Gjest rådløs kvinne Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hei. Jeg blir utsatt for heftige påståelser til tider. Personen som sier dette må være psykisk syk, fordi vedkommende er så skiftende i humøret. Helt meningsløse komentarer kommer dette mennesket med. Personen har heller ingen "bevis" å henvise til - bare løse påstander liksom.. Kanskje jeg ikke burde bry meg pga at hun kanskje er "syk i hue", men skal ikke slike mennesker også ta ansvar for sine utsagn i likhet med oss andre? H*n er ikke så på bærtur at h*n ikke kan ta vare på en jobb, men tror vedkommende er sykemeldt for tiden. Skal jeg melde til politiet? Å snakke fornuft til vedkommende er allerede prøvd - uten resultat. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kutte kontakten med henne? Eller er det nær familie? (Ikke at det er umulig å kutte kontakten da, men vanskeligere) 0 Siter
Gjest frustrert kvinne Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kutte kontakten med henne? Eller er det nær familie? (Ikke at det er umulig å kutte kontakten da, men vanskeligere) Kutte kontakten har jeg gjort for ett år siden, men hun sprer likefullt usannheter.. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kutte kontakten har jeg gjort for ett år siden, men hun sprer likefullt usannheter.. Høres kjent ut... Har du noen i familien du kan alliere deg med? Som vet hva som er sant, og hvem som er "ute å kjøre"? Det har i alle fall hjulpet meg, at jeg har støtte fra flere i familien. 0 Siter
Mistera Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hvilke trussler er det snakk om da? Mye å si det, om det utsetting av rykter er det ikke så mye politiet kan gjøre, men sms der de direkte truer deg eller din familie kan de gjøre noe med... men det kan og gå så langt at du kan få det på personlig traksasering. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 En person i min nære krets ble også truet, mest sansynlig var det bare tomme trusler, men de var ubehagelige og alvorlige. Personen er veldig skiftenes i humøret og disse meldingene kom alltid etter at personen hadde drukket alkohol, min bekjent var helt uskyldig. Det ble til slutt politi anmeldt, vi hadde sms som, bevis. Uansett om man er full, psykisk syk eller hva så har man anvsar fo det man gjør.Man kan ikke true andre og tro man skal komme fra det. Dersom man ikke kan stå inne for det man gjør skal man innlegges. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.