.

Hehe, hadde det vært en novelle, så greit nok, men det pisspreiket over her ligner jo ingenting.

Nå får jeg sikkert beskjed om at jeg er misunnelig jeg også. :)

Gjest MrPimmel

"med det resultat at dirigenten slutta på dagen."

Vet du hva - om det blir "slutt" på å skrive hver-din-linje noveller her inne, så ser ikke jeg på det som noe tap.

"Man trenger ikke kritisere noen som ikke utgir seg for noe eller tar betalt for det."

Det var dette med fingeren og huet igjen, da...

Ditt innspill påvirker ikke om det blir skrevet noe eller ikke. Det gjelder nå å vise at vi ikke vil la oss knække av hvem som helst.

Men at mange nå ikke gidder etter dine taler hvor dumt det hele er, kan påvirke lite solide og lite værdhare individer er også mye trolig.

Gjest MrPimmel

Hehe, hadde det vært en novelle, så greit nok, men det pisspreiket over her ligner jo ingenting.

Nå får jeg sikkert beskjed om at jeg er misunnelig jeg også. :)

Du skriver også, og det er ikke noe å rope hurra for. JEg kritiserte ikke fordi du ikke ba om å bli vurdert eller å få noens mening.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du skriver også, og det er ikke noe å rope hurra for. JEg kritiserte ikke fordi du ikke ba om å bli vurdert eller å få noens mening.

Ikke det at jeg egentlig har noe med det, men hvor mye er det egentlig du heller i deg i løpet av natta?

ShitDiddelyDo

Jeg må dessverre meddele at forfatter treker seg pga manglende respekt fra publikum. Publikum får nå sørge for sine egne fantasier. Egentlig er det en fin novelle som jeg fikk premie for 25 år tilbake.

Men selvsagt kan dere ta i bruk deres engasjement på en positiv måte og skrive selv.

Men DET er vel for mye forlangt?

En sa til meg: det er ikke mitt kall i livet å være skapende og positiv.

Premie for novellen over? Av hvem?

Ditt innspill påvirker ikke om det blir skrevet noe eller ikke. Det gjelder nå å vise at vi ikke vil la oss knække av hvem som helst.

Men at mange nå ikke gidder etter dine taler hvor dumt det hele er, kan påvirke lite solide og lite værdhare individer er også mye trolig.

*Sukk*

"..............................."

Gjest MrPimmel

"Etter det blir all kritikk fra den kanten tolket som trakassering, evt misunnelse, evt ren ondskap"

Jepp - når jeg sier at jeg syntes skriv-hver-din-linje noveller er patetiske, så lyser det både missunnelse og ondskap ut av meg :-)

Når noen syns noe er patetisk, så er vedk ofte bare arrogant.

"Høy på pæra" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...