Gå til innhold

Sykemelding t.o.m... Kl 24???

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Hei.

Jeg er sykemeldt til og med 5. juli.

5. juli har jeg nattevakt som begynner kl 21.45 om kvelden. Skal jeg da på jobb kl. 21.45, kl 24 eller dagen (natta) etter????

Skrevet

Når jeg jobbet natta før, så regnet de vakten i det døgnet der det var flest timer.

Du kan vell alltids kreve å ikke komme før klokka 24....men så lenge du nå sikkert føler deg arbeidsfør igjen, så er vell det bare for å være vansklig fra din side.....:-)

Skrevet

Føler du deg frisk nok til å begynne kl. 21:45, så burde vel ikke det være noe problem å forstå hva du bør gjøre.....

Ørkenvandreren
Skrevet

Jussen i spørsmålet vet jeg ikke svaret på.

Men arbeidsmoralsk bør du dukke opp til vaktens begynnelse kl 21.45, mener jeg.

Skrevet

Du blir vel ikke så mye friskere fra kl 21:45 til kl 24. Så hvis du klarer å begynne på jobben kl 24, så bør du nok møte opp kl 21:45.

De andre vil forvente at du møter opp kl 21:45.

Gjest dina2
Skrevet

Om du er frisk så skal du selvsagt gå på jobb 2145. Selv om man har sykemelding så betyr ikke det at man må være borte når man er blitt frisk.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg kjenner heller ikke jussen her, men jeg ville (i motsetning til de andre som har svart) tenkt at du begynner på jobb neste dag. Du begynner på jobb igjen første vakt datoen ETTER at sykemeldingen går ut.

Skrevet

Den nattevakten skrives på 6.juli (fordi det er det døgnet med flest timer), dvs at du må jobbe den nattevakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...