Lurveline Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hørte en rolig sang i helga og vet ikke hvem som synger den eller hva sangen heter. Den var rolig, som sagt og hadde litt mystikk over seg. Teksten var enkel og gjentok seg ofte. Mener det er en gruppe som er ny som spiller den (i dette årtusenet). Tenkte først på Coldplay, men tror det blir feil type musikk. "Oh my" ble gjentatt flere ganger i sangen. Vet noen hva jeg babler om her og kan hjelpe meg på vei? Mulig jeg husker det når jeg ser navnet på gruppa. 0 Siter
Gjest blur Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kan det være Blur med Tender? Refrenget er oe sånt; oh, my baby, oh my baby, oh my, oh my. Tender is the night lying by your side, oh I wan't to find somone that can heal my mind... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kan det være Blur med Tender? Refrenget er oe sånt; oh, my baby, oh my baby, oh my, oh my. Tender is the night lying by your side, oh I wan't to find somone that can heal my mind... Hilser fra Lurveline,det var desverre ikke den hun lette etter. Ditt forslag har for mye tekst i seg. 0 Siter
Mistera Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Åååå jeg vet åssen sang hun mener... men ANER ikke hvem som synger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.