Gå til innhold

Gir opp og tar en pause..

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Nå har 6 el. 7 pp gått og nå er nok mensen rett rundt hjørnet;gulbrun utflod og menssmerter i går og brunaktig utflod i dag.Nå er jeg ganske sliten av alt dette maset om å bli gravid og like deperimert hver måned da mensen kommer,så nå er jeg nødt til å ta en pause.Nå skal jeg leve livet igjen;ta meg noen fester og tenke på noe annet.Jeg

og samboeren snakket litt om at han må la seg teste om det kan være noe med han.han har drevet med jordbruk i over 10år og da blir det mye midler som dras inn i kroppen som kan svekke sæden,og gjøre det vanskelig å bli gravid,så det kan være neste steg for oss. UFF,jeg er såå deperimert! Jeg har måtte tatt til tårene i går og i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189614-gir-opp-og-tar-en-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil oppmuntre deg med å si at jeg ble gravid etter 7 måneder. Det skjedde først da alt graviditetshysteriet hadde lagt seg, og vi hadde sex og vanlig liv som da jeg gikk på piller.

Da jeg først gav blaffen funket det. Det var null babytenking på slutten. Fikk ikke panikk eller noe sånt. Vi tenkte bare at vi hadde god tid. Det brydde oss ikke noe særlig på slutten at det tok tid. Det får gå som det går, tenkte vi. Dette var ikke en innstilling vi gikk inn for, men det bare ble slik.

Aller først: Ikke gi opp før du har fått mensen skikkelig med friskt blod. Symptomene du nevnte KAN jo være tegn på graviditet.

Ellers vil jeg bare ønske deg en fin sommer! Håper du klarer å slappe av, nyte livet, sex og hverandre. Kanskje det skjer når man ikke prøver?

Klem!!!!

Gjest Dolly24

Jeg vil oppmuntre deg med å si at jeg ble gravid etter 7 måneder. Det skjedde først da alt graviditetshysteriet hadde lagt seg, og vi hadde sex og vanlig liv som da jeg gikk på piller.

Da jeg først gav blaffen funket det. Det var null babytenking på slutten. Fikk ikke panikk eller noe sånt. Vi tenkte bare at vi hadde god tid. Det brydde oss ikke noe særlig på slutten at det tok tid. Det får gå som det går, tenkte vi. Dette var ikke en innstilling vi gikk inn for, men det bare ble slik.

Tusen takk for oppmuntrende ord!Fortsatt ikke noe blod, men mesmurringer også føler jeg meg såå sliten,eh,eh,kl.er jo snart tolv da,ikke akk. rart da kanskje.Har følt i hele dag,helt siden i dag morges at mensen kommer,en slags rennenede følelse...Slik som dette har vært i disse 2 dagene har jeg ikke vært før,men den som vener få se..Har som sagt 2 barn fra før,men de er 3 og 5,så jeg husker ikke noen ting fra da jeg ble gravid med dem.Tror ikke jeg hadde noen symptomer i det hele tatt,kun at mensen ikke kom og at jeg tok en test hos en helsesøster etter 1uke.. Jeg trodde derfor at jeg skulle bli fort gravid med nr. 3 også,men nå så er jeg mer eller mindre besatt på å bli gravid enn jeg var da.Nr. 1 var planlagt og ikke nr. 2.. God sommer og lykke til!! Skal holde dere oppdatert!!

Tusen takk for oppmuntrende ord!Fortsatt ikke noe blod, men mesmurringer også føler jeg meg såå sliten,eh,eh,kl.er jo snart tolv da,ikke akk. rart da kanskje.Har følt i hele dag,helt siden i dag morges at mensen kommer,en slags rennenede følelse...Slik som dette har vært i disse 2 dagene har jeg ikke vært før,men den som vener få se..Har som sagt 2 barn fra før,men de er 3 og 5,så jeg husker ikke noen ting fra da jeg ble gravid med dem.Tror ikke jeg hadde noen symptomer i det hele tatt,kun at mensen ikke kom og at jeg tok en test hos en helsesøster etter 1uke.. Jeg trodde derfor at jeg skulle bli fort gravid med nr. 3 også,men nå så er jeg mer eller mindre besatt på å bli gravid enn jeg var da.Nr. 1 var planlagt og ikke nr. 2.. God sommer og lykke til!! Skal holde dere oppdatert!!

Hvis du er så besatt så er det nok det som er med på å utsette det. Enkelte sier at det har ingenting å si, men jeg tror det. Det er akkurat som når du venter mensen...da kommer den aldri. Det er hjernen som er med på å utsette den.

Jeg har lest i en legebok en gang at sterkt ønske om graviditet eller angst for å bli gravid stopper opp mensen. Jeg tror nok at det er med på å få hele kroppen i ubalanse og dette vanskeliggjør en graviditet.

Kan hjernen utsette en menstruasjon, kan den nok utsette en graviditet i tillegg.

Kos deg i sommer og ikke lur deg selv til å tro at du ikke tenker på graviditeten, for innerst inne vet du at du gjør det....slik jeg har skjønt det.

Jeg sluttet virkelig å tenke på det, det var ikke noe jeg prøvde. Jeg drakk til og med ett par ganger (noe som selvfølgelig er dumt så lenge du kan være gravid)

Du blir nok gravid når kroppen og "hjernen" din er klar;) Ikke misforstå!

God sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...