Gjest helt grønn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Skal prøve å laste ned spill fra nettet.Hvordan fungere det?.Trenger jeg dvd cder å brenne deb av på eller vanlige cder? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg vet ikke. *veldig hjelpsom i dag* 0 Siter
Gjest helt grønn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg vet ikke. *veldig hjelpsom i dag* Takk for hjelpen :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Takk for hjelpen :-) Bare hyggelig! Bare å spørre om andre ting også hvis det skulle være noe. 0 Siter
Gjest helt grønn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Bare hyggelig! Bare å spørre om andre ting også hvis det skulle være noe. Blir det sol i morgen i Trondheim? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Blir det sol i morgen i Trondheim? Har vært mye klaging over været i Trondheim i det siste har jeg fått med meg. Hihi. Her jeg bor har det vært supervarmt og deilig sommer hvertfall en ukes tid nå. *ert ert* Må huske å smøre meg på den brente nesa mi. 0 Siter
Gjest helt grønn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har vært mye klaging over været i Trondheim i det siste har jeg fått med meg. Hihi. Her jeg bor har det vært supervarmt og deilig sommer hvertfall en ukes tid nå. *ert ert* Må huske å smøre meg på den brente nesa mi. Ja,det går nedover med Trondheim no.Både med været og Seriegullet :-) 0 Siter
Freya Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Ja,det går nedover med Trondheim no.Både med været og Seriegullet :-) http://www.adressa.no/vaeret/article520079.ece 0 Siter
Nikki Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 hvis du skal brenne det på dvd eller cd-r/cd-rw må du brenne det i et format som xbox'en forstår. Vanligvis når man brenner data cd'er så kaller man det en iso - xbox'en leser ikke dette formatet. Xbox bruker xiso. Det er et program som heter Xiso som du kan bruke til å brenne filene på slik at xboxen da klarer å lese dem. Det beste er å brenne det på en dvd fordi dvd spillerne på xbox'ene er ganske kresne på hvilke typer cd-r/cd-rw den klarer å lese. 0 Siter
fresja Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Når jeg laster ned spill, klikker jeg bare på download. Det er ikke nødvendig med noen CD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.