Gå til innhold

Fryseskapet reparert :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he!

Syns jeg ser meg lure meg bak ham, låse døra og stappe nøkkelen i lomma! Nå havner jeg midt i serien "Frustrerte fruer" ;)

I det du låser døra så har du en sånn galskapens latter, som du av og til ser i Tomm & Jerry, hehe. Da hadde nok nakkehårene reist seg på han.

Frustrerte Fruer har jeg aldri sett, men kan tenke meg det er noe galskap der også.

Gjest lurulf
Skrevet

I det du låser døra så har du en sånn galskapens latter, som du av og til ser i Tomm & Jerry, hehe. Da hadde nok nakkehårene reist seg på han.

Frustrerte Fruer har jeg aldri sett, men kan tenke meg det er noe galskap der også.

"I det du låser døra så har du en sånn galskapens latter, som du av og til ser i Tomm & Jerry, hehe. Da hadde nok nakkehårene reist seg på han."

*LOL* Spørs om han stiller opp frivillig da! Jeg risikerer vel heller et knust vindu som blir vanskelig å bortforklare!

Mye galskap i frustrerte fruer, ja. Du har gått glipp av noe der. Det er sjelden jeg følger med på serier, men i vår har jeg vært hekta på både Fruene og Lost.

Fruene er ikke bare en jenteserie forresten. Min kjære må også ha med seg den. Muligens fordi et par av fruene er riktig så lekre...

Skrevet

"I det du låser døra så har du en sånn galskapens latter, som du av og til ser i Tomm & Jerry, hehe. Da hadde nok nakkehårene reist seg på han."

*LOL* Spørs om han stiller opp frivillig da! Jeg risikerer vel heller et knust vindu som blir vanskelig å bortforklare!

Mye galskap i frustrerte fruer, ja. Du har gått glipp av noe der. Det er sjelden jeg følger med på serier, men i vår har jeg vært hekta på både Fruene og Lost.

Fruene er ikke bare en jenteserie forresten. Min kjære må også ha med seg den. Muligens fordi et par av fruene er riktig så lekre...

Hehe, men jeg tror at når han ser at han kan slippe med at du feier over han, så går han med på det, ikke minst i glede over reddselen for å slippe å bli drept. Antagelig lar han seg feie uten protester:-)

Nja, jeg ser så lite på tv, er nok litt for aktiv for det. Orker ikke å sitte en hel kveld å stirre på den kassa:-)

Gjest lurulf
Skrevet

Hehe, men jeg tror at når han ser at han kan slippe med at du feier over han, så går han med på det, ikke minst i glede over reddselen for å slippe å bli drept. Antagelig lar han seg feie uten protester:-)

Nja, jeg ser så lite på tv, er nok litt for aktiv for det. Orker ikke å sitte en hel kveld å stirre på den kassa:-)

Du mener sånn type: "Elsk meg eller dø?"

Da får jeg håpe han ikke ser det som "En skjebne verre enn døden".

Skrevet

Du mener sånn type: "Elsk meg eller dø?"

Da får jeg håpe han ikke ser det som "En skjebne verre enn døden".

Hehe, ja noe sånt, men antagelig så er han like interessert i å feie deg som eventuelt du han:-)

Gjest lurulf
Skrevet

Hehe, ja noe sånt, men antagelig så er han like interessert i å feie deg som eventuelt du han:-)

*Smiler lurt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...