Gå til innhold

Shaving - til gutta

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

En av mine mange teorier er at kjønnene er i ferd med å møtes. Mannfolka blir femi og jålete, mens jentene får smalere hofter.

Til slutt er det bare genitalene som er ulike.

Hvordan skal det gå med tenninga i sengen når man ikke lenger rendyrker "la difference"?

*Grøsser på ryggen*

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

55

• Lillemus

16

• Babette

16

• mrxx

9

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg vil anta skikkelig menn ikke trenger å besudle en munn med ekle hårstrå for å bevise at de er menn.

Det er litt vanskeligere å komme til dere nede hos jenter vet du, hvis vi ikke fjerner litt.

Jeg får ikke hetta om jeg får litt hår i munnen.

Det viktigste er at han er "gullandes" ren, og lukter godt.

Gjest prust

Nå har jeg drevet og lest disse shave-innleggene i hele kveld. Tydelig at en er forskjellige!

Jeg synes det er OK at min kjære av og til barberer ballene - MEN bare dem! I tillegg napper jeg ut de få hårene han har på ryggen (hvis jeg får lov da - det er visst litt vondt).

Han er ikkke den ivrigste til å barbere seg i fjeset, men jeg liker ham både nybarnert og med tre-firedagers skjegg.

Da vi ble sammen som 19 og 20 åringer, hadde han velidg lite hår på brystet. Nå er det en god del der, men ikke voldsomt mye. Synes det er fint jeg. Og leggene hans skal da være hårete!

Armhulene og, selv om jeg har spøkt med å barbere ham der ( det er veldig mye).

Nei - mannfolk skal ha kroppshår de fleste steder - men akkurat på ryggen er det vel ikke nødvenidg!

Gjest KariKruskakli

Nå har jeg drevet og lest disse shave-innleggene i hele kveld. Tydelig at en er forskjellige!

Jeg synes det er OK at min kjære av og til barberer ballene - MEN bare dem! I tillegg napper jeg ut de få hårene han har på ryggen (hvis jeg får lov da - det er visst litt vondt).

Han er ikkke den ivrigste til å barbere seg i fjeset, men jeg liker ham både nybarnert og med tre-firedagers skjegg.

Da vi ble sammen som 19 og 20 åringer, hadde han velidg lite hår på brystet. Nå er det en god del der, men ikke voldsomt mye. Synes det er fint jeg. Og leggene hans skal da være hårete!

Nei - mannfolk skal ha kroppshår de fleste steder - men akkurat på ryggen er det vel ikke nødvenidg!

Mannen min har ikke hår på ryggen, men hvis han hadde hatt, hadde det ikke plaget meg.

Hvis han da ikke hadde vært helt apekatt.

ShitDiddelyDo

Bare vent. Om noen år får du mindre hår på hodet og mer på ryggen :)

Ja, hvis man skal tro de som sier man arver sine fedre hva måne og hårvekst angår, så har du nok rett.

Selv om min frisør sier håret mitt er så tjukt at jeg sannsynligvis ikke vil miste det.

Mister jeg det blir det et nytt sted jeg må rake - nemlig hodet. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er vannvittig vondt å nappe hår. Hender jeg napper et i øyenbrynet dersom jeg ser det er et langt hår der, og det svir.

Enda verre er det når jeg er dumdristig nok til å nappe ut et nesehår. Det er faen døtte meg så smertefullt at øynene fylles med tårer! :)

Gjest prust

Det er vannvittig vondt å nappe hår. Hender jeg napper et i øyenbrynet dersom jeg ser det er et langt hår der, og det svir.

Enda verre er det når jeg er dumdristig nok til å nappe ut et nesehår. Det er faen døtte meg så smertefullt at øynene fylles med tårer! :)

Pingle!

Gjest prust

Mannen min har ikke hår på ryggen, men hvis han hadde hatt, hadde det ikke plaget meg.

Hvis han da ikke hadde vært helt apekatt.

Neida, det kan gå et år eller to mellom hver gang jeg napper. Men her iforgårs nappet jeg vel 5-10 hår fra ryggen hans.

Det gjør meg ingenting, men det blir penere uten!

Har du noen forslg på hvordan jeg skal få en ikke-solende mann til å få lyst til å sole seg litt? Synes det er så flott med en solbrun mannekropp! Men min kjære tar aldri av seg på overkroppen om dagen...

Gjest prust

Det var da fryktelig mange skrivefeil her!

Skylder på rødvinen.

Beklager :-)

Gjest prust

Dere jenter har nok plukket mer hår enn meg, så dere tåler sikkert mer. :)

Husker da jeg begynbte å nappe øyenbrynene (som godt voksen). Det var helt fryktelig! Faktisk så vondt at jeg ikke kunne fatte hvordan jeg skulle klare å komme meg gjennom en fødsel!

Nå ble jeg ganske fort vant til napping av øyenbryn - og fødsler er en helt annen greie...

Men det går faktisk ganske greit for mannen min å bli nappet på ryggen, bare han er i det rette humøret!

Gjest KariKruskakli

Neida, det kan gå et år eller to mellom hver gang jeg napper. Men her iforgårs nappet jeg vel 5-10 hår fra ryggen hans.

Det gjør meg ingenting, men det blir penere uten!

Har du noen forslg på hvordan jeg skal få en ikke-solende mann til å få lyst til å sole seg litt? Synes det er så flott med en solbrun mannekropp! Men min kjære tar aldri av seg på overkroppen om dagen...

Ho ho, der spør du fullstendig feil person.

Når vi er i syden på stranda, pleier han å dekke til hele seg med med klær og håndduk, og ikke nok med det. Han passer på at han ligger i skyggen UNDER en parasoll med alle disse klærne. Men før han dekker seg til, smører han med høy faktor.

Menn er pysete og han her er livredd for å bli brent, for det gjør jo så skrekkelig vondt.

Men merkelig nok, blir han av en eller annen grunn brun alikevel. Til og med brunere enn meg. Han er mørk og jeg lys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...