Gå til innhold

Homo? Homoaktig?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Dette er vår vanlige trolle, med et nytt nick for anledningen :-)

"................................"

Ah..Jeg skjønte jo at dette antagelig dreide seg om en ustabil en, grunnet begrepsverdnen&ordbruken, men jeg skjønte ikke helt hvordan det var mulig å så til de grader overse problemstillingen.

:-)

Fortsetter under...

Ah..Jeg skjønte jo at dette antagelig dreide seg om en ustabil en, grunnet begrepsverdnen&ordbruken, men jeg skjønte ikke helt hvordan det var mulig å så til de grader overse problemstillingen.

Han har skrevet på nøyaktig samme måten i sikkert et par år nå. Direkte komisk :-)

"....................................."

ShitDiddelyDo

Hæ?

Var det noen andre enn deg som snakket tarmer?

Er det analsex du prater om? I såfall kommer det klart frem av innlegget mitt at det ikke ble bedrevet noe som helst av intimkarakter mellom de to mennene..

Det var liksom hele problemstillingen.

Jeg vil nemlig våge å påstå at analsex mellom menn, det ER homoaktig..;-) Det sier liksom seg selv.

Denne skaphomsen som ennå ikke har kommet skikkelig ut av skapet, tenker tarm ved minste mulighet, uansett om hovedinnlegget ikke engang nevner analsex med et eneste ord. :)

Hæ?

Var det noen andre enn deg som snakket tarmer?

Er det analsex du prater om? I såfall kommer det klart frem av innlegget mitt at det ikke ble bedrevet noe som helst av intimkarakter mellom de to mennene..

Det var liksom hele problemstillingen.

Jeg vil nemlig våge å påstå at analsex mellom menn, det ER homoaktig..;-) Det sier liksom seg selv.

--> Jeg vil nemlig våge å påstå at analsex mellom menn, det ER homoaktig..;-) Det sier liksom seg selv.

hva er det du sier?

ellers kan jeg jo nevne at det finnes de som mener at gutter som finner en spenning og seksuell stimulans i analsex med sin kjæreste (jente),er homofile, eller i bestefall bi-file

Annonse

laguna1365380434

Denne skaphomsen som ennå ikke har kommet skikkelig ut av skapet, tenker tarm ved minste mulighet, uansett om hovedinnlegget ikke engang nevner analsex med et eneste ord. :)

Ah, jeg har ikke sett vedkommende før jeg..

Jeg har lagt merke til at det finnes noen skapninger her inne som reagerer med avsky hvergang noen sier "homo" eller "rumpe" og sånn, men jeg trodde det var lenge siden, og jeg forbandt det med noen andre nick.

laguna1365380434

--> Jeg vil nemlig våge å påstå at analsex mellom menn, det ER homoaktig..;-) Det sier liksom seg selv.

hva er det du sier?

ellers kan jeg jo nevne at det finnes de som mener at gutter som finner en spenning og seksuell stimulans i analsex med sin kjæreste (jente),er homofile, eller i bestefall bi-file

Joda, jeg har hørt denslags teorier servert, men det kan man jo ikke ta hensyn til for de folka er jo spik hakke sprø..:-o

Jeg har også hørt (fra kvinnegruppa Ottar tror jeg..) At homosex mellom menn er kvinnediskreminerende(!!!), men hva slags type argumenter de tuftet dette glimrende ressonementet på har jeg desverre(?) glemt.

Folk mener sannelig mye underlig..:-)

Joda, jeg har hørt denslags teorier servert, men det kan man jo ikke ta hensyn til for de folka er jo spik hakke sprø..:-o

Jeg har også hørt (fra kvinnegruppa Ottar tror jeg..) At homosex mellom menn er kvinnediskreminerende(!!!), men hva slags type argumenter de tuftet dette glimrende ressonementet på har jeg desverre(?) glemt.

Folk mener sannelig mye underlig..:-)

Homorumpe, rumpehomo, humperomeo.

*poetisk i dag*

laguna1365380434

*Neier sjenert og blygt*

Når det gjelder pusene dine, tror jeg det er en fordel at de er av hvert sitt kjønn. Mye lettere å godta hverandre da.

Ja, det ser ut til å gå som knott ost det der..:-)

Sånn etterhvert. De måtte jo krangle litt først.

hva er det du sier?

"ellers kan jeg jo nevne at det finnes de som mener at gutter som finner en spenning og seksuell stimulans i analsex med sin kjæreste (jente),er homofile, eller i bestefall bi-file"

Mulig. Og det er akkurat like smart som å si at menn som liker å bli sugd er homofile, eller i beste fall bifile. Menn har jo munn de også, og det kan selvfølgelig ikke være _kvinnemunnen_ som er interesant - akkurat som det ikke kan være _kvinnerumpa_ som er interessant.

"..................................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Ah, jeg har ikke sett vedkommende før jeg..

Jeg har lagt merke til at det finnes noen skapninger her inne som reagerer med avsky hvergang noen sier "homo" eller "rumpe" og sånn, men jeg trodde det var lenge siden, og jeg forbandt det med noen andre nick.

Han opererer under ørten ulike nick. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...