Gå til innhold

Æsj!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Måtte kjøpe nytt garnnøste fordi jeg gikk tom, driver og strikker på en hvit babybukse. Har strikka 4 cm med det nye garnet som jeg var overbevist om var samme farge, men ser nå at det er en liten nyanseforskjell! ARG!!

Gjest midia
Skrevet

Det er meget viktig å sjekke at fargepartinummeret er det samme.

Ihvertfall på lyse farger.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det er meget viktig å sjekke at fargepartinummeret er det samme.

Ihvertfall på lyse farger.

Det tenkte jo ikke jeg på vettu. Hadde for lengst kasta papiret rundt det forrige garnnøstet, så hadde bare med meg en liten trådbit.

*duste duste meg*

Men men, hjemmelaga skal se hjemmelaga ut. Litt av sjarmen det.

Gjest midia
Skrevet

Det tenkte jo ikke jeg på vettu. Hadde for lengst kasta papiret rundt det forrige garnnøstet, så hadde bare med meg en liten trådbit.

*duste duste meg*

Men men, hjemmelaga skal se hjemmelaga ut. Litt av sjarmen det.

Uff uff sånn kan det gå!

Men du lærer vel sikkert av dine feil du også?:)

Så neste gang gjemmer du på papiret rundt nøstet.

Skrevet

Det gjør vel ingenting vel. ;)

Jeg fikk en strikka bukse, og fikk samtidig med lappen og en liten garnbit, i tilfelle jeg må lappe eller no (as if...). Men det var en rutinert strikker.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det gjør vel ingenting vel. ;)

Jeg fikk en strikka bukse, og fikk samtidig med lappen og en liten garnbit, i tilfelle jeg må lappe eller no (as if...). Men det var en rutinert strikker.

Nei da, det gjør ikkeno. Man ser det ikke med mindre man vet om det, og da i godt lys.

Bare det blir en bukse ut av dette her så er jeg fornøyd.. :)

Skrevet

Nei da, det gjør ikkeno. Man ser det ikke med mindre man vet om det, og da i godt lys.

Bare det blir en bukse ut av dette her så er jeg fornøyd.. :)

Ja, jeg er imponert, det må jeg si.

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, jeg er imponert, det må jeg si.

Jeg er faktisk veldig imponert selv.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...