yellow Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet hvor eller hvordan man kan få tak i denne kassetten......eller sangen på andre vis..?? *evig takknemmlig* 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har den liggende en eller annen plass, men det hjelper jo ikke deg:) 0 Siter
mAd Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 :-O Kom ikke den ut i.. 88 eller deromkring? Jeg fikk sånn *flashflash* flashback hvor jeg sitter i køyeseng med den grå kassettspilleren min og synger med for full hals, hehe. Eller fins det en ny en kanskje? Husker den var grønn og med.. nei vent.. nå tenker jeg på en eller anna travkassett.. den var nemlig grønn med den trav-logoen på. Men Reidar var da vitterlig på den? Eller ... jah.. da går jeg til sengs, gitt. Feel free to ignore 0 Siter
yellow Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Jeg har den liggende en eller annen plass, men det hjelper jo ikke deg:) *hrmf*...ja gni det inn du...:-( Hadde det en gang for lenge siden jeg oxo...helt til vi hadde leiebil i syden for maange år siden og den ble stjålet.....lurer fortsatt på hva den jævla grekern skulle med min reidar kassett..... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Forsøk DC++ du, fru rask til å svare på mail! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 *hrmf*...ja gni det inn du...:-( Hadde det en gang for lenge siden jeg oxo...helt til vi hadde leiebil i syden for maange år siden og den ble stjålet.....lurer fortsatt på hva den jævla grekern skulle med min reidar kassett..... Kanskje de har den på posten? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 "....og bare grøten tar han med seg"? Husker godt sommerkassettene, hadde Reidar-kassetten også. det vil si, den hvite Reidar-kassetten ligger faktisk i en skuff på rommet til sønnen min, men som alle andre kassetter fra min barndom så er det festet teip over hullene og tatt opp all mulig annen musikk. Ikke at det hjelper deg da. :-) Men gjør som SDD sier, se om den kan lastes ned. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hahaha! Postens sommerkassetter hadde jeg helt glemt! Husker godt to klassikere: Den ene med en fyr som skulle på nudistleir om sommeren, og fikk tips om å putte kjøttkaker i akvariet, siden han ikke var særlig glad i fisk. Den andre var en som lot en pakke røde pølser ligge i hanskerommet på bilen i to uker mens han var på bilferie i Europa eller noe sånn. *flirer* 0 Siter
Babette Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hahaha! Postens sommerkassetter hadde jeg helt glemt! Husker godt to klassikere: Den ene med en fyr som skulle på nudistleir om sommeren, og fikk tips om å putte kjøttkaker i akvariet, siden han ikke var særlig glad i fisk. Den andre var en som lot en pakke røde pølser ligge i hanskerommet på bilen i to uker mens han var på bilferie i Europa eller noe sånn. *flirer* De er veldig morsome. Jeg husker spesielt én, den må ha vært fra 1986 eller deromkring, med Hege Schøyen og Øyvind Blunck, bl.a. De surrer rundt på bilferie i en Lada, er innom Danmark, men kommer seg aldri til reisemålet "for å sole armer og bein". Øyvind Blunck som Klaus snakker på en sånn trøkkete "sitte på dass"-måte som er ustyrtelig morsom gjennom hele kassetten. Hege som Hanne er fryktelig naiv. F. eks. ved promillekontroll sier hun til konstabelen at "da blåser vi i den ballongen". Av musikk fra denne kassetten husker jeg f. eks. Kyrie Eleison. Men flyfly er kanskje for ung til å ha minnner fra 1986? