Gjest gullfisk morder!!!!! Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 hei! jeg bare lurte på noe.. jeg har to gullfisker og jeg er ganske glad i dem.. men dette er den 5 gangen eller noe jeg drømmer at jeg dreper dem!!! at jeg putter dem i vannkokeren eller i toast gjernet!!! er jeg gal i hodet???? kanskje jeg ikke liker dem allikavel? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hehe, tror ikke du skal bekymre deg for dette. Med mindre du er en svoren tilhenger av Freud 0 Siter
Gjest gullfisk morder Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hehe, tror ikke du skal bekymre deg for dette. Med mindre du er en svoren tilhenger av Freud hæ???? hva er svoren? og freud?? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 hæ???? hva er svoren? og freud?? Freud ville nok forklart deg at dine drømmer om gullfisker symboliserer dine problemer med foreldrene dine, som du føler behandler deg som en outsider. Eller liknende 0 Siter
Gjest gullfisk morder Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Freud ville nok forklart deg at dine drømmer om gullfisker symboliserer dine problemer med foreldrene dine, som du føler behandler deg som en outsider. Eller liknende OI!!! åssen viste du det?? du lotte eller maria du!!!!! for jeg HATER HATER HATER HATER foreldrene mine akkurat nå!!!!!!! de er så IRRITERENDE!!!!!!! men du ER vel lotte eller maria?? 0 Siter
Gjest gullfisk morder Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Freud ville nok forklart deg at dine drømmer om gullfisker symboliserer dine problemer med foreldrene dine, som du føler behandler deg som en outsider. Eller liknende eller julie!!!!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 HVEM ER DU?????? Ingen du kjenner, og ikke spesielt fan av Freud.. 0 Siter
Gjest Surrealis Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Pass deg så du ikke begynner å gå i søvne også. Da henger gullfiskene i en tynn tråd, tenker jeg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 OI!!! åssen viste du det?? du lotte eller maria du!!!!! for jeg HATER HATER HATER HATER foreldrene mine akkurat nå!!!!!!! de er så IRRITERENDE!!!!!!! men du ER vel lotte eller maria?? Du er klin, hakke, hoppe gal. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har det litt på samme måte som deg av og til. Jeg har 2 undulater som jeg er kjempeglad i. Men ofte drømmer jeg fælt om de. Jeg har kjørt over de med buss og putta de i lomma mi så de har dødd og det er ikke måte på. Jeg får jo kjmepedårlig samvittighet da. Stakkars stakkars fuglene, jeg er jo så glad i dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.