Gå til innhold

Shaving - til gutta

Anbefalte innlegg

Men gud...hva er det for et dyr han har i speedoen? Det med de store, tykke, svarte værhårene?

Om man skal imponere damene, så holder det vel lenge med en rull sokker?

La ikke merke til den jeg, så jeg måtte se etter en gang til, hehe.

Men den bulen der er da ikke noe:-)

PS: jeg har ikke værhår på min.

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

55

• Lillemus

16

• Babette

16

• mrxx

9

Mest aktive i denne tråden

Hehe, det tror jeg også. Var han deilig?

Hvis jeg sier nei, møter jeg meg selv i døra. For jeg har jo høylytt utbasunert at mannfolk er deilige når de er som de er, uansett hår eller ikke hår.

Men dette ble nok litt mye, ja. Jeg var såvidt borti en som var enda mer hårete enn dette en gang, og han hadde veldig lett for å lukte svette.

Og han hadde ikke myk hud noe sted på kroppen. Føltes som å kose med en pakke stålull.

Hvis jeg sier nei, møter jeg meg selv i døra. For jeg har jo høylytt utbasunert at mannfolk er deilige når de er som de er, uansett hår eller ikke hår.

Men dette ble nok litt mye, ja. Jeg var såvidt borti en som var enda mer hårete enn dette en gang, og han hadde veldig lett for å lukte svette.

Og han hadde ikke myk hud noe sted på kroppen. Føltes som å kose med en pakke stålull.

Var litt spent på svaret ditt ja, hehe.

Men enig, dette blir i det meste laget, glad jeg ikke ser slik ut. Jeg er forøvrig ikke så veldig behåret, bortsett fra bena/lårene, de er relativt behåret.

Men har ofte tre-dagers skjegg da.

Annonse

Var litt spent på svaret ditt ja, hehe.

Men enig, dette blir i det meste laget, glad jeg ikke ser slik ut. Jeg er forøvrig ikke så veldig behåret, bortsett fra bena/lårene, de er relativt behåret.

Men har ofte tre-dagers skjegg da.

For meg blir slike diskusjoner egentlig på to plan.

Jeg er veldig svak for hårete, kraftige underarmer. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kunne forelske meg i en som mangler det.

Det blir vel som med dere og store pupper, lange bein, langt hår eller hva det måtte være.

Ingenting av dette er noe must når det kommer til stykket.

Da er det andre og langt viktigere ting som teller.

Veldig ofte vil man også tilpasse preferansene sine til det som kjæresten har.

Jeg er veldig svak for hårete, kraftige underarmer. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kunne forelske meg i en som mangler det.

Det blir vel som med dere og store pupper, lange bein, langt hår eller hva det måtte være.

Det er jo heltheten på et menneske vi vurderer når det begynner å dra seg til.

Det vi legger merke til først er ytre ting som hår, bryster, lår, ben osv. Men når det kommer til noe mer så er det, det indre som teller.

laguna1365380434

Det er sant. En liker jo gjerne akkurat sånn kjæresten er, selvom det ikke rimer helt med generelle preferanser.

Jeg vet veldig godt hva som er "MIN type" gutter, men har ofte funnet meg selv vilt atrahert av og begeistret for gutter som mangler en del på å være akkurat det.

:-)

Det er jo heltheten på et menneske vi vurderer når det begynner å dra seg til.

Det vi legger merke til først er ytre ting som hår, bryster, lår, ben osv. Men når det kommer til noe mer så er det, det indre som teller.

For meg er det ikke bare det indre som teller. Jeg må tiltrekkes av det ytre også.

Annonse

Det er sant. En liker jo gjerne akkurat sånn kjæresten er, selvom det ikke rimer helt med generelle preferanser.

Jeg vet veldig godt hva som er "MIN type" gutter, men har ofte funnet meg selv vilt atrahert av og begeistret for gutter som mangler en del på å være akkurat det.

Ja, ikke sant?

Dette tror jeg er et tegn på ekte følelser som stikker litt dypere enn som så.

Altså et godt tegn.

Det er litt rart det der. Jeg har også en formening om hvordan "min" type mann ser ut - og han likner overhodet ikke på han jeg giftet meg med!

Gubben er den fineste jeg vet, så jeg tror de generelle preferansene mest eksisterer i de tilfellene en er single og ikke har et godt øye til noen :)

Gjest å du hildrande du

Jeg har ikke null hår på kroppen.

Hmmm, men akkurat nå har jeg så godt som null hår fra navlen og opp til hodet. :)

Jeg foretrekker teppegulv på brystet, fremfor lange hår ut av nesen for å si det slik... Hår kan være greit hvis det er avgrenset og litt velstelt. Da spiller der ikke noen rolle om det befinner seg forran eller bak. Oppe eller nede.

Men hår ut av nesen... det fikser ikke engang jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...