Gå til innhold

På kino nå for barn snart fem år

Anbefalte innlegg

Gjest en mor og en far
Skrevet

Hva kan vi se? Er det noen koselige filmer som går på kino nå? Er et barn på snart fem for lite til å gå på kino? (Skriver her da jeg ikke fikk svar på småbarn.....)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vet ikke noe om hvilke filmer som går, men en femåring bør helt klart være gammel nok til å være med på kino. Men noen 6åringer klarer ikke å sitte i ro ett minutt, mens noen 3åringer kan sitte helt stille og nistirre på kinolerretet. Så dere må vel bare avgjøre det etter deres egne erfaringer med barnet :) I verste fall så er det jo bare å gå ut midt i filmen.

Bare husk at filmer kan oppleves mye 'skumlere' på kino enn på tv. Noen barn jeg kjenner (6 og 7 da) så monsterbedriften på kino, og ble vettskremte. Men da de fikk den på kjøpefilm hjemme kunne de ikke få sett nok av den, hverken de eller lillesøster på fire.

Kizza1365380506
Skrevet

Mine barn er voksne og går på helt annen type kino. Men jeg vil si at 5 år er en helt ok alder å gå på kino. Min svigerinne hadde sitt barnebarn med på for å se Ole Brumm og Hefalumpen, han er to, han syntes det var litt skummelt men gøy etterpå.

Kos dere!

Mvh

Gjest en mor og en far
Skrevet

Mine barn er voksne og går på helt annen type kino. Men jeg vil si at 5 år er en helt ok alder å gå på kino. Min svigerinne hadde sitt barnebarn med på for å se Ole Brumm og Hefalumpen, han er to, han syntes det var litt skummelt men gøy etterpå.

Kos dere!

Mvh

Takk, det skal vi nok:)

Skrevet

Se en fengende tegnefilm eller animasjonsfilm. Lange Disneyfilmer blir for langtekkelig for de små barna.

Jeg har hatt med meg småttene på kino noen ganger, men lange filmer har ikke vært noen suksess før de nådde sju år. (Disneyfilmer..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...