Gå til innhold

Gutter/menn - nå VIL jeg vite

Anbefalte innlegg

Gjest vitebegjærlig i dag
Skrevet

Stemmer det at penisen deres blir stiv hvis dere f.eks. ser en flott bil, ser på fotballkamp, lekesloss med kompiser/ herjer med sønnen osv.

En mann jeg kjenner påstår at det er helt normalt. Er det det??

Gjest prust
Skrevet

Jeg vet i alle fall at mannen min ikke blir tent av å se på eller snakke om bil.

Vi drev og flørtet og koste med hverandre, og så plutselig kom samtalen over på nye biler - og vips - så hang den som et slips :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er normalt at mannens penis kan bli stiv!

Gjest Djises
Skrevet

Jeg vet i alle fall at mannen min ikke blir tent av å se på eller snakke om bil.

Vi drev og flørtet og koste med hverandre, og så plutselig kom samtalen over på nye biler - og vips - så hang den som et slips :-)

Jeg tror nok også at mannen min ikke blir tent av å snakke\se en bil..

Men det jeg vet er iallefall at han IKKE fåt stiv penis av å leke med sønnen sin!

Hvordan spørsmål er det?!

Skrevet

Mener den mannen du har snakket med at en erigert penis ikke trenger å være seksuelt tent?

At det derimot er et "symbol" for glede, fornøyelse etc?

Sorry, Mac, jeg kjøper ikke den. Men jeg er dame.

Gjest pedom
Skrevet

Hadde mannen min fått stiv penis av å leke med sønnen vår, så hadde jeg synes det var kjempeekkelt !

Skrevet

Uhm...kan ikke huske at det noensinne har hendt, nei. Men jeg har hørt om fenomenet, uten at jeg vil spekulere i hyppigheten av det.

".................................."

Gjest vitebegjærlig i dag
Skrevet

Mener den mannen du har snakket med at en erigert penis ikke trenger å være seksuelt tent?

Det var det han mente ja, at den blir stiv uten at han er seksuelt opphisset.

hjertebarnet
Skrevet

Jeg vil tro at det er veldig individuelt.

Skrevet

Jeg husker godt at vi jentene la merke til bul på guttas shorts når de ble spesielt ivrige i gymtimen. Balspill, f.eks. Tror ikke akkurat de tente seuksuelt på ballen ;-)

For meg høres det ikke ulogisk ut, å være opphisset trenger ikke alltid å ha noe med kåthet å gjøre. Men like fullt så strømmer det blod til rundt i kroppen.

Skrevet

Jeg vil nå tro at opphisselse generelt betyr at den kan bli stiv. Som jeg sier til org så la vi jentene en gang iblant merke til at gutta fikk benner'n i gymtimene. Særlig når de ble veldig ivrige i ballspill, f.eks.

Blodpumpa settes i gang når kroppen blir ivrig, så jeg ser ikke noe rart i at lillekaren reiser i alt oppstyret. ;-)

Skrevet

I de settingene du nevner der har jeg aldri fått stå og ikke kjenner jeg noen heller som får det og ikke har jeg sett noen ha fått det.

Kan ikke skjønne at det skulle være normal.

I voksen alder vil ikke de fleste få stå så veldig lett, men er man 16, 17 år fikk man jo stå helt plutselig, uten særlig grunn.

petter smart
Skrevet

Er det normalt, så er jeg og alle jeg har snakket med om dette unormale.

Det er selvsagt mulig å få reisning stort sett når som helst, men det har ingen sammenheng med flotte biler, fotballkamper osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...