Gå til innhold

Shaving - til gutta

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Husker da jeg begynbte å nappe øyenbrynene (som godt voksen). Det var helt fryktelig! Faktisk så vondt at jeg ikke kunne fatte hvordan jeg skulle klare å komme meg gjennom en fødsel!

Nå ble jeg ganske fort vant til napping av øyenbryn - og fødsler er en helt annen greie...

Men det går faktisk ganske greit for mannen min å bli nappet på ryggen, bare han er i det rette humøret!

Jeg er glad jeg er gutt. Det blir mindre å nappe. :)

Men det å nappe nesehårene var utrolig praktisk. Ta dem fra rota. Vannvittig vondt, dog. De er helt borte, ikke synlige selv om jeg ser etter dem, nå flere uker senere. :)

Ikke det at jeg har noe nesehårproblem, men en sjelden gang må de jo klippes, noe som er livsfarlig. Har ved flere anledninger nesten mista nesa. Verst var det den gangen jeg prøvde med barberhøvelen.

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

55

• Lillemus

16

• Babette

16

• mrxx

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Husker da jeg begynbte å nappe øyenbrynene (som godt voksen). Det var helt fryktelig! Faktisk så vondt at jeg ikke kunne fatte hvordan jeg skulle klare å komme meg gjennom en fødsel!

Nå ble jeg ganske fort vant til napping av øyenbryn - og fødsler er en helt annen greie...

Men det går faktisk ganske greit for mannen min å bli nappet på ryggen, bare han er i det rette humøret!

Når jeg skal klø mannen min på ryggen og jeg ser en kvise, greier jeg ikke å la vær å klemme.

Han brøler. Tåler jo ingenting.

Men såpass må han tåle hvis han skal bli klødd.

Herregud mannfolk altså!

Når jeg skulle ta keisersnitt med den minste, var det jeg som måtte trøste han.

Jeg måtte si sånn."Det gjør ikke vondt altså. Ta det heeeelt med ro"

Han holdt på å besvime, enda han sto bak et skjermbrett og ikke så noenting av hva som foregikk.

Gjest Glergauken

I følge dagens VG, og VG stoler man naturligvis på, er jeg representativ for et økende antall mannfolk. :)

På samme måte som du sliter med å legitimere din anger for div tatoveringer du tok i en periode du trodde at den moten skulle "last forever", så driver du nå din egen patetiske kamp mot kjønnhår.

Ha dine fobier og angrende valg i livet for deg sjøl. Dytt de ikke på oss voksne.

ShitDiddelyDo

På samme måte som du sliter med å legitimere din anger for div tatoveringer du tok i en periode du trodde at den moten skulle "last forever", så driver du nå din egen patetiske kamp mot kjønnhår.

Ha dine fobier og angrende valg i livet for deg sjøl. Dytt de ikke på oss voksne.

Jeg sliter ikke med noe kroppslig.

Annonse

Nei, stripen er gull verdt! Det er sikkert.

Men jeg skjønner ikke... menn som barberer seg forneden, men lar go'stripen og hår på lår og generelt ut fra midtregionen i fred: Det må jo se passe dumt ut? Altså, hvis du føler deg kallet til å svare :-)

Jeg er vel egentlig enig med deg der, og det er nok en av årsakene til at jeg har latt det bli med ansiktet:-)

Men skulle jeg ta skrittet, så er det vel litt av nyskjerrighet - og i vissheten om at det jo gror ut igjen:-)

Og skal jeg være helt ærlig, så tviler jeg på at det skjer.....

Vi jevner det naturligvis såpass ut at det ikke ser dumt ut. Fine overganger er trikset, og enkelt å få til.

Jeg tror nok du / dere behersker barberingskunsten og ganske sikkert får det til slik du beskrever her. Men uansett - det blir jo helt omsnudd, for å si det sånn. Naturen har nå engang utstyrt menn med tett hår midt på, og mindre utover. På deg og andre kjønnshårløse er det altså omvendt. Jajamensan :-)

Jeg er vel egentlig enig med deg der, og det er nok en av årsakene til at jeg har latt det bli med ansiktet:-)

Men skulle jeg ta skrittet, så er det vel litt av nyskjerrighet - og i vissheten om at det jo gror ut igjen:-)

Og skal jeg være helt ærlig, så tviler jeg på at det skjer.....

