Gjest lurer på det i dag Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Til du som ikke lenger var så anonym. Hva har skjedd med hodeskallen? 0 Siter
muriel Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det har jeg også lurt på, men du kom meg i forkjøpet ) 0 Siter
Gjest ikke satandyrker, altså Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 snakker ikke med folk som insistere på å "oute"... He-he... neida! Vi er midt i en omfattende flytte- og oppussingsprosess, så jeg har ikke kommet så langt ennå. Så den ligger pent innpakket i en kasse på loftet enn så lenge... Nå vi kommer i orden skal jeg gjøre noe med den. 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 snakker ikke med folk som insistere på å "oute"... He-he... neida! Vi er midt i en omfattende flytte- og oppussingsprosess, så jeg har ikke kommet så langt ennå. Så den ligger pent innpakket i en kasse på loftet enn så lenge... Nå vi kommer i orden skal jeg gjøre noe med den. Hils hodeskallen fra meg! Vi har akkurat like bredt smil, han og jeg. 0 Siter
Gjest ikke satandyrker, altså Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hils hodeskallen fra meg! Vi har akkurat like bredt smil, han og jeg. He-he! Jammen tror jeg ikke at befolkningen her på DOL delte seg i to, i forhold til spørsmålet om skallen min... 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 He-he! Jammen tror jeg ikke at befolkningen her på DOL delte seg i to, i forhold til spørsmålet om skallen min... Kløyvd skalle, med andre ord? Det måtte være fryktelig artig å surre ham fast til nakkestøtten på bilen din, og se reaksjonen når dere blir stående i et lyskryss. Men huff - folk kan jo kjøre av veien eller bulke bort i noen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kløyvd skalle, med andre ord? Det måtte være fryktelig artig å surre ham fast til nakkestøtten på bilen din, og se reaksjonen når dere blir stående i et lyskryss. Men huff - folk kan jo kjøre av veien eller bulke bort i noen. Eller ta den med på kino (skrekkfilm selvsagt) og lur den opp attmed han som sitter foran!! Mohahhahha 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Eller ta den med på kino (skrekkfilm selvsagt) og lur den opp attmed han som sitter foran!! Mohahhahha Ho ho ho. Jeg ler så jeg nesten pisser på meg... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ho ho ho. Jeg ler så jeg nesten pisser på meg... *glise* Vi bør slå oss sammen vi! Kunne funnet på mange sprell og mye gøy! =D 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 *glise* Vi bør slå oss sammen vi! Kunne funnet på mange sprell og mye gøy! =D Javisst! Jeg ser f. eks. for meg følgende scene på kinoen: Du prikker foransittende forsiktig på skulderen og sier unnskyld...? I det han snur seg, har du dukket ditt eget hode ned i jakka og sitter med hodeskallen til hode.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Javisst! Jeg ser f. eks. for meg følgende scene på kinoen: Du prikker foransittende forsiktig på skulderen og sier unnskyld...? I det han snur seg, har du dukket ditt eget hode ned i jakka og sitter med hodeskallen til hode.. *Tørke lattertårer* 0 Siter
cecily Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Javisst! Jeg ser f. eks. for meg følgende scene på kinoen: Du prikker foransittende forsiktig på skulderen og sier unnskyld...? I det han snur seg, har du dukket ditt eget hode ned i jakka og sitter med hodeskallen til hode.. *tjihi* c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.