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 De er veldig morsome. Jeg husker spesielt én, den må ha vært fra 1986 eller deromkring, med Hege Schøyen og Øyvind Blunck, bl.a. De surrer rundt på bilferie i en Lada, er innom Danmark, men kommer seg aldri til reisemålet "for å sole armer og bein". Øyvind Blunck som Klaus snakker på en sånn trøkkete "sitte på dass"-måte som er ustyrtelig morsom gjennom hele kassetten. Hege som Hanne er fryktelig naiv. F. eks. ved promillekontroll sier hun til konstabelen at "da blåser vi i den ballongen". Av musikk fra denne kassetten husker jeg f. eks. Kyrie Eleison. Men flyfly er kanskje for ung til å ha minnner fra 1986? Neida, det er den hvor de skal plukke opp en haiker i veikanten som viser seg å være en prest som messer "Lovprismotoveien ogdenlilleSkodaenogdesomsitterinni"? *s* Og en annen haiker som har med seg ei rotte som heter Ronny og er si dame? 0 Siter
Babette Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Neida, det er den hvor de skal plukke opp en haiker i veikanten som viser seg å være en prest som messer "Lovprismotoveien ogdenlilleSkodaenogdesomsitterinni"? *s* Og en annen haiker som har med seg ei rotte som heter Ronny og er si dame? Ja, ja, den er det! Er ikke den utrolig morsom! Og så husker jeg at de er innom et postkontor i Danmark. Det blir bare tull og babbel. "Kan jeg få ut kontanter?" spør Hanne. "Ja, du kan få ud kontakten", jodler det tilbake. Og så skal de ha lunsj. Og så dukker Heide Steen opp som campingplassjef som leier ut telt. Mye moro kommer ut av det også. Ja, og så en av de aller første replikkene på hele kassetten: Tom Mathiesen (?) tramper inn: "Er det noen i Allers...jeg mener, er det noen i hjemmet"? Og han blir med på turen. Robert. Mener å huske at han høres ut som Mr. Nelson. Denne kassetten skulle jeg gjerne hatt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ja, ja, den er det! Er ikke den utrolig morsom! Og så husker jeg at de er innom et postkontor i Danmark. Det blir bare tull og babbel. "Kan jeg få ut kontanter?" spør Hanne. "Ja, du kan få ud kontakten", jodler det tilbake. Og så skal de ha lunsj. Og så dukker Heide Steen opp som campingplassjef som leier ut telt. Mye moro kommer ut av det også. Ja, og så en av de aller første replikkene på hele kassetten: Tom Mathiesen (?) tramper inn: "Er det noen i Allers...jeg mener, er det noen i hjemmet"? Og han blir med på turen. Robert. Mener å huske at han høres ut som Mr. Nelson. Denne kassetten skulle jeg gjerne hatt. Hihihi! Jeg husker den veldig godt. Den med kjøttkaker i akvariet tror jeg faktisk er året før. Husker du den, eller? en fyr som tropper opp på posten og skal ha noe som heter Postens Sjekkliste før han drar på ferie. Og han som jobber der må lese den opp for han, for han er så ordblind. -Har De husket langtidsfôr til akvariet? -Neeeii? -Er De ikke noe glad i fisk? -Neeeii... -Ja, da kjøper De et akvarium, også putter noen kjøttkaker oppi, og så kan De fôre dem. -Jaaa, men med hva da? -Med vanlig løk. Fornye sommergarderoben, har De gjort det? -Neei... nå skal jeg på en sånn...(hvisker) nudistleir... - MEN FYTTERAKKERN DA, MANN! SKAL DE PÅ NUDISTLEIR????? JA, KJØP DEM EN HATT I ALLEFALL, DA! Helt konge. Tror det var Harald Heide-Steen og Øyvind Blunck. 0 Siter
Babette Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hihihi! Jeg husker den veldig godt. Den med kjøttkaker i akvariet tror jeg faktisk er året før. Husker du den, eller? en fyr som tropper opp på posten og skal ha noe som heter Postens Sjekkliste før han drar på ferie. Og han som jobber der må lese den opp for han, for han er så ordblind. -Har De husket langtidsfôr til akvariet? -Neeeii? -Er De ikke noe glad i fisk? -Neeeii... -Ja, da kjøper De et akvarium, også putter noen kjøttkaker oppi, og så kan De fôre dem. -Jaaa, men med hva da? -Med vanlig løk. Fornye sommergarderoben, har De gjort det? -Neei... nå skal jeg på en sånn...