Kvinna Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Har hatt lyst på en hammock i årevis! Nå gidder jeg ikke vente mer! Men! Hvor i all verden får en tak i de? Platasjen har jo noen, men den jeg ville ha var utsolgt (fra leverandøren). det gikk ikke an å kjøpe utstillingsmodellen heller. Har lite lyst på noe sånt i treverk, og vil helst ha den litt "diskret". Ser Skeidar har en, men tre tusen kroner for en sånn er jo mye! Den på Plantasjen kostet bare 1400 ca... Noen tips! 0 Siter
Gjest ppej Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hva er en hammock? Er ikke det hengekøye? Så noen til 399 nede på en butikk her, men husker ikke hvilken. Det er den som ligger rett ovenfor Vero Moda på Down Town i Porsgrunn. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hva er en hammock? Er ikke det hengekøye? Så noen til 399 nede på en butikk her, men husker ikke hvilken. Det er den som ligger rett ovenfor Vero Moda på Down Town i Porsgrunn. En hammock er ikke en hengekøye. Det er en slags vuggende/gyngende benk, som en slags benk man kan huske litt på. 0 Siter
Gjest ppej Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 En hammock er ikke en hengekøye. Det er en slags vuggende/gyngende benk, som en slags benk man kan huske litt på. Aha! Har nemlig kjøpt en "sitte-hengekøye" nå nettopp, og den het noe med hammock. Men det er en sånn sak kun for en, til å henge opp. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Du kan jo kanskje prøve å ta en ringerunde til Plantasjen-utsalg andre steder i landet, og sjekke om de har noen igjen? I såfall så kanskje de kan få sendt en over til deg, eller til din lokale Plantasjen. (Butikkoversikt på plantasjen.no) 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Du kan jo kanskje prøve å ta en ringerunde til Plantasjen-utsalg andre steder i landet, og sjekke om de har noen igjen? I såfall så kanskje de kan få sendt en over til deg, eller til din lokale Plantasjen. (Butikkoversikt på plantasjen.no) Har sendt mail til de som er mulig å nå med bil :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Jysk har en til 1900 Ah! Din KNUPP! Takk! 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Hva er en hammock? Er ikke det hengekøye? Så noen til 399 nede på en butikk her, men husker ikke hvilken. Det er den som ligger rett ovenfor Vero Moda på Down Town i Porsgrunn. Nei, det er en sånn som amber sier jeg ser etter. Men ser sånne hengekøyeaktige ting også kalles hammock. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skulle til å foreslå Plantasjen, der har vi kjøpt nemlig. 0 Siter
illuminatum Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 På Jernia har de hatt noen flotte noen i tre. Også så deilig å sove i da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.