Gjest Tenkern Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg møter dessverre på en gammel flamme hver eneste dag på jobben. Det er egentlig veldig rart, for arbeidsplassen er temmelig stor, men det skjer hver dag. Jeg unngår vedkommende, for hvis vi begynner å prate begynner jeg å tenke på "gamle ting" igjen. Jeg må se litt rar ut som går slike omveier, men det er helt uaktuelt å gå rundt og tenke på vedkommende når jeg vet med sikkerhet at intet mer kommer til å skje. Jeg har gått rundt og tenkt på folk i årevis før, så den veien prøver jeg iherdig ikke å begi meg utpå igjen. Noen lesere som har vært i samme situasjon før? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er derfor man ikke feier over folk på jobben eller andre man ser daglig. Jeg har ikke vært på din side i situasjonen, men jeg lurer på om en eks av meg har det sånn med meg. Selv om vi bare var sammen i et par måneder. For da jeg tok toget her forleden så jeg henne plutselig stå på en stasjon og skulle til å gå inn døra der jeg satt, men så så hun meg og løp faen meg til en annen vogn. 0 Siter
Gjest Tenkern Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er derfor man ikke feier over folk på jobben eller andre man ser daglig. Jeg har ikke vært på din side i situasjonen, men jeg lurer på om en eks av meg har det sånn med meg. Selv om vi bare var sammen i et par måneder. For da jeg tok toget her forleden så jeg henne plutselig stå på en stasjon og skulle til å gå inn døra der jeg satt, men så så hun meg og løp faen meg til en annen vogn. Verden er aldeles ikke stor, og før man vet ordet av det har man feid over en person som ånder på samme sted som en selv. Men hva skal man gjøre? Risikere at noen synes du er dust som bevisst unngår en, eller gå rundt og tenke på gamle ting, selv om det ikke gjør en deppa? Livet er for kort til å henge igjen i fortiden. Selv om den var bra. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er derfor man ikke feier over folk på jobben eller andre man ser daglig. Jeg har ikke vært på din side i situasjonen, men jeg lurer på om en eks av meg har det sånn med meg. Selv om vi bare var sammen i et par måneder. For da jeg tok toget her forleden så jeg henne plutselig stå på en stasjon og skulle til å gå inn døra der jeg satt, men så så hun meg og løp faen meg til en annen vogn. He, he... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Verden er aldeles ikke stor, og før man vet ordet av det har man feid over en person som ånder på samme sted som en selv. Men hva skal man gjøre? Risikere at noen synes du er dust som bevisst unngår en, eller gå rundt og tenke på gamle ting, selv om det ikke gjør en deppa? Livet er for kort til å henge igjen i fortiden. Selv om den var bra. Verden er liten, og jeg for min del kommer til å se min eks igjen uansett, all den tid hun hoppet på en kompis av meg (han spurte om det var greit), like etter meg. Så jeg forsto ikke helt det jeg så på toget, men jenta er generelt ustabil. Men ellers har jeg ingen sånne problemer med noen, dog må det sies at ingen av de jeg har hatt sex med (bortsett fra hun siste) har noen problemer med å omgåes meg, jeg har flere venninner jeg tidligere har hatt sex med, og enkelte ons i relativt nær omgangskrets. 0 Siter
Gjest Tenkern Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Verden er liten, og jeg for min del kommer til å se min eks igjen uansett, all den tid hun hoppet på en kompis av meg (han spurte om det var greit), like etter meg. Så jeg forsto ikke helt det jeg så på toget, men jenta er generelt ustabil. Men ellers har jeg ingen sånne problemer med noen, dog må det sies at ingen av de jeg har hatt sex med (bortsett fra hun siste) har noen problemer med å omgåes meg, jeg har flere venninner jeg tidligere har hatt sex med, og enkelte ons i relativt nær omgangskrets. Sett at du hadde en kort affære med en person du ble ordentlig betatt av? Og pulsen fremdeles løper løpsk hver gang du ser vedkommende? Nå for tiden har jeg sex med en person som jeg ikke har noen problemer å omgås i enhver sammenheng, men det er fordi jeg ikke føler noe for vedkommende. Det er annerledes med personen jeg prøver å unngå. Hver gang vi har snakket sammen har jeg blitt mer eller mindre oppspilt, og tenkt hele tiden på vedkommende. Akkurat det er ikke gøy, selv om det er fint å snakke med vedkommende. Har du aldri følt noe for de du har høvla over? Sånn i ettertid, mener jeg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Sett at du hadde en kort affære med en person du ble ordentlig betatt av? Og pulsen fremdeles løper løpsk hver gang du ser vedkommende? Nå for tiden har jeg sex med en person som jeg ikke har noen problemer å omgås i enhver sammenheng, men det er fordi jeg ikke føler noe for vedkommende. Det er annerledes med personen jeg prøver å unngå. Hver gang vi har snakket sammen har jeg blitt mer eller mindre oppspilt, og tenkt hele tiden på vedkommende. Akkurat det er ikke gøy, selv om det er fint å snakke med vedkommende. Har du aldri følt noe for de du har høvla over? Sånn i ettertid, mener jeg? Jeg forstår problemet. Hadde engang det samme problemet med en eks. Resultatet ble at vi rett og slett brøt kontakten. Men det er også derfor man bør være ytters forsiktig med å involvere seg med noen man ser daglig, og der har jeg vært flink. De jentene (noen venninner av noen venner) som jeg tidligere har hatt sex med og ser i ny og ne, var det aldri noen følelser med. Det visste jeg allerede før jeg hadde sex med dem, og de visste naturligvis hvor de hadde meg. 0 Siter
Gjest uff....patetisk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Verden er liten, og jeg for min del kommer til å se min eks igjen uansett, all den tid hun hoppet på en kompis av meg (han spurte om det var greit), like etter meg. Så jeg forsto ikke helt det jeg så på toget, men jenta er generelt ustabil. Men ellers har jeg ingen sånne problemer med noen, dog må det sies at ingen av de jeg har hatt sex med (bortsett fra hun siste) har noen problemer med å omgåes meg, jeg har flere venninner jeg tidligere har hatt sex med, og enkelte ons i relativt nær omgangskrets. Hm...registrerte at du skrev at en av dine ekser hadde "hoppt" på en kamerat av deg like etter det ble slutt, og at han spurte deg om det var greitt. Var det det? Grunnen til at jeg spør deg er at du skrev et svar til meg under samliv om at kammeraters eksdamer skal en ikke rote seg bort i. Syns du det er forferdelig dårlig gjort av din kompiss å bli sammen med eksen din? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hm...registrerte at du skrev at en av dine ekser hadde "hoppt" på en kamerat av deg like etter det ble slutt, og at han spurte deg om det var greitt. Var det det? Grunnen til at jeg spør deg er at du skrev et svar til meg under samliv om at kammeraters eksdamer skal en ikke rote seg bort i. Syns du det er forferdelig dårlig gjort av din kompiss å bli sammen med eksen din? I en normal situasjon og med en normal eks, ville jeg stått sterkt på det jeg skrev til deg (og som jeg har skrevet til mange tidligere) inne på samliv. Men den jenta her var av et kaliber hvor han gjorde meg en tjeneste da han tok over. Omtrent på dagen sluttet de depressive syte-sms-ene jeg fikk, jeg har (nesten) ikke hørt noe mer fra henne, og siden jeg engang har vært litt uheldig med en eks av denne fyren så slipper jeg dårlig samvittighet for det mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.