(hvisker) nudistleir... - MEN FYTTERAKKERN DA, MANN! SKAL DE PÅ NUDISTLEIR????? JA, KJØP DEM EN HATT I ALLEFALL, DA! Helt konge. Tror det var Harald Heide-Steen og Øyvind Blunck. Hihi, den høres morsom ut. Men jeg tror min debut med Postens sommerkassetter var i 1986. Kan ikke huske den du nevner. Men du har nok rett i at det var en Skoda de surret rundt i, ikke Lada, som jeg først sa. Tror de kjørte seg vill i en rundkjøring i Danmark og snudde uten å merke det. Til Italia kom de i alle fall aldri. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Be posten gi den ut som retro-cd! Jeg kunne alle sketsjene til de tre første kassettene utenatt. Vi bruker dem fremdeles i omgangskretsen min... ...jeg lurer på...er det spisevogn..på denne...expressen...? -ja for ikke, så må man jo ta med...mat...? (American Express -kredittkort) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hihi, den høres morsom ut. Men jeg tror min debut med Postens sommerkassetter var i 1986. Kan ikke huske den du nevner. Men du har nok rett i at det var en Skoda de surret rundt i, ikke Lada, som jeg først sa. Tror de kjørte seg vill i en rundkjøring i Danmark og snudde uten å merke det. Til Italia kom de i alle fall aldri. Stemmer det. De kjørte visst i ring eller noe sånn. Husker du da de skulle finne et fint hotell å overnatte på, og fikk noen flotte forslag av han haikeren med rotta? "Flate padde" og "Grimme Kjetting". - Ja, hva tror du da, Robert, du som er vant til å reise mye? (med Mr Nelson aksent) -Joo, Grimme Kjetting synes jeg høres hyggelig ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Be posten gi den ut som retro-cd! Jeg kunne alle sketsjene til de tre første kassettene utenatt. Vi bruker dem fremdeles i omgangskretsen min... ...jeg lurer på...er det spisevogn..på denne...expressen...? -ja for ikke, så må man jo ta med...mat...? (American Express -kredittkort) Hihihi! Den husker jeg! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 jeg skal ha den hjemme, om du ikke får tak i en orginal kasett så kan jeg prøve å kopiere den til deg. Du kan jo stikke innom fretex og bruktmakeder, de har ofte gamle kasetter. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Stemmer det. De kjørte visst i ring eller noe sånn. Husker du da de skulle finne et fint hotell å overnatte på, og fikk noen flotte forslag av han haikeren med rotta? "Flate padde" og "Grimme Kjetting". - Ja, hva tror du da, Robert, du som er vant til å reise mye? (med Mr Nelson aksent) -Joo, Grimme Kjetting synes jeg høres hyggelig ut. Her har vi peiling! :-) Hvilket år var det KLM hadde sketsjene? Og var det samme år "Caravan of Love" var med? Ble så fasinert av den nasale stemmen til han sangeren. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Her har vi peiling! :-) Hvilket år var det KLM hadde sketsjene? Og var det samme år "Caravan of Love" var med? Ble så fasinert av den nasale stemmen til han sangeren. :-) Husker vagt at det var KLM sketsjer et år, men de har ikke gjort så inntrykk at jeg husker dem. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 "....og bare grøten tar han med seg"? Husker godt sommerkassettene, hadde Reidar-kassetten også. det vil si, den hvite Reidar-kassetten ligger faktisk i en skuff på rommet til sønnen min, men som alle andre kassetter fra min barndom så er det festet teip over hullene og tatt opp all mulig annen musikk. Ikke at det hjelper deg da. :-) Men gjør som SDD sier, se om den kan lastes ned. ..og Reidar-kassetten var selvsagt blå.. Eller..? Jo, den var blå. *surrer videre* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.