Babette Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Stemmer det. De kjørte visst i ring eller noe sånn. Husker du da de skulle finne et fint hotell å overnatte på, og fikk noen flotte forslag av han haikeren med rotta? "Flate padde" og "Grimme Kjetting". - Ja, hva tror du da, Robert, du som er vant til å reise mye? (med Mr Nelson aksent) -Joo, Grimme Kjetting synes jeg høres hyggelig ut. Ho ho, ja, den inneholder virkelig noen godbiter. Og med så gode skuespillere også, så bare må det bli suksess. 0 Siter
Reg@l Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Har sangen på MP3. Du kan jo søke på fildelingsprogrammene, jeg fant den på WinMX 0 Siter
Champagne Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 De er veldig morsome. Jeg husker spesielt én, den må ha vært fra 1986 eller deromkring, med Hege Schøyen og Øyvind Blunck, bl.a. De surrer rundt på bilferie i en Lada, er innom Danmark, men kommer seg aldri til reisemålet "for å sole armer og bein". Øyvind Blunck som Klaus snakker på en sånn trøkkete "sitte på dass"-måte som er ustyrtelig morsom gjennom hele kassetten. Hege som Hanne er fryktelig naiv. F. eks. ved promillekontroll sier hun til konstabelen at "da blåser vi i den ballongen". Av musikk fra denne kassetten husker jeg f. eks. Kyrie Eleison. Men flyfly er kanskje for ung til å ha minnner fra 1986? Ja!! Øyvind: "Dette går altfor sakte, vi har kjørt og kjørt!" Hege: "Kjørt og kjørt? Vi har kjørt i 14 dager og vi er i Sverige nå, jeg synes det går rasende fort jeg!" 0 Siter
Babette Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ja!! Øyvind: "Dette går altfor sakte, vi har kjørt og kjørt!" Hege: "Kjørt og kjørt? Vi har kjørt i 14 dager og vi er i Sverige nå, jeg synes det går rasende fort jeg!" Haha, ja, jeg synes jeg hører dem. Hun er så positiv på en naiv og litt livsfjern måte hele tida. Og i starten når de bermerker at Robert snakker så rart. Men han har jo vært ute og reist, i Amerika til og med. "Du snakka jo også immari rart, Klaus, da du hadde vært i Drammen". "Det var fordi jeg hadde fått meg en på trynet, det", trøkker Øyvind/Klaus. 0 Siter
yellow Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 Forsøk DC++ du, fru rask til å svare på mail! mmmm....uff vet...:-(...Denne gangen er jeg faktisk ennå tregere enn vanlig.......men har en jævla god grunn da:-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 mmmm....uff vet...:-(...Denne gangen er jeg faktisk ennå tregere enn vanlig.......men har en jævla god grunn da:-( Ta den tiden du trenger, du. Masingen overlater jeg til deg når jeg er treg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.