Gå til innhold

Uttrykket "Fu i fang"

Anbefalte innlegg

Gjest falturiltura
Skrevet

Anyone?

Noen som vet hva uttrykket Fu i fang betyr??

Gjest prust
Skrevet

Ja, selvfølgelig vet jeg hva det betyr! Det betyr at du legger deg inntil din kjære, med rompa mot hans/hennes mage, så ligger dere inntil hverandre på samme side. Forstår du hva jeg mener?

Det trenger ikke å være noe seksyuelt over det i det hele tatt. Deilig hvis den ene (som ligger forrerst) fryser - eller når en en ferdig med sex og bare vil ligge inntil hverandre.

Gjest falturiltura
Skrevet

Ja, selvfølgelig vet jeg hva det betyr! Det betyr at du legger deg inntil din kjære, med rompa mot hans/hennes mage, så ligger dere inntil hverandre på samme side. Forstår du hva jeg mener?

Det trenger ikke å være noe seksyuelt over det i det hele tatt. Deilig hvis den ene (som ligger forrerst) fryser - eller når en en ferdig med sex og bare vil ligge inntil hverandre.

Takk, takk.

Hihi....det var litt viktig å finne ut hva typen sendte i mailen til meg...og det var jo koselig :-)

Gjest prust
Skrevet

Takk, takk.

Hihi....det var litt viktig å finne ut hva typen sendte i mailen til meg...og det var jo koselig :-)

Ja, det er kjempekoselig å ligge fu i fang. Mannen min er lengst av oss, og dermed ligger han som regel bakerst, og jeg blir omkranset av den gode deilige mannen min!

For å presisere så betyr "fu" rompe, og fang er jo fang. Altså at fua/rompa til den ene ligger inntil fanget på den andre!

Kos dere!

Gjest LucySky
Skrevet

Ja, det er kjempekoselig å ligge fu i fang. Mannen min er lengst av oss, og dermed ligger han som regel bakerst, og jeg blir omkranset av den gode deilige mannen min!

For å presisere så betyr "fu" rompe, og fang er jo fang. Altså at fua/rompa til den ene ligger inntil fanget på den andre!

Kos dere!

"Ligge sølvskjeer" sier vi på mine kanter.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Ligge i skje" har jeg hørt det som =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...