Gå til innhold

Hodeskallen?

Gjest lurer på det i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det i dag
Skrevet

Til du som ikke lenger var så anonym. Hva har skjedd med hodeskallen?

Skrevet

Det har jeg også lurt på, men du kom meg i forkjøpet :o)

Gjest ikke satandyrker, altså
Skrevet

snakker ikke med folk som insistere på å "oute"...

He-he... neida!

Vi er midt i en omfattende flytte- og oppussingsprosess, så jeg har ikke kommet så langt ennå.

Så den ligger pent innpakket i en kasse på loftet enn så lenge...

Nå vi kommer i orden skal jeg gjøre noe med den.

Skrevet

snakker ikke med folk som insistere på å "oute"...

He-he... neida!

Vi er midt i en omfattende flytte- og oppussingsprosess, så jeg har ikke kommet så langt ennå.

Så den ligger pent innpakket i en kasse på loftet enn så lenge...

Nå vi kommer i orden skal jeg gjøre noe med den.

Hils hodeskallen fra meg! Vi har akkurat like bredt smil, han og jeg.

Gjest ikke satandyrker, altså
Skrevet

Hils hodeskallen fra meg! Vi har akkurat like bredt smil, han og jeg.

He-he!

Jammen tror jeg ikke at befolkningen her på DOL delte seg i to, i forhold til spørsmålet om skallen min...

Skrevet

He-he!

Jammen tror jeg ikke at befolkningen her på DOL delte seg i to, i forhold til spørsmålet om skallen min...

Kløyvd skalle, med andre ord?

Det måtte være fryktelig artig å surre ham fast til nakkestøtten på bilen din, og se reaksjonen når dere blir stående i et lyskryss.

Men huff - folk kan jo kjøre av veien eller bulke bort i noen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kløyvd skalle, med andre ord?

Det måtte være fryktelig artig å surre ham fast til nakkestøtten på bilen din, og se reaksjonen når dere blir stående i et lyskryss.

Men huff - folk kan jo kjøre av veien eller bulke bort i noen.

Eller ta den med på kino (skrekkfilm selvsagt) og lur den opp attmed han som sitter foran!!

Mohahhahha

Skrevet

Eller ta den med på kino (skrekkfilm selvsagt) og lur den opp attmed han som sitter foran!!

Mohahhahha

Ho ho ho. Jeg ler så jeg nesten pisser på meg...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ho ho ho. Jeg ler så jeg nesten pisser på meg...

*glise*

Vi bør slå oss sammen vi! Kunne funnet på mange sprell og mye gøy! =D

Skrevet

*glise*

Vi bør slå oss sammen vi! Kunne funnet på mange sprell og mye gøy! =D

Javisst!

Jeg ser f. eks. for meg følgende scene på kinoen: Du prikker foransittende forsiktig på skulderen og sier unnskyld...?

I det han snur seg, har du dukket ditt eget hode ned i jakka og sitter med hodeskallen til hode..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Javisst!

Jeg ser f. eks. for meg følgende scene på kinoen: Du prikker foransittende forsiktig på skulderen og sier unnskyld...?

I det han snur seg, har du dukket ditt eget hode ned i jakka og sitter med hodeskallen til hode..

*Tørke lattertårer*

Skrevet

Javisst!

*tjihi*

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...