Gå til innhold

I dag har jeg bryllupsdag -

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det har Flisa og Mr. Kahn også! Gratulerer så mye til dere, om dere leser dette.

Nå drøyer jeg litt til utover dagen før jeg gratulerer mannen min - bare for å se om han husker noe i år som han som regel glemmer ...

:o)

Skrevet

Gratulerer alle sammen! Skal tenke masse på dere mens jeg nyyter sol, strand og saltvann i dag ;-)

Gjest togli
Skrevet

Vi også!! Ni års bryllupsdag idag :-)

Gratulerer til dere!

Gjest Mom33
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Vi hadde 9 års bryllupsdag i går, og som vanlig husket gubben det... Jeg glemmer det ALLTID! Argh...

Men NESTE år, da...!

Skrevet

Kanskje jeg skal sende ham en mail og minne ham på det?! ;o)

Grattis da! :o)

Skrevet

Vi også!! Ni års bryllupsdag idag :-)

Gratulerer til dere!

Oj. Gratulerer så mye til dere også!

(Kanskje vi er gift i samme kirka til og med ...?)

Skrevet

Kanskje jeg skal sende ham en mail og minne ham på det?! ;o)

Grattis da! :o)

Hehe!

Det burde du nok gjøre, ja.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Vi hadde 9 års bryllupsdag i går, og som vanlig husket gubben det... Jeg glemmer det ALLTID! Argh...

Men NESTE år, da...!

Gratulerer så mye med gårsdagen, da!

Skrevet

Gratulerer alle sammen! Skal tenke masse på dere mens jeg nyyter sol, strand og saltvann i dag ;-)

Takk så mye - heldiggrisen!

Mrs. Wallace
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Vi har bryllupsdag i midten av juli, og da er vi som regel på ferie, noe som fører til at vi ikke tenker så mye på dato.

Ett år ringte mamma meg og gratulerte med dagen, og alt jeg tenkte var "hæ? Ingen av oss har bursdag nå? Stakkars, nå har hun blitt senil!"

;o)

Skrevet

Gratulere! Det er fort gjort å glemme sånne datoer :)

Gjest togli
Skrevet

Oj. Gratulerer så mye til dere også!

(Kanskje vi er gift i samme kirka til og med ...?)

Takk, takk!

Det er vi nok;-)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Men NESTE år, da...!

Og vi ni års bryllupsdag idag :-)

Mannen min er en smarting. Han insisterte på å gifte seg dagen etter sin egen bursdag. Myyye lettere å huske bryllupsdagen da, ja ;-)

Skrevet

Gratulere! Det er fort gjort å glemme sånne datoer :)

Tusen takk.

Nei, man husker dessverre ikke alle "merke"datoer like lett. Men det er jo ikke så hyperfarlig heller, da. :o)

Skrevet

Grattis! :-)

Takk for det. Blir nok ingen feiring - vi får vente til sølvbryllupsdagen om maaaaaaange år.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Vi har bryllupsdag i midten av juli, og da er vi som regel på ferie, noe som fører til at vi ikke tenker så mye på dato.

Ett år ringte mamma meg og gratulerte med dagen, og alt jeg tenkte var "hæ? Ingen av oss har bursdag nå? Stakkars, nå har hun blitt senil!"

;o)

Hehe. Jeg skjønner den der. Slike datoer er ikke alltid så enkle å huske.

Tusen takk, forresten.

Gjest Mom33
Skrevet

Gratulerer så mye med gårsdagen, da!

Takk!

Gjest Mom33
Skrevet

Og vi ni års bryllupsdag idag :-)

Mannen min er en smarting. Han insisterte på å gifte seg dagen etter sin egen bursdag. Myyye lettere å huske bryllupsdagen da, ja ;-)

Gratulerer!

Ja, jeg innser nå at jeg skulle insistert på en mye enklere dato! Helt umulig, faktisk, å huske den vi har...

17. mai, julekvelden og egne bursdager derimot, det sitter som spikret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...