illuminatum Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hva er Lecitin? Vet at c-vitamin (askorbinsyre) har e-stoffnummer. Poenget mitt var uansett at de selger mye som er tilsatt unaturlige stoffer. De selger ikke et eneste økologisk produkt (har jeg lest). Med den behandlingen grønt får i norsk landbruk er det vel ikke så stort behov for økologiske produkter? De fleste norske kuer er tross alt fortsatt på sommerbeite. Om de får silo fra et jorde som har fått kraftgjørsel i tillegg til naturgjørsel betyr jo ikke det at melken ikke er sunn lengre. Ellers er Lecitin et stoff som gjør at olje og vann ikke skilles. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Enig at kassasystemet er helt talentløst! Mannen i kassa måtte faktisk si seg enig i det... De har enkelte iser som er gode, f.eks med nøtter... ellers ikke mye som frister. En annen ting, de få gangene jeg har vært innom, har 95 % av de handlende folka vært innvandrere.... jeg er ikke rasist, men er du på lidl, kan du ikke tro du er i en butikk i Norge... hvorfor handler det så mange innvandrere der, i forhold til f.eks på Rema? Fordi de ikke er så sære som nordmenn som må ha norsk mat selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.