Gå til innhold

xbox

Anbefalte innlegg

Gjest helt grønn
Skrevet

Skal prøve å laste ned spill fra nettet.Hvordan fungere det?.Trenger jeg dvd cder å brenne deb av på eller vanlige cder?

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg vet ikke.

*veldig hjelpsom i dag*

Gjest helt grønn
Skrevet

Jeg vet ikke.

*veldig hjelpsom i dag*

Takk for hjelpen :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Takk for hjelpen :-)

Bare hyggelig! :)

Bare å spørre om andre ting også hvis det skulle være noe.

Gjest helt grønn
Skrevet

Bare hyggelig! :)

Bare å spørre om andre ting også hvis det skulle være noe.

Blir det sol i morgen i Trondheim?

Gjest trultemor25
Skrevet

Blir det sol i morgen i Trondheim?

Har vært mye klaging over været i Trondheim i det siste har jeg fått med meg. Hihi. Her jeg bor har det vært supervarmt og deilig sommer hvertfall en ukes tid nå.

*ert ert*

Må huske å smøre meg på den brente nesa mi.

Gjest helt grønn
Skrevet

Har vært mye klaging over været i Trondheim i det siste har jeg fått med meg. Hihi. Her jeg bor har det vært supervarmt og deilig sommer hvertfall en ukes tid nå.

*ert ert*

Må huske å smøre meg på den brente nesa mi.

Ja,det går nedover med Trondheim no.Både med været og Seriegullet :-)

Skrevet

hvis du skal brenne det på dvd eller cd-r/cd-rw må du brenne det i et format som xbox'en forstår. Vanligvis når man brenner data cd'er så kaller man det en iso - xbox'en leser ikke dette formatet. Xbox bruker xiso. Det er et program som heter Xiso som du kan bruke til å brenne filene på slik at xboxen da klarer å lese dem. Det beste er å brenne det på en dvd fordi dvd spillerne på xbox'ene er ganske kresne på hvilke typer cd-r/cd-rw den klarer å lese.

Skrevet

Når jeg laster ned spill, klikker jeg bare på download. Det er ikke nødvendig med noen CD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...