Gå til innhold

Jeg glemte å ta av p-plasteret

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

som jeg skulle ta av på søndag, og hadde det på til jeg kom på det, dvs i dag..:-o

Det var det siste denne perioden..Er det graverende? (på noen annen måte enn som tegn på min økende presenilitet?;-))

Skal jeg sette på nytt neste søndag eller neste tirsdag?

Eller har jeg fucket opp hele opplegget?

Takker&bukker,om noen vet..

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189538-jeg-glemte-%C3%A5-ta-av-p-plasteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Har ingenting å si, plasteret var oppbrukt. De to "ekstra" dagene de snakker om som skal berge deg om du glemmer å bytte er egentlig de dagene kroppen trenger for å bryte ned det den har tatt inn fra før.

Antakeligvis får du mensen til normal tid.

Ah, takk! :-)

Godt å høre!

Da smokker jeg på et nytt på søndag da, det er da jeg egentlig skal..?

Tirsdag blir bare tull?

Annonse

laguna1365380434

Du må jo følge den opprinnelige planen din, hvis ikke så fucker du opp hele systemet.

Kjenner lite til slike plaster, men regner med at det var oppbrukt på søndag, så om det da satt på lenger, så burde ikke det gjøre noe.

Da kjører jeg søndag som dagen..:-)

Men det skulle være forbudt å være så vimete som meg..!

Har du gjentakende avtaler på din mobil? Det er vel omtrent det eneste jeg savner på min... Avtaler ja, men ikke gjentakende (hver "så-og-så" dato/ukedag etc.).

Jepp - har satt på hver dag klokka 5 jeg nå, fordi jeg alltid glemmer en pille - funker som f*** :D

Og ellers lar jeg gjerne mobilen varsle meg et par timer i forveien om legetimer osv.

Er man presenil, så er man presenil *s*

Annonse

Jepp - har satt på hver dag klokka 5 jeg nå, fordi jeg alltid glemmer en pille - funker som f*** :D

Og ellers lar jeg gjerne mobilen varsle meg et par timer i forveien om legetimer osv.

Er man presenil, så er man presenil *s*

"Og ellers lar jeg gjerne mobilen varsle meg et par timer i forveien om legetimer osv."

Joda, jeg har jo kalender/avtale-funksjon jeg også, så sånne enkeltstående påminnelser er ikke noe problem. Det er de avtalene av typen "hver dag kl 5" som er problemet på min.

Hvilken mobil har du?

(Vurderer uansett å kjøpe ny snart)

"Og ellers lar jeg gjerne mobilen varsle meg et par timer i forveien om legetimer osv."

Joda, jeg har jo kalender/avtale-funksjon jeg også, så sånne enkeltstående påminnelser er ikke noe problem. Det er de avtalene av typen "hver dag kl 5" som er problemet på min.

Hvilken mobil har du?

(Vurderer uansett å kjøpe ny snart)

Sony Ericsson T610, faktisk...

Anbefaler vel at du velger en nyere modell enn dette om du skal ha ny telefon.

Sony Ericsson T610, faktisk...

Anbefaler vel at du velger en nyere modell enn dette om du skal ha ny telefon.

Hehe - utrolig - jeg har akkurat samme telefon. Men har aldri funnet noen "recurring" avtalefunksjon på den...

Har vi forskjellig software i telefonene våre, eller er det meg som er grønn...?

Hehe - utrolig - jeg har akkurat samme telefon. Men har aldri funnet noen "recurring" avtalefunksjon på den...

Har vi forskjellig software i telefonene våre, eller er det meg som er grønn...?

Verktøy -->Alarmer

-->Alarm ELLER Periodisk Alarm

er måten jeg gjør det på på min telefon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...