Gå til innhold

Selvbruner som ikke smitter av på klær

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli litt brunere

Noen som kan anbefale en god selvbruner som ikke lukter stygt, og som ikke farger av på klær? En jeg prvøde ga brune striper inne i hvite klær opptil en uke etter bruk... Det er vel ikke riktig? Da blir jo alle hvite klær ødelagt...

Fortsetter under...

Den fra Natusan som Dorthe nevner er ike så verst. Det er egentlig en boylotion, som brukes som dette, men som er tilsatt litt selvbruningseffekt.

For hver gang man bruker den, får man litt farge. Men ordentlig brun tviler jeg på at man blir, det er nok ikke meningen heller.

Den smitter ikke av, og lukter ikke vondt, men den har en karakteristisk lukt, som også setter seg i sengetøy og klær.

Noen kan nok synes at den lukter godt.

Jeg synes imidlertid at huden ble en smule tørr av den, så jeg fant ut at det var bedre å bruke vanlig boylotion og heller vente på utesola.

Eller eventuelt gi blaffen. Jeg gidder ikke å sole meg så mye lenger.

Den fra Natusan som Dorthe nevner er ike så verst. Det er egentlig en boylotion, som brukes som dette, men som er tilsatt litt selvbruningseffekt.

For hver gang man bruker den, får man litt farge. Men ordentlig brun tviler jeg på at man blir, det er nok ikke meningen heller.

Den smitter ikke av, og lukter ikke vondt, men den har en karakteristisk lukt, som også setter seg i sengetøy og klær.

Jeg synes imidlertid at huden ble en smule tørr av den, så jeg fant ut at det var bedre å bruke vanlig boylotion og heller vente på utesola.

Det var den jeg prøvde, den holiday skin eller noe. Luktet helt forferdelig, og smittet av alle steder lenge etterpå. Men jeg ble ganske brun av den faktisk, selv etter bare to påføringer.

Er det ikke deilig å slippe og bry seg om det? Jeg solte meg ikke en eneste gang i fjor. Satt ute i sola og drakk kaffe men var ikke på stranda en eneste gang. Jammen håper jeg at jeg slipper i år også :o)

Annonse

Er det ikke deilig å slippe og bry seg om det? Jeg solte meg ikke en eneste gang i fjor. Satt ute i sola og drakk kaffe men var ikke på stranda en eneste gang. Jammen håper jeg at jeg slipper i år også :o)

Ja, ikke sant?

Det er så mye pes og stress med denne brunfargen.

Jeg synes det er deilig å være på stranda og bade og svømme og sånn, men det jeg i alle fall ikke gidder er å ligge på solseng hjemme bare for å bli brun. Ligge der og svette og lide og få vondt i nakken når jeg ligger på magen? Nei takk.

Ikke får jeg til å lese i sola heller.

Ikke er det noe pent å bli altfor brun i trynet heller, da ser man lett enten grå eller rødkokt ut.

serendipity

Bruker Dior innimellom den er god, men det mest negative er at det er for mye skommer i den, så man kan nesten "se" at fargen ikke er naturlig, selv om selve brun fargen er svært fin.

Den beste er Fake Bake., men Dior er slett ikke værst. Smitter ikke av, og lukten er ikke plagsom.

Jeg bruker en fra Christian Dior. Smitter ikke av, blir ikke skjoldete, men den lukter litt. Jeg synes ikke den lukter så mye at det blir plagsomt.

Men den lukter bare når du har hatt den på, ikke flere dager senere eller?

Kan man feks dusje av lukten etter noen timer?

Bruker Dior innimellom den er god, men det mest negative er at det er for mye skommer i den, så man kan nesten "se" at fargen ikke er naturlig, selv om selve brun fargen er svært fin.

Den beste er Fake Bake., men Dior er slett ikke værst. Smitter ikke av, og lukten er ikke plagsom.

Altså lukten kjenner man vel bare når kremen er ferskt påsmørt eller?

Er den veldig dyr? Drøy?

Ja, ikke sant?

Det er så mye pes og stress med denne brunfargen.

Jeg synes det er deilig å være på stranda og bade og svømme og sånn, men det jeg i alle fall ikke gidder er å ligge på solseng hjemme bare for å bli brun. Ligge der og svette og lide og få vondt i nakken når jeg ligger på magen? Nei takk.

Ikke får jeg til å lese i sola heller.

Ikke er det noe pent å bli altfor brun i trynet heller, da ser man lett enten grå eller rødkokt ut.

Lydbøker er tingen, når man soler seg:)

Annonse

Er den veldig dyr? Drøy?

Piz Buin sine selvbrunere (i alle fall de som de hadde for en del år siden) luktet intenst, mye og LENGE etter påføring, gjerne et par dager... :-(

Har ikke prøvd Piz Buin sine de senere årene, den lukta har satt sine spor. Men jeg kan altså ikke svare på om de fortsatt lukter ille, eller om det er blitt forbedret.

Filmstjerner?

Sprayer du deg brun du eller?

Nei, jeg bare tuller. Har aldri sprayet meg brun, aldri satt mine ben i solarium og er uhyre lite forfengelig.

Men jeg blir veldig fort brun i sola.

Det med filmstjerne var bare noe jeg sa fordi de alltid forteller i intervjuer at de er veldig forsiktige med å sole seg.

serendipity

Er den veldig dyr? Drøy?

Ja kun når den akkuart er påsmurt. Den er drøy og koster ca. kr 220,- for en tube. Jeg har forstsatt igjen fra ifjor. Det blir sagt at man ikke skal bruke selvbruningskremer fra fjroåret, men min blir ikk misfarget. Jeg kjøpte også en midnre tube fra Dior beregnet kun på ansiktet og den kostet det samme, men med mye mindre innhold. Jeg bruker gjerne litt penger på gode kremer til ansiktet, etter som jeg lett får uren hud.

Ja kun når den akkuart er påsmurt. Den er drøy og koster ca. kr 220,- for en tube. Jeg har forstsatt igjen fra ifjor. Det blir sagt at man ikke skal bruke selvbruningskremer fra fjroåret, men min blir ikk misfarget. Jeg kjøpte også en midnre tube fra Dior beregnet kun på ansiktet og den kostet det samme, men med mye mindre innhold. Jeg bruker gjerne litt penger på gode kremer til ansiktet, etter som jeg lett får uren hud.

Hvor ofte må du ha på deg? Tube fra i fjor? Du bruker ikke så ofte da eller?

serendipity

Hvor ofte må du ha på deg? Tube fra i fjor? Du bruker ikke så ofte da eller?

He he, nei ikke så ofte, kun til jeg får litt natulig farge. Smører på kanskje hver tredje dag. Og det aller aller aller viktigste er å peele huden godt før påsmkørning. Og huden MÅ også være helt ren... eller blir det skjolder.

serendipity

Piz Buin sine selvbrunere (i alle fall de som de hadde for en del år siden) luktet intenst, mye og LENGE etter påføring, gjerne et par dager... :-(

Har ikke prøvd Piz Buin sine de senere årene, den lukta har satt sine spor. Men jeg kan altså ikke svare på om de fortsatt lukter ille, eller om det er blitt forbedret.

OG den gir IKKE pen farge heller!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...