Gyda Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 og det har Flisa og Mr. Kahn også! Gratulerer så mye til dere, om dere leser dette. Nå drøyer jeg litt til utover dagen før jeg gratulerer mannen min - bare for å se om han husker noe i år som han som regel glemmer ... ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer alle sammen! Skal tenke masse på dere mens jeg nyyter sol, strand og saltvann i dag ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vi også!! Ni års bryllupsdag idag :-) Gratulerer til dere! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer med dagen! Vi hadde 9 års bryllupsdag i går, og som vanlig husket gubben det... Jeg glemmer det ALLTID! Argh... Men NESTE år, da...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kanskje jeg skal sende ham en mail og minne ham på det?! ;o) Grattis da! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Vi også!! Ni års bryllupsdag idag :-) Gratulerer til dere! Oj. Gratulerer så mye til dere også! (Kanskje vi er gift i samme kirka til og med ...?) ) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Kanskje jeg skal sende ham en mail og minne ham på det?! ;o) Grattis da! ) Hehe! Det burde du nok gjøre, ja. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer med dagen! Vi hadde 9 års bryllupsdag i går, og som vanlig husket gubben det... Jeg glemmer det ALLTID! Argh... Men NESTE år, da...! Gratulerer så mye med gårsdagen, da! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer alle sammen! Skal tenke masse på dere mens jeg nyyter sol, strand og saltvann i dag ;-) Takk så mye - heldiggrisen! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer med dagen! Vi har bryllupsdag i midten av juli, og da er vi som regel på ferie, noe som fører til at vi ikke tenker så mye på dato. Ett år ringte mamma meg og gratulerte med dagen, og alt jeg tenkte var "hæ? Ingen av oss har bursdag nå? Stakkars, nå har hun blitt senil!" ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulere! Det er fort gjort å glemme sånne datoer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Oj. Gratulerer så mye til dere også! (Kanskje vi er gift i samme kirka til og med ...?) ) Takk, takk! Det er vi nok;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer med dagen! Vi hadde 9 års bryllupsdag i går, og som vanlig husket gubben det... Jeg glemmer det ALLTID! Argh... Men NESTE år, da...! Og vi ni års bryllupsdag idag :-) Mannen min er en smarting. Han insisterte på å gifte seg dagen etter sin egen bursdag. Myyye lettere å huske bryllupsdagen da, ja ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Gratulere! Det er fort gjort å glemme sånne datoer Tusen takk. Nei, man husker dessverre ikke alle "merke"datoer like lett. Men det er jo ikke så hyperfarlig heller, da. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Grattis! :-) Takk for det. Blir nok ingen feiring - vi får vente til sølvbryllupsdagen om maaaaaaange år. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer med dagen! Vi har bryllupsdag i midten av juli, og da er vi som regel på ferie, noe som fører til at vi ikke tenker så mye på dato. Ett år ringte mamma meg og gratulerte med dagen, og alt jeg tenkte var "hæ? Ingen av oss har bursdag nå? Stakkars, nå har hun blitt senil!" ;o) Hehe. Jeg skjønner den der. Slike datoer er ikke alltid så enkle å huske. Tusen takk, forresten. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Gratulerer så mye med gårsdagen, da! ) Takk! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Og vi ni års bryllupsdag idag :-) Mannen min er en smarting. Han insisterte på å gifte seg dagen etter sin egen bursdag. Myyye lettere å huske bryllupsdagen da, ja ;-) Gratulerer! Ja, jeg innser nå at jeg skulle insistert på en mye enklere dato! Helt umulig, faktisk, å huske den vi har... 17. mai, julekvelden og egne bursdager derimot, det sitter som spikret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.