Ta skrittet, sa han... hehe...

ShitDiddelyDo

Jeg tror nok du / dere behersker barberingskunsten og ganske sikkert får det til slik du beskrever her. Men uansett - det blir jo helt omsnudd, for å si det sånn. Naturen har nå engang utstyrt menn med tett hår midt på, og mindre utover. På deg og andre kjønnshårløse er det altså omvendt. Jajamensan :-)

Kan ikke bry seg om naturen. I så fall hadde jeg sett ut som en hippie med langt hår og dun i trynet.

Mennesket pynter på seg. Sånn har det alltid vært. Vi klipper oss, barberer diverse fristyrer i ansiktet, fikser på tennene, brystene, trener for å få muskler, for å miste fett, bruker sminke og gjør alt mulig rart for å se best mulig ut.

Sånn er det også med kjønnshår. Uansett hva naturen engang sa.

Vi gjør det vi selv synes ser bra ut, eventuelt det vi trives med, og vi finner maker med samme preferanser.

Annonse

Ørkenvandreren

Jeg har aldri vært opptatt av hva som er trendy. Og fra "avisen" VG tar jeg ihvertfall ingen råd om hva som er smart å gjøre.

Jeg trives stort sett med den behåringen jeg har fra naturens side, og er glad jeg ikke har noe behov for å se ut anderledes enn hvordan jeg er skapt.

Dog måtte nøttene shaves når jeg steriliserte meg, men dama syntes lite om glatte førpubertale baller, så også det håret fikk gro ut i.

Kan ikke bry seg om naturen. I så fall hadde jeg sett ut som en hippie med langt hår og dun i trynet.

Mennesket pynter på seg. Sånn har det alltid vært. Vi klipper oss, barberer diverse fristyrer i ansiktet, fikser på tennene, brystene, trener for å få muskler, for å miste fett, bruker sminke og gjør alt mulig rart for å se best mulig ut.

Sånn er det også med kjønnshår. Uansett hva naturen engang sa.

Vi gjør det vi selv synes ser bra ut, eventuelt det vi trives med, og vi finner maker med samme preferanser.

Jeg er hel-enig i at det ikke er stort igjen av oss som er 'naturlig'.

Men du beskriver i alle fall en post-moderne oppløsning av et gammelt og tradisjonelt behåringstyngepunkt og koordinator for resten av legemet.

Jeg vet ikke hvor nøye du gransker andre menn for behåring, men hva med menn som fra naturens side (jada), er nokså utrustet omtrent over det hele... tar også de alt av kjønnshår slik at de, uheldigvis kanskje, framstår som en slags uheldige smultringer?

ShitDiddelyDo

Jeg er hel-enig i at det ikke er stort igjen av oss som er 'naturlig'.

Men du beskriver i alle fall en post-moderne oppløsning av et gammelt og tradisjonelt behåringstyngepunkt og koordinator for resten av legemet.

Jeg vet ikke hvor nøye du gransker andre menn for behåring, men hva med menn som fra naturens side (jada), er nokså utrustet omtrent over det hele... tar også de alt av kjønnshår slik at de, uheldigvis kanskje, framstår som en slags uheldige smultringer?

Hehe, det vet jeg ikke. Men det hele går jo på hva man foretrekker og selv liker. Jeg kjenner gutter med svært mye hår og som mener det er veldig mandig og skal være sånn.

Vel, det er deres sak.

Vi gjør alle det vi trives med selv (eller burde i hvert fall gjøre det).

Gjest Ugga Bugga

Jeg er glad jeg er gutt. Det blir mindre å nappe. :)

Men det å nappe nesehårene var utrolig praktisk. Ta dem fra rota. Vannvittig vondt, dog. De er helt borte, ikke synlige selv om jeg ser etter dem, nå flere uker senere. :)

Ikke det at jeg har noe nesehårproblem, men en sjelden gang må de jo klippes, noe som er livsfarlig. Har ved flere anledninger nesten mista nesa. Verst var det den gangen jeg prøvde med barberhøvelen.

Det går visstnok an å få kjøpt egne nesehårsklippemaskiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...