Gå til innhold

Når sjekke inn på hotell?

Anbefalte innlegg

Gjest Fishermans friend
Skrevet

Er det etter et visst klokkeslett på dagen man sjekker inn på hotell? (Rica hotell Gardermoen)

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Er vel ikke vits i og sjekke inn før kl 12.00. (Er ikke utsjekk før da)

Ta og ring og spør, sier du ifra at du kommer tidlig, er sjangsen større for at ditt rom blir før rengjort.

Skrevet

Jeg har ofte vært heldig og fått lov å sjekke inn om morgenen. Det lønner seg å si fra når man bestiller, hvis man ønsker dette.

Men det går jo ikke hvis de har helt fullt natta før.

Da må man gjerne vente til både 13 og 14, hvis forrige gjester ikke sjekket ut før 12.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mange hotell har innsjekk kl 15.00, pga at de skal få rengjort rommene. (Utsjekk kl 12.00)

Men ofte får man jo sjekke inn før den tid! =)

Skrevet

Det har hendt jeg har fått satt bagasjen på hotellet, men har fått beskjed om at jeg ikke får komme inn på rommet før senere på dagen.

Gjest trøndra
Skrevet

Jeg er stuepike på et hotell og gjestene får sjekke inn etterhvert som vi tar rommeme..Noen ganger er folk seine med å sjekke ut så da blir rommeme senere ferdig også.Noen ringer å sier at de kommer med natttoget og vil gjerne ha et rom tidlig,og det ordner seg altid.Alt for gjestene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...