Gå til innhold

Får ikke opp bildene?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg driver å leter etter ny mobil da jeg ødela min etter en tur på byen på lørdag. Men når jeg går inn på nettsteder som f.eks elkjop.no,

(http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_ViewStandardCatalog-ProductPaging;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000dpGZOSoH?CatalogCategoryID=rjTD4QFWKKMAAAEDEdytBDZr&filename=productpage_text&windowtitle=Telefoni)

får jeg ikke opp bildene, bare teksten, men jeg ser jo at det i utgangspunktet skal være bilde der.

Hva kommer dette av? Har dette med noen instillinger på pc'en min?

Gjest Ramina
Skrevet

Enda bedre eksempel her:

http://www.expert.no/

Jeg ser ingen bilder, bare ruter.

Vet ikke hva som er feil, men det er nok hos deg.

Begge linkene dine virket hos meg.

Noen innstillinger på tillate bilder eller noe?

Vet jeg har hatt det sånn selv før en gang eller to, kan bare ikke huske hvorfor og hva jeg gjorde.

Du får helt sikkert svar av andre som vet.

Good luck ;)

Skrevet

Jeg fikk fram bilder på din link. Men jeg får ofte fram beskjed om å høyreklikke på det røde krysset for å å fram bildene, meest i forbindelse med outlokk. Tror det har noe med sikkerhetsinnstillingene å gjøre, for jeg hadde det ikke på min gamle PC.

Skrevet

Hvis du bruker Opera må du trykke på kameraet oppi hjørnet.

Mary Poppins
Skrevet

Hvis du bruker Opera må du trykke på kameraet oppi hjørnet.

Bruker IE så her er det ingen kamera.

Det merkelige er at det har ikke vært sånn før, ei heller har jeg tuklet med noen instillinger den siste tiden.

*klør seg i hodet*

Skrevet

Bruker IE så her er det ingen kamera.

Det merkelige er at det har ikke vært sånn før, ei heller har jeg tuklet med noen instillinger den siste tiden.

*klør seg i hodet*

Verktøy - alternativer for internet - avansert - kryss av for vis bilder og vis animasjoner.

Mary Poppins
Skrevet

Verktøy - alternativer for internet - avansert - kryss av for vis bilder og vis animasjoner.

Du er en engel Åsemor!!

Nå fikk jeg se bildene også vettu :)

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...