Gå til innhold

Shaving - til gutta

Anbefalte innlegg

SDD: Dette spørsmålet kunne du like gjerne stilt under overskriften "Homo? Homoaktig?" litt lenger ned i Forum. :-D

Sjøl tenker jeg kanskje litt i disse baner:

Når en 40-åring shaver seg for å se ut som en 20-åring, er det patetisk. Når en 20-åring shaver seg for å slippe å se ut som en 40-åring, er det forståelig.

Shaving for å "rydde vei" i forhold til seksuelle aktiviteter er selvsagt også forståelig, men da er det altså akkurat det det handler om: At man liker ett eller annet seksualt aspekt ved det hele (enten det handler om å føle seg mer sexy eller det handler om å gjøre seg mer innbydende overfor en partner). I så fall er det vel ikke så stort poeng å spørre andre hva de mener om saken - man gjør som man selv ønsker, og er samtidig inneforstått med at dette på en indirekte måte blir et seksuelt uttrykk.

Du har vært her på DOL en god stund du også vel? Ville bare si at du alltid har så fornuftige og gode svar og jeg setter stor pris på å lese dem. :o)

Ha en fin dag!

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

55

• Lillemus

16

• Babette

16

• mrxx

9

Mest aktive i denne tråden

Nei, stripen er gull verdt! Det er sikkert.

Men jeg skjønner ikke... menn som barberer seg forneden, men lar go'stripen og hår på lår og generelt ut fra midtregionen i fred: Det må jo se passe dumt ut? Altså, hvis du føler deg kallet til å svare :-)

Enig! Stripen er hellig! *Sikler* Den er jo bare rett og slett utrolig sexy!

Annonse

Om det er litt pels der og spiller ingen rolle for meg. :o) Har aldri sett en mann med svarthåret rumpe, litt lyse hår er jo bare mjukt!

Jeg har vært sammen med en fyr langt tilbake i tid, med tjukk svart hårmatte på rygg, og til dels rumpa også.

Var ung, og fikk sjokk første gangen vi var nakne sammen... Men siden han var (er?) den fantastiske fyren som han var, gjorde at jeg overså det. Men turn-on har det aldri vært for meg, med så innmari mye hår på baksida...

Jeg har vært sammen med en fyr langt tilbake i tid, med tjukk svart hårmatte på rygg, og til dels rumpa også.

Var ung, og fikk sjokk første gangen vi var nakne sammen... Men siden han var (er?) den fantastiske fyren som han var, gjorde at jeg overså det. Men turn-on har det aldri vært for meg, med så innmari mye hår på baksida...

Jeg skal være enig i at dørmatte på ryggen blir i meste laget, men å barbere brystkassa? No way! Å la fingerne leke med hårene på brystkassa er jo vanvittig deilig...!

Gjest anonym her

Ballene er et ufattelig følsomt område, og siden jeg selv ikke liker hår i salaten unner jeg naturligvis ikke damene hår i salaten heller.

Ballene har jeg shava i mange år med god respons. Kunne aldri falle meg inn å slutte. Hva området rundt angår bruker jeg bare høvelen og drar over et par ganger, sånn at det tynnes ut og blir kort og fint.

Nå har jeg nettopp shava kassa og armhulene, og det var stas.

Tror jeg har såpass hårfobi at jeg nesten blir tent av å shave bort hår. :)

Men kassa ble veldig fin!

Jeg leste i VG i dag at det koster en gutt med hår på ryggen 24000 kroner å fjerne det. Det er mye penger, men jeg hadde uten tvil gjort det dersom jeg hadde hatt dette apegenet. Heldigvis (for lommeboka...) har jeg ikke antydninger til det.

Mannen min nærmer seg de 30, og de siste årene har han fått noe mer hår på ryggen...

ShitDiddelyDo

SDD: Dette spørsmålet kunne du like gjerne stilt under overskriften "Homo? Homoaktig?" litt lenger ned i Forum. :-D

Sjøl tenker jeg kanskje litt i disse baner:

Når en 40-åring shaver seg for å se ut som en 20-åring, er det patetisk. Når en 20-åring shaver seg for å slippe å se ut som en 40-åring, er det forståelig.

Shaving for å "rydde vei" i forhold til seksuelle aktiviteter er selvsagt også forståelig, men da er det altså akkurat det det handler om: At man liker ett eller annet seksualt aspekt ved det hele (enten det handler om å føle seg mer sexy eller det handler om å gjøre seg mer innbydende overfor en partner). I så fall er det vel ikke så stort poeng å spørre andre hva de mener om saken - man gjør som man selv ønsker, og er samtidig inneforstått med at dette på en indirekte måte blir et seksuelt uttrykk.

"SDD: Dette spørsmålet kunne du like gjerne stilt under overskriften "Homo? Homoaktig?" litt lenger ned i Forum. :-D"

Jeg vet. Hadde det ikke vært for at jeg jobbet i helgen skulle jeg faen meg kledd av meg på overkroppen i homsetoget sammen med Gandalf og Staff. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Nei, stripen er gull verdt! Det er sikkert.

Men jeg skjønner ikke... menn som barberer seg forneden, men lar go'stripen og hår på lår og generelt ut fra midtregionen i fred: Det må jo se passe dumt ut? Altså, hvis du føler deg kallet til å svare :-)

Vi jevner det naturligvis såpass ut at det ikke ser dumt ut. Fine overganger er trikset, og enkelt å få til.

ShitDiddelyDo

Før elsklingen dro ga jeg ham klar beskjed: ikke fjern ett eneste av kroppshårene dine, kun skjegg- og bartevekst!

Jeg og du hadde fått store problemer i samlivet, for jeg hadde aldri i verden sluttet å shave ballene. :)

Kassa, som nå er raket og fin, var et resultat av en impulshandling etter at jeg skrev det innlegget her, så tiden får vise om jeg fortsetter i de baner. Men jeg har ikke mye hår til vanlig, så det er ikke sånn at jeg har gått løs på en apekattmanke og foretatt ekstreme forandringer.

Armhulene skulle jeg egentlig ikke shave, bare stusse litt med høvelen. Så jeg dro over, på samme måte som jeg drar over den uttynna bushen der nede, men håret der oppe var så til de grader tynt at det ble raket rett av. Derfor måtte jeg gå for full raking der også. :)

Jeg og du hadde fått store problemer i samlivet, for jeg hadde aldri i verden sluttet å shave ballene. :)

Kassa, som nå er raket og fin, var et resultat av en impulshandling etter at jeg skrev det innlegget her, så tiden får vise om jeg fortsetter i de baner. Men jeg har ikke mye hår til vanlig, så det er ikke sånn at jeg har gått løs på en apekattmanke og foretatt ekstreme forandringer.

Armhulene skulle jeg egentlig ikke shave, bare stusse litt med høvelen. Så jeg dro over, på samme måte som jeg drar over den uttynna bushen der nede, men håret der oppe var så til de grader tynt at det ble raket rett av. Derfor måtte jeg gå for full raking der også. :)

Ballene kan jeg gå med på, men ellers vil jeg at mannen skal ha kroppshåret (ikke nødvendigvis skjegg og bart!) i behold jeg da.

Ettersom jeg helst lar det være igjen dusk nedentil så hadde nok ikke du og jeg gått særlig bra sammen nei. Og godt er det - jeg har jo en Sukkerbit jeg vet du! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...