Gå til innhold

Skulle hatt en hammock! Helst i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt lyst på en hammock i årevis!

Nå gidder jeg ikke vente mer!

Men! Hvor i all verden får en tak i de?

Platasjen har jo noen, men den jeg ville ha var utsolgt (fra leverandøren). det gikk ikke an å kjøpe utstillingsmodellen heller.

Har lite lyst på noe sånt i treverk, og vil helst ha den litt "diskret".

Ser Skeidar har en, men tre tusen kroner for en sånn er jo mye! Den på Plantasjen kostet bare 1400 ca...

Noen tips!

Skrevet

Hva er en hammock? Er ikke det hengekøye? Så noen til 399 nede på en butikk her, men husker ikke hvilken. Det er den som ligger rett ovenfor Vero Moda på Down Town i Porsgrunn.

Skrevet

Hva er en hammock? Er ikke det hengekøye? Så noen til 399 nede på en butikk her, men husker ikke hvilken. Det er den som ligger rett ovenfor Vero Moda på Down Town i Porsgrunn.

En hammock er ikke en hengekøye. Det er en slags vuggende/gyngende benk, som en slags benk man kan huske litt på.

:)

Skrevet

En hammock er ikke en hengekøye. Det er en slags vuggende/gyngende benk, som en slags benk man kan huske litt på.

:)

Aha! Har nemlig kjøpt en "sitte-hengekøye" nå nettopp, og den het noe med hammock. Men det er en sånn sak kun for en, til å henge opp.

Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å ta en ringerunde til Plantasjen-utsalg andre steder i landet, og sjekke om de har noen igjen? I såfall så kanskje de kan få sendt en over til deg, eller til din lokale Plantasjen. (Butikkoversikt på plantasjen.no)

Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å ta en ringerunde til Plantasjen-utsalg andre steder i landet, og sjekke om de har noen igjen? I såfall så kanskje de kan få sendt en over til deg, eller til din lokale Plantasjen. (Butikkoversikt på plantasjen.no)

Har sendt mail til de som er mulig å nå med bil :-)

Skrevet

Jysk har en til 1900

Ah! Din KNUPP!

Takk!

Skrevet

Nei, det er en sånn som amber sier jeg ser etter. Men ser sånne hengekøyeaktige ting også kalles hammock.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg skulle til å foreslå Plantasjen, der har vi kjøpt nemlig.

illuminatum
Skrevet

På Jernia har de hatt noen flotte noen i tre.

Også så deilig å sove i da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...